Син пушек при форсиране Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот Danny boy » Съб 23 май 2009 21:42


Здравейте днес случайно забелязах че като форсирам колата загряла на место ,един син пушек едно кадене и мирише на масло/тежлка миризма/Колата си хапваше масло от преди това долу горе1.5 литра от смяна до смяна,но не пушеше така.Сега вече пуши.
Дали ще се размина само с гумички?..че ако сегменти сега на тоя зор....
Опасно ли е да се кара така дълго време?Колата ми трябва всеки ден,поне да знам за какво става въпрос.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот pas1.8mi » Съб 23 май 2009 22:07


Измери компресията!С какво масло караш-вискозитет?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот Danny boy » Съб 23 май 2009 22:11


Мотул 10W40
трябва да я закарам в понеделник.
Попрочетох някои сходни теми ,ама се отчаях,твърдо клоняха към сигменти.
Иначе не съм забелязал спад в динамиката на колата.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот MobilLife » Нед 24 май 2009 7:31


Да , наи-добре направи както е казал колегата pas1.8mi - измери компресията - ако е добре минаваш само с гумички....


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот znainainai » Нед 24 май 2009 7:59


Компресията не е еталон. Маслото уплътнява и вдига компресията :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот radotom » Нед 24 май 2009 9:14


Вярно е, но цилиндрите никога не се износват равномерно ;)
Ако има разлика в показанията м/у различните цилиндри- вероятно лоша работа! :(
Ясно, че разликата може и на клапан да се дължи, но при натрупване на симптомите...


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот pas1.8mi » Нед 24 май 2009 9:53


znainainai написа:Компресията не е еталон. Маслото уплътнява и вдига компресията :idea:


Точно това един от признаците,Колега!Повишена(от нормалната) Компресия :idea:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот lrlmodo » Пон 25 май 2009 13:10


За мене са сегменти - щом при форсиране пуши


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот ARusev » Пон 25 май 2009 13:36


Зравей, Danny boy !
Вече трета година сърфираш из този форум, а погледни какво заглавие си написал. Какво общо може да има модела на купето със синия пушек при форсиране?
Напиши модела на двигателя, има ли газово устройство - на газ или на бензин пуше, ако знаеш - на колко реални километра е двигателя, правена ли е някаква центровка на запалване скоро, свещите прегледал ли си, кабелите на свещите, разпределителя на запалването.
Както Германците бяха написали в потребителските упътвания на първия ми мотоциклет, "преди да разглобиш двигателя, провери дали има бензин в резервоара"!
Започни с простите неща, преди да си изпаднал в депресия, все пак това е надеждна техника.
Успех, Г-н Инженер!


Потребителски аватар
daskala69
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот daskala69 » Пон 25 май 2009 14:34


И при мен беше так, но смених маслото и всичко се оправи, а беше хубаво масло ЕССО, и се засилих да сменям гумички ама на само с масло се размина.Ако караш повече градско го сменяй на около 8000 км.


Потребителски аватар
pronobis
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот pronobis » Пон 25 май 2009 14:52


При мен стресиращи пушеци нямаше, но си го ядеше маслото - на около 8000 изяждаше към 2.5 литра... смених гумички на клапани... и засега не го пипа. Маслото е 10W40.
Ако все пак колегите са прави, че при такова димене са сегменти, Ваското някъде в една тема беше казал - така или иначе ще се отваря мотора, по-добре е направо да се сменят и сегменти, и гумички на клапани и т.н.
По-"дебелото" масло за мене е временно решение...


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Син пушек при форсиране Б3

Мнениеот Danny boy » Пон 25 май 2009 16:46


ARusev написа:Зравей, Danny boy !
Вече трета година сърфираш из този форум, а погледни какво заглавие си написал. Какво общо може да има модела на купето със синия пушек при форсиране?
Напиши модела на двигателя, има ли газово устройство - на газ или на бензин пуше, ако знаеш - на колко реални километра е двигателя, правена ли е някаква центровка на запалване скоро, свещите прегледал ли си, кабелите на свещите, разпределителя на запалването.
Както Германците бяха написали в потребителските упътвания на първия ми мотоциклет, "преди да разглобиш двигателя, провери дали има бензин в резервоара"!
Започни с простите неща, преди да си изпаднал в депресия, все пак това е надеждна техника.
Успех, Г-н Инженер!

Разбирам сарказма ти относно заглавието колега,само че:
1.Няма значение какъв ти е двигателя/в случея се разбира че е бензинов,щото отделен форум за дизелови има.Не знам какво би означавало това синьо пушене на 2Е,АБФ,Rp,АБС и бог знае още кво,според мене това е бензиново двг и симптомите са общи за всички такива.
2.Пуши и на газ и на бензин ,и си мирише на изгоряло масло.
3.Прикадява син дим леко,не фрапиращо,тоест когато караш колата и погледнеш в огледалото за задно виждане не се вижда пушек.
като се форсира веднъж веднага следващото форсиране не пуши.Това го прави на загрял мотор в диапазона 70-90градуса.
4.По мое мнение двигателя е на не повече от 220-250к
5.За по-просто нещо се сещам само смяна на гумички преди това.
6.Дистрибуторна капачка палец и свещи са сменени преди 2-3к
7.центровката какво общо има със синия дим?Доколкото знам богатата смес пуши черно.
8.За съжаление нямам време сега да се занимавам с нея понеже си оправям жилището-САМ.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта