Здравейте днес случайно забелязах че като форсирам колата загряла на место ,един син пушек едно кадене и мирише на масло/тежлка миризма/Колата си хапваше масло от преди това долу горе1.5 литра от смяна до смяна,но не пушеше така.Сега вече пуши.
Дали ще се размина само с гумички?..че ако сегменти сега на тоя зор....
Опасно ли е да се кара така дълго време?Колата ми трябва всеки ден,поне да знам за какво става въпрос.



Син пушек при форсиране Б3
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Син пушек при форсиране Б3
Измери компресията!С какво масло караш-вискозитет?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Син пушек при форсиране Б3
Мотул 10W40
трябва да я закарам в понеделник.
Попрочетох някои сходни теми ,ама се отчаях,твърдо клоняха към сигменти.
Иначе не съм забелязал спад в динамиката на колата.
трябва да я закарам в понеделник.
Попрочетох някои сходни теми ,ама се отчаях,твърдо клоняха към сигменти.
Иначе не съм забелязал спад в динамиката на колата.
- MobilLife
- Мнения: 551
- Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
- Автомобил: Wv golf 5 +
- Двигател:
- Местоположение: Мездра-Марс
- Контакти:
Re: Син пушек при форсиране Б3
Да , наи-добре направи както е казал колегата pas1.8mi - измери компресията - ако е добре минаваш само с гумички....
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Син пушек при форсиране Б3
Компресията не е еталон. Маслото уплътнява и вдига компресията 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Син пушек при форсиране Б3
Вярно е, но цилиндрите никога не се износват равномерно 
Ако има разлика в показанията м/у различните цилиндри- вероятно лоша работа!
Ясно, че разликата може и на клапан да се дължи, но при натрупване на симптомите...

Ако има разлика в показанията м/у различните цилиндри- вероятно лоша работа!

Ясно, че разликата може и на клапан да се дължи, но при натрупване на симптомите...
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Син пушек при форсиране Б3
znainainai написа:Компресията не е еталон. Маслото уплътнява и вдига компресията
Точно това един от признаците,Колега!Повишена(от нормалната) Компресия

- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Син пушек при форсиране Б3
За мене са сегменти - щом при форсиране пуши
Re: Син пушек при форсиране Б3
Зравей, Danny boy !
Вече трета година сърфираш из този форум, а погледни какво заглавие си написал. Какво общо може да има модела на купето със синия пушек при форсиране?
Напиши модела на двигателя, има ли газово устройство - на газ или на бензин пуше, ако знаеш - на колко реални километра е двигателя, правена ли е някаква центровка на запалване скоро, свещите прегледал ли си, кабелите на свещите, разпределителя на запалването.
Както Германците бяха написали в потребителските упътвания на първия ми мотоциклет, "преди да разглобиш двигателя, провери дали има бензин в резервоара"!
Започни с простите неща, преди да си изпаднал в депресия, все пак това е надеждна техника.
Успех, Г-н Инженер!
Вече трета година сърфираш из този форум, а погледни какво заглавие си написал. Какво общо може да има модела на купето със синия пушек при форсиране?
Напиши модела на двигателя, има ли газово устройство - на газ или на бензин пуше, ако знаеш - на колко реални километра е двигателя, правена ли е някаква центровка на запалване скоро, свещите прегледал ли си, кабелите на свещите, разпределителя на запалването.
Както Германците бяха написали в потребителските упътвания на първия ми мотоциклет, "преди да разглобиш двигателя, провери дали има бензин в резервоара"!
Започни с простите неща, преди да си изпаднал в депресия, все пак това е надеждна техника.
Успех, Г-н Инженер!
- daskala69
- Мнения: 71
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Син пушек при форсиране Б3
И при мен беше так, но смених маслото и всичко се оправи, а беше хубаво масло ЕССО, и се засилих да сменям гумички ама на само с масло се размина.Ако караш повече градско го сменяй на около 8000 км.
- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Син пушек при форсиране Б3
При мен стресиращи пушеци нямаше, но си го ядеше маслото - на около 8000 изяждаше към 2.5 литра... смених гумички на клапани... и засега не го пипа. Маслото е 10W40.
Ако все пак колегите са прави, че при такова димене са сегменти, Ваското някъде в една тема беше казал - така или иначе ще се отваря мотора, по-добре е направо да се сменят и сегменти, и гумички на клапани и т.н.
По-"дебелото" масло за мене е временно решение...
Ако все пак колегите са прави, че при такова димене са сегменти, Ваското някъде в една тема беше казал - така или иначе ще се отваря мотора, по-добре е направо да се сменят и сегменти, и гумички на клапани и т.н.
По-"дебелото" масло за мене е временно решение...
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Син пушек при форсиране Б3
ARusev написа:Зравей, Danny boy !
Вече трета година сърфираш из този форум, а погледни какво заглавие си написал. Какво общо може да има модела на купето със синия пушек при форсиране?
Напиши модела на двигателя, има ли газово устройство - на газ или на бензин пуше, ако знаеш - на колко реални километра е двигателя, правена ли е някаква центровка на запалване скоро, свещите прегледал ли си, кабелите на свещите, разпределителя на запалването.
Както Германците бяха написали в потребителските упътвания на първия ми мотоциклет, "преди да разглобиш двигателя, провери дали има бензин в резервоара"!
Започни с простите неща, преди да си изпаднал в депресия, все пак това е надеждна техника.
Успех, Г-н Инженер!
Разбирам сарказма ти относно заглавието колега,само че:
1.Няма значение какъв ти е двигателя/в случея се разбира че е бензинов,щото отделен форум за дизелови има.Не знам какво би означавало това синьо пушене на 2Е,АБФ,Rp,АБС и бог знае още кво,според мене това е бензиново двг и симптомите са общи за всички такива.
2.Пуши и на газ и на бензин ,и си мирише на изгоряло масло.
3.Прикадява син дим леко,не фрапиращо,тоест когато караш колата и погледнеш в огледалото за задно виждане не се вижда пушек.
като се форсира веднъж веднага следващото форсиране не пуши.Това го прави на загрял мотор в диапазона 70-90градуса.
4.По мое мнение двигателя е на не повече от 220-250к
5.За по-просто нещо се сещам само смяна на гумички преди това.
6.Дистрибуторна капачка палец и свещи са сменени преди 2-3к
7.центровката какво общо има със синия дим?Доколкото знам богатата смес пуши черно.
8.За съжаление нямам време сега да се занимавам с нея понеже си оправям жилището-САМ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта