

Ако погледнем извън границите на БГ, в една Америка примерно, ABS-a не е мотор, там ако не е VR6 или нещо от сорта, не го поглеждат, но за съжаление тук са малко хората които спокойно биха поддържали една бегачка

ами да там под 3000 кубика мотор не го смятат за мотор ,ами горивото им се измерва в галони все пак нали...1=3,8л.snupeca написа:Според мен, точно с "простотата" и непретенциозността си ABS-a се налага като един от най-добрите в БГ (ако не и най-добрия) Но си прав и за ABF-a, няма спор че технологично погледнато е над ABS-a, но за съжаление в БГ първо се гледа икономията и лесната поддръжка, а не технологичното превъзходство
![]()
Ако погледнем извън границите на БГ, в една Америка примерно, ABS-a не е мотор, там ако не е VR6 или нещо от сорта, не го поглеждат, но за съжаление тук са малко хората които спокойно биха поддържали една бегачка
icemenn написа:при vw 1.8 е най-добрия мотор до 95г. някъде докато не почнаха да излизат мотори обурудвани с повече електроника и по умни компютрии при голф 2 и 3 най-добре е 1.8 при голф 4 вече и 1.4 е сполучлив
shirosama написа:а що спряха да правят този така идеализиран 1.8 моно и масово пуснаха 1.6...сигурно щото не искат да правят повече хубави двигатели...ако 1.8 беше толкова добър колкото го показахте в темата Фв щяха предимно него да пускат в употреба.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: diksan, Google [Bot] и 76 госта