ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
martines78
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот martines78 » Сря 27 май 2009 15:31


На балдъзата голфчето притрисаше и и го направиха софтоерно че е с автоматична скоросна кутия и сега не и тресе но дали това е решило проблема незнам и дали действа но факт че проблема изчезна




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Сря 27 май 2009 20:26


miti4nia78 написа:колеги как да разпозная кой маховик е читав горе долу, ако го взема от морга.че нещо немога да събера толкова пари за нов.и стрували си да опитам втора ръка да търся


Колкото по-малък е луфта, толкова по-голяма е вероятността да нямаш ядове.

Прекодирането на автомат, не е решение на проблема, а замазване на положението. Рано или късно ще предаде бого дух. То е съпроводено и със странични ефекти.

Писано е по темата, поръзтърси се малко :wink:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Сря 27 май 2009 20:43


morfei1 написа:Прекодирането на автомат, не е решение на проблема, а замазване на положението.

Нее решение ли mhihi mhihi ,аз вече почти година си я цъкам на автомат и буквално забравих за досадното притрисане.А при мен страничния ефект е че колата буквално полудява да върви на автомат както е и с колегата Ifidik още неможем да разберем защо,но за момента съм повече от доволен относно вървенето :bowdown
Дори и като сменя маховика докато сложа чип пак ще е на автомат :D


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Сря 27 май 2009 20:54


Е, ти си изключението, което потвържава правилото :P . Чувствай се уникален, щото май си единствен :да:


martines78
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот martines78 » Чет 28 май 2009 8:49


колега търсих но ненамерих инфо за Прекодирането от ръчни скорости на автомат и страничните ефекти би ли споделил :bowdown


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Чет 28 май 2009 9:51


Аз лично незнам какви са страничните ефекти, така съм чувал от Брезел, а аз му вярвам на писанията :Mr Green Fun

Най-просто казано, макар и двато мотора да са еднакви, управлението, паленето, горивоподаването при ръчка и това при автоматика, са различни.

Разбира се първо трябва да разполагате с нужния софтуер, второ трябва да му разбирате, за да откриете разликите. Аз лично бих се допитал до колегата Брезел :078: .


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Чет 28 май 2009 11:00


При мен сриозен страничен ефект беше придърпване когато карам полека на 2-ра в задръстване в диапазона 1200-1400об. След като препрограмирах на ръчни скорости всичко си дойде на място.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Чет 28 май 2009 11:45


При мен няма никакво придърпване на автомат и колата е буквално без никаква турбо-дупка и се наема много яко още от 1200-1300об.След кодирането се промени звука на турбината и сега надува по-рано и се чува много по-силно от преди.Поне при мен като бях на ръчни скорости имаше някакво адско забавяне като натисна газта до долу и колата тръгваше яко чак към 1800об.,а дефакто всичко и беше както трябва и нямаше проблем с колата.
Освен тресенето,топлото палене,вървежа и динамката,за мое учудване разхода на гориво ми падна извънградско от 5.0-5,5/100 до към 4,1-4,6л/100км.Предполагам много хора няма да ми повярват,но това си е истината :D


Потребителски аватар
miti4nia78
Мнения: 158
Регистриран на: Вто 20 яну 2009 20:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бедрок

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот miti4nia78 » Чет 28 май 2009 15:38


малко може да се изложа-това автомат за автоматични скорости ли става въпрос.неразбирам много по ремонтните дейности,само питах за маховик от друг голф ми предлагат-по какво мога да разбера дали не хлопа като моя.и цената добрали е за втора ръка-300лв.извинявам се предварително но не разбирам много от коли


martines78
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот martines78 » Чет 28 май 2009 16:18


Идеята е да не сменяш маховика а да се реши проблема като ти се прекодира мотора че е с авттоматични скорости :bishop


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8376
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Stivi » Чет 28 май 2009 17:58


morfei1 написа:Е, ти си изключението, което потвържава правилото :P . Чувствай се уникален, щото май си единствен :да:

Тц,не е единствен,повече от 50 000км съм автомат и нямам никакви проблеми а претрисането и проблемния топъл старт са далечен неприятен спомен :wink:


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kondzhagyulo » Чет 28 май 2009 18:24


martines78 написа:Идеята е да не сменяш маховика а да се реши проблема като ти се прекодира мотора че е с авттоматични скорости :bishop

Какво искаш да кажеш - че с WAG COM се сменя настройката на ЕБУ от ръчна на автоматична и си решаваме проблемите?


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Luciano » Чет 28 май 2009 19:01


Уж да...ама аз понеже не исках да рискувам си смених маховика...кефа е страхотен да не тресеш като комбайна :Mr Green Fun


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот goderzi » Вто 02 юни 2009 12:13


А сложно ли е да се пренастрои на автомат...?
Колко пари?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Adnan » Вто 02 юни 2009 12:27


goderzi написа:А сложно ли е да се пренастрои на автомат...?
Колко пари?


Код: Избери всички

Recode the ecu for auto Gbox.

connect to the engine block, go to recode, and change the value from 2 to 1,



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], bongoo, humanic, invisiblewin, Pet_rov, tdi fen, vandu и 47 госта