
Историята е дълга но като цяло:
Смених БЕРУ-то, триполюсните с БОШ пак три електродни, защото централния електрод от кръгъл беше станал триъгълен?!?
Още в магазина ме ментнаха на черешата, разликата между Бош-а който трябва да е заместител по каталог и този който ми продадоха е само в една буква и след 3 месеца си пролича. Колата почна да придръпва да се дави и познайте...... смених предния тампон на двигателя, геройски загинал от тези присецвания. Отидох до магазин в който продават БРИСК, е казаха ми че БРИСК силвър са най-добрите за двигатели работещи на газ, ха сега познайте какво стана?!?!?! Издържаха 3 дни и на същото дередже. Както на Боша така и на Бриска електродите се бяха поместили (луфта стана по-голям) с над 0,3-0,5мм от заводския. Бриска е точно за този модел двигател АДИ: LR15YS-9 . Само ги причуквам и отивам до магазина да ми ги сменят. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели какъв НЕПОКАТАЛОГ модел да си взема, щото тези от каталога неиздържат!
Сменени са (освен свещите) : Капачка, палец, кабели - всичко това чисо ново!!!