Запалителни свещи за Голф 3 АДИ - ЗА АРХИВА

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Запалителни свещи за Голф 3 АДИ - ЗА АРХИВА

Мнениеот designer1 » Сря 03 юни 2009 20:24


Проблемът е сериозен колеги, моля за помощ. Писах в една друга тема за свещи но там никакъв отговор :shock Моля спешно за съвет ето за какво става на въпрос

Историята е дълга но като цяло:
Смених БЕРУ-то, триполюсните с БОШ пак три електродни, защото централния електрод от кръгъл беше станал триъгълен?!?
Още в магазина ме ментнаха на черешата, разликата между Бош-а който трябва да е заместител по каталог и този който ми продадоха е само в една буква и след 3 месеца си пролича. Колата почна да придръпва да се дави и познайте...... смених предния тампон на двигателя, геройски загинал от тези присецвания. Отидох до магазин в който продават БРИСК, е казаха ми че БРИСК силвър са най-добрите за двигатели работещи на газ, ха сега познайте какво стана?!?!?! Издържаха 3 дни и на същото дередже. Както на Боша така и на Бриска електродите се бяха поместили (луфта стана по-голям) с над 0,3-0,5мм от заводския. Бриска е точно за този модел двигател АДИ: LR15YS-9 . Само ги причуквам и отивам до магазина да ми ги сменят. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели какъв НЕПОКАТАЛОГ модел да си взема, щото тези от каталога неиздържат!

Сменени са (освен свещите) : Капачка, палец, кабели - всичко това чисо ново!!!

Последна промяна от designer1 на Чет 25 юни 2009 9:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот The_Machine » Сря 03 юни 2009 21:59


Ъм... да нямаш някакви сериозни проблеми с ъгъла на запалването... ?


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот designer1 » Сря 03 юни 2009 23:02


The_Machine написа:Ъм... да нямаш някакви сериозни проблеми с ъгъла на запалването... ?


Не мога да кажа със сигурност, ДА или НЕ. НО по пътя на логиката:
Слагам нови свещи от магазина, карам време Х,почва да прекъсва. Спирам свалям свещите, купувам нови (или правя корекция в междуелектродното разтояние с луфтомера на същите) слагам ги и двигателя веднага заработава всякаш е като нов. След известно време се повтаря същата случка :banghead:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот The_Machine » Чет 04 юни 2009 8:32


Не е лошо да се прегледа предварението, както и да се види тази кола да не гори антифриз или масло - възможно е тогава да има свръхкомпресия в цилиндрите (от маслото), или пък доста по-висока температура на горене (от антифриза)


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот designer1 » Чет 04 юни 2009 9:37


хъм, караш ме да се замисля, но като цяло масло не гори повече от колкото е нормално. Що с еотнася до антифриза е вярно губи се да речем по 100 грама на 1000 километра, според мен е невъзможно с такова нищожно количество да вдигна температурата на горене чак толкова че да скапвам свещите :horror:

пп: Вярно че електродите са с лек бял нагар, но имай в предвид че от 2 месеца карам само на ГАЗ.
Днес съм решил да си взема от "тунинг" свещите, безелектродните на Бриск. Ако има или няма никакъв ефект от тях ще пиша по-късно!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот The_Machine » Пет 05 юни 2009 1:02


Друга идея - полу-пробила бобина - замери съпротивлението в двете намотки на здрава и сигурна, че работи читаво такава и на твоята (или виж ако има в аутодата-та инфо за съпротивлението й)

Възможно е от много високо напрежение в запалителната система да "яде" свещите...


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот designer1 » Пет 05 юни 2009 8:14


The_Machine написа:Друга идея - полу-пробила бобина - замери съпротивлението в двете намотки на здрава и сигурна, че работи читаво такава и на твоята (или виж ако има в аутодата-та инфо за съпротивлението й)

Възможно е от много високо напрежение в запалителната система да "яде" свещите...


Направих пак корекция на електродите на свещите БРИСК силвер оставих ги на 0.5 мм, едвам запалих но вече втори ден няма прекъсвания. А междодругото си купих и тунинг свещи:
http://www.oppracing.com/show_product/3861-brisk-plug-lor14lgs/
Леле с тея свещи неможах да запала ама въобще. Та ми останаха, и сега ми се върти една идейка да си направя плазмено запалване :Mr Green Fun точно за този модел. Някой колега ако може да помогне със схемите и компонентите :idea:


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ

Мнениеот designer1 » Чет 25 юни 2009 9:41


Колеги за сега закърпихме положението с Brisk silver LR15YS-9, просто причуках междуелектродното разтояние на 0,5мм и почти цял месец нямам ядове. :beer Тази тема е за архива, евентуално след 1 месец ще тествам ново запалване с адванс процесор тогава може да добавя някои неща! :idea:


Потребителски аватар
vrangel
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
Автомобил: vw golf3
Двигател: ABU
Местоположение: Чирпан

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ - ЗА АРХИВА

Мнениеот vrangel » Нед 28 юни 2009 10:26


колега и аз имам подобен на твоя проблем но моите свещи направо се скапват.Със бош изкарах 3000 км NJK 1200 км и тогава установих че маркуча за вакума за превключване от топъл на студен въздух е пречупен и колата дърпа само топъл въздух.Незнам дали това е проблема смених свещите с ас делко и ще видя колко ще изкарам.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ - ЗА АРХИВА

Мнениеот designer1 » Нед 28 юни 2009 11:53


Здравей колега, онзи ден на един колега от форума пассата му недържеше стабилни обороти, той е с газов инжекцион :lol: - БРЦ, в основни линий газовия инжекцион работи така, колата се пали на бензин, като достигне примерно 60 градуса температура на антифриза компа, превключва на газ. Проблема който забелязах с неговите свещи пак BRISK (за каране на газ) е че едната е почерняла, въобще небеше работила, а междуелектродното разтояние беше ~0.95мм като по каталог е 0.7мм еми нема да прехвърли искра ама точно никога.
Изображение
Стигнах до извода че тези свеши са само за каране на газ, а ги пуснахте да поработят на бензинез, загинаха геройски, на снимктата се вижда как керамиката на електрода е порозавял, това е типично прегряване просто свешите неструват за каране на бенз. Междо другото аз вече съм минал ~ 1000 км на газ с BRSK silver, само на газ че ми изгоря бензиновата помпа и се държат учудващо стабилно.

ПП: аз такъв маркуч нямам, просто моята Италиянка явно са преценили че няма да се кара в студен климат ;)


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ - ЗА АРХИВА

Мнениеот designer1 » Чет 25 фев 2010 17:29


Допълнение:
1. За сега вече ~10 000 километра свещите Бриск за ГАЗ работят без проблем, оставам на мнението че трябва да се коригира междуелектродното разтояние на искрата на 0,5мм или по-малко, даже и да са чисто нови свещите!!!
2. Пасата се оказа че има теч от гарнитура и проблема не е в свещите.

ПС: Правя това уточнение след изминат пробег и време=>промених си първоначалното мнение на база личен опит, за да неостанете заблудени от предишните ми постове.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Запалителни свещи за Голф 3 АДИ - ЗА АРХИВА

Мнениеот i.e.i » Чет 25 фев 2010 17:36


0.5 ми се струва малко .



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта