Купих го април 2007 г. от една автокъща в Бургас. Колата беше нов внос от Италия, доста неугледна, но след първото завойче с нея разбрах, че колата е доста читава и си понавървява доста добре. Оказа се, че е чипосана и ограничителя на оборотите липсваше. След пазарлъци и циганийки от моя страна купих колата за доста добра за времето си цена и отпраших към Ст. Загора.








Почна се трансформацията, а именно:
- окачване отпред: червено KONI, отзад жълто с регулиране, сини пружини SPARCO.
- Лети джанти еленов рог АLESSIO Euro 15"
- фарове FK с Ейнджъл айс
- Кристални стопчета
- Волан ISOTTA Stratos
- Топка на ск. лост "25 години Голф"
- Премахване на катализатора
- Смяна на панелния K&N с конус JR
- Гърне "брумчалка" за да сме "по-страшни".




















Преди колектора на Калояново колата даваше 15.8 без никакво олекотяване или подготовка. Все още с колектора нямам старт, но след като сменя съединителя ще я пробвам.
Всичко добре, но август 2008 г. взех, че се умопомрачих и я продадох. За щастие колата попадна в много спокоен човек, който си я купи да се вози събота и неделя с нея. Аз след това купувах, продавах разни бангии : Ауди А4 1,9 ТДИ 110 к.с., Ауди А4 1,8 20в, БМВ 320 купе, Хонда Сивик 1,4 -90 к.с. ......ииии осъзнах каква грешка съм направил като си продадох колата която ми доставяше най-голямо удоволствие. Ааааа, щях да забравя. Всички приятели ми казваха, че правя грешка като си продавам хубавата кола, но аз НЕ - корава глава.
Е, сънувах я наколко пъти и реших, че искам пак да е при мен и да и се радвам. Говорих с момчето на което я продадох и след 2-3 месеца парата беше в мен и си откупих АБФ-чето.


Сега съм много щастлив и удоволствието да шофирам и човъркам тази кола е просто неуписуемо!
п.п
"Любов ли бе да я опишеш"
