Купих го април 2007 г. от една автокъща в Бургас. Колата беше нов внос от Италия, доста неугледна, но след първото завойче с нея разбрах, че колата е доста читава и си понавървява доста добре. Оказа се, че е чипосана и ограничителя на оборотите липсваше. След пазарлъци и циганийки от моя страна купих колата за доста добра за времето си цена и отпраших към Ст. Загора.
 Ето вида и в който я купих:
 Ето вида и в който я купих:





 Едвам се се стърпях да се прибера и започна голямото отлепяне на лепенки, циганики....
 Едвам се се стърпях да се прибера и започна голямото отлепяне на лепенки, циганики....Почна се трансформацията, а именно:
- окачване отпред: червено KONI, отзад жълто с регулиране, сини пружини SPARCO.
- Лети джанти еленов рог АLESSIO Euro 15"
- фарове FK с Ейнджъл айс
- Кристални стопчета
- Волан ISOTTA Stratos
- Топка на ск. лост "25 години Голф"
- Премахване на катализатора
- Смяна на панелния K&N с конус JR
- Гърне "брумчалка" за да сме "по-страшни".
 
   
 




 След това смених стоповете с такива на FK и нови "Еленови рога"
 След това смених стоповете с такива на FK и нови "Еленови рога"


 Дойде и реда на дълго мечтаните от мен 9-вятки, а иманно класиката в жанра BROCK B2 16" 9j
 Дойде и реда на дълго мечтаните от мен 9-вятки, а иманно класиката в жанра BROCK B2 16" 9j


 Не след дълго сметнах, че няма смисъл да "спъвам" колата с тежките 16-ски, че някои рацери им се виждаше малко да ги бия с 1-2 коли и сметнаха,че вече могат да гледат не само задния номер и хубавите стопове.
 Не след дълго сметнах, че няма смисъл да "спъвам" колата с тежките 16-ски, че някои рацери им се виждаше малко да ги бия с 1-2 коли и сметнаха,че вече могат да гледат не само задния номер и хубавите стопове.   .....И бях отново на старта с оригиналните 15-ски петолъчка и нов жокер под капака: Колектор 4-1 PACESETTER
  .....И бях отново на старта с оригиналните 15-ски петолъчка и нов жокер под капака: Колектор 4-1 PACESETTER   /Започна да си "хапе нашийника"!
  /Започна да си "хапе нашийника"!  
   /
 /Преди колектора на Калояново колата даваше 15.8 без никакво олекотяване или подготовка. Все още с колектора нямам старт, но след като сменя съединителя ще я пробвам.
Всичко добре, но август 2008 г. взех, че се умопомрачих и я продадох. За щастие колата попадна в много спокоен човек, който си я купи да се вози събота и неделя с нея. Аз след това купувах, продавах разни бангии : Ауди А4 1,9 ТДИ 110 к.с., Ауди А4 1,8 20в, БМВ 320 купе, Хонда Сивик 1,4 -90 к.с. ......ииии осъзнах каква грешка съм направил като си продадох колата която ми доставяше най-голямо удоволствие. Ааааа, щях да забравя. Всички приятели ми казваха, че правя грешка като си продавам хубавата кола, но аз НЕ - корава глава.
Е, сънувах я наколко пъти и реших, че искам пак да е при мен и да и се радвам. Говорих с момчето на което я продадох и след 2-3 месеца парата беше в мен и си откупих АБФ-чето.
 
   
 Сега съм много щастлив и удоволствието да шофирам и човъркам тази кола е просто неуписуемо!
п.п
"Любов ли бе да я опишеш"

 
			   

 и добре си напраил че си си вирнал количката успех
 и добре си напраил че си си вирнал количката успех   
  






 
  




