Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот morfei1 » Нед 31 май 2009 10:52


@Rabbit_TDI , какво имаш предвид чупене на дюзи под път и над път..... досега, съм чул единствено един човек да се оплаче от слупени дюзи, но се оказа, че колата е на 1,200,000км. което незначи че той е единствения, но от проблеми с турбините има теми всеки ден :roll: .

-Качетвено и своевременна смяна намаслото.
-Хубава нафта съчетана с довабка (за всеки случай).

ви гарантира безпроблемната работа на дюзите, ако колата не е на страшно много километри и е нямала предварително проблеми със същите.




Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот rocky » Пет 05 юни 2009 11:20


мисля че колегите няма за какво да се хванат като минус на ПД, и високата цена на дюзите (при евентуален проблем с тях)им дава сила да говорът/пишат... вярно е че и малсото им е специално, но това е положението... както съм срещал мнения на колеги "дайте да си купил жигули и подръжката ще ни е евтина" :screwy каръл съм октавия тди 110 коня (вървеше си колата) сега имам голф 4 тди 130hp разлика в разхода градско каране е 1 литър (октавията 7/100,голфа 8/100 с клима) но вървежа и мощта оправдават този един литър :banana


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 05 юни 2009 21:52


Само не разбрах каква ми е ползата да плюя ПД та да се хващам за нещо :? Мнения и теми по въпроса бол - няма нищо за умиране в ПД-та ,ама както казах аз лично бих предпочел бензин с турбо /а бях заклет дизелджия/.
P.S.Пък и освен мотор колата има и скоростна кутия ,возия,климатроник,аудио-уредба ,салон ...........,а на старо и състояние в което я копуваш :lol:


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот rocky » Съб 06 юни 2009 0:30


кой говори за плюене? става въпрос за сравнение, плюсове, минуси и т.н. : vw fen


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот jordanpar » Съб 06 юни 2009 9:56


Никой не говори за плЮене наистина.А за голата истина.
ПД-то е капризно-факт.Трябва да се обслужва с качествено масло и да се налива качествено гориво--факт.
В БГ няма хора които спокойно да се нарекат майстори на дизела и да си вършат качествено работата,тук се учат на чуждите коли на принципа проба-грешка--факт.частите за ПД няма да поевтиняват,най-малкото защото вече и отдавна са спрени от производство този тип двигатели.Откакто аз съм се интересувал цената на една дЮза беше около 1600 лева,сега се върти около 900--е ли това евтино за хора каращи автомобил за 10К лева????За турбини,съединители,маховици,бутала сегменти и т.н. и техните цени при дизела няма смисъл да говорим,там е ясно.
В страните към които се стремим да достигнем стандарта им на живот и от които си внасяме колите, средно на година ако си с дизелов автомобил се изминават 35-50 000 километра.Сами си преценете с каква амортизация идват тези автомобили до гордият си БГ собственик и как се започва очакването за някой и друг ремонт.
Факт е и че всеки който е претърпял някакъв ремонт на дизела си след това поства тема тук с дълги обяснения колко пари е дал и какви главоболия му е донесло това--еми пич,каква я мисли преди да си купиш колата?Като нямаш пари за гребенче,не си пускай брада,нали така.Смешно е да се оплакваш че си хвърлил турбина или съединителят ти е заминал и колко пари е струвало това---все едно да кажеш че са ти изтъркани и стари гумите вече и трябва да купуваш нови.
Ако някой си купува дизел с мисълта че само ще налива гориво от туби и ще кара mhihi ...........
Практична кола не съществува,има два вида автомобили--тези които можеш да си позволиш да имаш и поддържаш и всички останали.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 06 юни 2009 11:03


jordanpar написа:Ако някой си купува дизел с мисълта че само ще налива гориво от туби и ще кара mhihi ...........
.

Дизелите на ФВ преди ПД и на масата други марки преди комън-рейл са точно такива - казвам го от личен опит.Включително това нещо важи за останалите им карантий - съединители....Естествено няма кола дет да не се разваля ,но всички части преди това са напрвение за сумати смени и нагаждания ,а и цената им е в пъти по-малка поради елементарната конструкция.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот jordanpar » Съб 06 юни 2009 11:57


ще повторя:
jordanpar написа:Практична кола не съществува,има два вида автомобили--тези които можеш да си позволиш да имаш и поддържаш и всички останали.


При положение че във форума има голям процент хора които са си купили автомобилите с пари от кредит /като тук не говоря за лизинг на чисто нов автомобил,а да си купиш 10-15 годишен кошник с пари назаем/,което означава че покупката е надхвърлила далеч финансовите им възможности,те се молят да не им се разваля нищо.Такива автомобили ти излизат двойно понякога--хем си изплащаш кредита по него,хем ако се развали наливаш още пари,а понякога и така си стои в гаража а ти събираш пари за ремонта.
Мисълта ми е че нито ПД са лоши двигатели,нито предходните ТДИ,нито комънрейла,а има лоши стопани на тези коли.човек не трябва да се надценява в избора за личен автомобил.


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот rocky » Съб 06 юни 2009 14:44


много точно казано jordanpar :да:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот fox_vt » Съб 06 юни 2009 16:06


колега тва е положението- при тези наще стари коли които сега им е времето да се чупят им виждаме само лошите страни но ако имаш пари я си купи една нова да речем ПД или КР и говори тогава че били клапави.
ПП и аз съм от групата на кредитополучателите mhihi mhihi пък колко съм налял още по нея 8) ама тва ми е първи дизел тай че съм доволен :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 07 юни 2009 8:52


Като е нова имаш гаранция и за тва не мислиш за тез неща - ама тогава толкоз пари се набутваш ,че с тях можеш да сменяш дюзи на корем :lol: .


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Чет 09 юли 2009 15:27


И колко е един съединител за ПД и АФН ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот morfei1 » Чет 09 юли 2009 17:38


ПД с код на мотора AФН няма.


Потребителски аватар
ace_ventura
Мнения: 63
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 23:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот ace_ventura » Пет 10 юли 2009 2:28


Колкото повече автоматика, толкова повече проблематика. :idea: Това го казва чичо ми, който е технически инженер. :wink:


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Пет 10 юли 2009 9:18


morfei1 написа:ПД с код на мотора AФН няма.


Знам бе мен,питам,съединител за ТДИ и за ПД каква е разликата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 10 юли 2009 9:52


Незнам каква е разликата ,но според писаното във форума на АФН можеш да го смениш с обикновен а на ПД не можеш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта