Bilstein B16 PSS9

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот morfei1 » Съб 06 юни 2009 22:33


Браво :да: ! Какъв е толеранса на вдигане - пускане? Джантите 17-ки с 225/45 ли са? На твое място аз бих я пуснал още малко :да:




Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот ultralamer » Съб 06 юни 2009 22:37


morfei1 написа:Е, аз ако живеех в Германия, щях да го карам непрекъснато на 9 и джантите щяха да са 19 цола :Mr Green Fun .

И аз искам да вида снимки, ако е възможно. То няма как да не е хубаво, като му се регулира абсолютно всичко и струва 1400Е. Моето е без абсолютно никакъв реглаж струва 370Е, карам го по най-скапаните пътища в източна европа и съм страшно доволен и повече кола с нормално окачване няма да карам. Това ще е първото нещо с което ще се прости следващата ми кола - амортисьори + пружини. Да оставим това че разхода се подобрява и по груби сметки след 100000км ще съм на нула, което във времето е към 2 години :roll: .

Това да влизаш в завои и огледалата за задно виждане да ти стържат по асфалта не е работа :Mr Green Fun


mhihi Последното изречение ме разби :lool mhihi И на мен страшно ми харесва поведението на колата така. А, преди време един колега от един форум ми викаше да взема и по-дебелите стабилизатори на H&R. Тя сега дори и на по-меките степени почти не ляга, пък представям си и с тия стабилизатори.

Иначе днес я покарах малко на 4 отпред, 3 отзад и май-ще я оставя така засега. Имам чувстово, че по-добре се държи на пътя и недозавиването намалява. За съжаление до края на юли ще съм доста зает и няма до мога да си играя много с него :cry:


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот ultralamer » Съб 06 юни 2009 22:48


morfei1 написа:Браво :да: ! Какъв е толеранса на вдигане - пускане? Джантите 17-ки с 225/45 ли са? На твое място аз бих я пуснал още малко :да:


Дават го от 30мм до 60мм, като Bilstien препоръчват не повече от 50, защото това само нарушава поведението на колата. И аз се изкушавам да го пусна още малко mhihi Сигурно ще го покарам малко така и ще преценя. Просто не ми се иска да заора в някой подземен гараж.
Джантите са 18-ки, 8,5J с гуми 225/40.

@neiki4a Благодаря! Най-вероятно няма да се прибирам с нея докато не дойде време да я продавам.


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот N1P0 » Нед 07 юни 2009 18:38


Честито окачване :beer :applause:
Преди броени месеци и аз бях пред дилема какво да купя. И този Bilstein B16 PSS9 се води най-добрия на пазара с най-високата си цена, но аз накрая избрах според мен най-доброто съотношение цена-качество Weitec TX който се равнява на KW variant 2. При мене центровката на твърдостта става с шестограм и не е така на точни степени ръчно.
Съветвам те задницата на колата да я нагласиш на най-меко (степени 1-2), а предницата на средна твърдост 4-5. Аз така я карам мойта защото задницата е лека и много подскача и се губи баланса предница задница. Опитах всякакви варианти и този беше най-сполучливия :> а ако искаш да се усеща още повече лепенето в завоите не пропускай поне предна разпънка да сложиш.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот morfei1 » Нед 07 юни 2009 22:49


Би ли споделил как се отразява предната рапънка на устойчивоста в завои, че ми е интересно? Ако наистина ефекта е толкова голяма да ходя да поръчвам :roll: ?

Последна промяна от morfei1 на Пон 08 юни 2009 1:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот ultralamer » Нед 07 юни 2009 23:19


N1P0 написа:Честито окачване :beer :applause:
Преди броени месеци и аз бях пред дилема какво да купя. И този Bilstein B16 PSS9 се води най-добрия на пазара с най-високата си цена, но аз накрая избрах според мен най-доброто съотношение цена-качество Weitec TX който се равнява на KW variant 2. При мене центровката на твърдостта става с шестограм и не е така на точни степени ръчно.
Съветвам те задницата на колата да я нагласиш на най-меко (степени 1-2), а предницата на средна твърдост 4-5. Аз така я карам мойта защото задницата е лека и много подскача и се губи баланса предница задница. Опитах всякакви варианти и този беше най-сполучливия :> а ако искаш да се усеща още повече лепенето в завоите не пропускай поне предна разпънка да сложиш.


Благодаря! :drunk
До колкото знам Weitec и KW са приндалежът на една и съща фирма, но не съм на 100% сигурен. Не искам да давам грешна информация. Иначе при теб може да настройваш разпускането на амортисьора (не мога да се сетя за точната дума на български :oops: ) наистина точно както при Variante. При Variante 3 може и свиването и разпускането да се настройват безстепенно, независими едно от друго. За някой хора това е голям плюс пред B16, но пък за мен е голям недостатък. Според мен човек трябва да е доста наясно какво прави, за да успее да настрой колата оптимално. Също така не знам дали може да го направиш, ако колата не вдигната. При B16 Bilstein са си изчислили всичко предварително и предлагат 9 различни позиции (отпред 10), което за мен беше голям плюс. Като реша да променя настройките ми трябва точно 2мин. и вече съм нагласил всичките колела без да се налага да повдигам колата.

Иначе твоят избор също е добър. Нямам преки впечатления от твоето окачване, но ако ползват сходни елементи със Variante 2, значи не си сгрешил.
Аз също настроих предницата на по-твърдо (в момента е на 4), а задницата е на 3, но мога да изпробвам и на 2.

За предна разпънка не съм се замислял. Ти имаш ли?


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот N1P0 » Пон 08 юни 2009 0:36


От това което съм търсил и чел в нета е Weitec и KW идват от един и същ завод, даже на гаранцията на картата ми е даден адреса на KW automotive Gmbg. И моделите между Weitec и KW са напълно идентични, и разликата се състои в това, че материалите използвани при Weitec са по евтини. Не знам точно коя част им е различна, но като се наложат две снимки се вижда разлика в материала.Дефакто караш същите качества на возия като KW, но на по-евтин вариант затова и не видях смисъл да давам +800лв за същия коил ама КW :>
За съжаление ми се налага отпред да го карам почти на най-твърдо защото джантите са 15" 8J и като е ниска гумите опират в ръба на калниците.

Изображение

Изображение

Относно нагласяването на твърдостта е по същия начин както при тебе само, че с шестограм :) на всички са от едно и също място.


За разпънката сложих само предна горна при двигателя и честно казано не очаквах да има разлика, но се оказа, че разликата не беше малка и я усетих веднага :shock Понеже е поло и е леко на завоите като настиснеш педала ги взимаше по диаганол и предницата се сучеше малко. С разпънката предницата стана неутрално стабилна и при завой външната гума вече започна да оказва по-голям натиск върху асфалта съответно по-добро сцепление. Сученето на купето най лесно може да се усети когато слизате от бордюр по диагонал. По това също видях разликата. Представям си какво е ако се сложат разпънки навсякъде, но има и минуси защото купето доста се вдървява и на вълнообразен асфалт става веселба. Тука може да се изкажат по знаещите :arrow: И предполагам да се слага разпънка без спортно окачване няма да е толкова добър вариант :012:


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Re: Bilstein B16 PSS9

Мнениеот ultralamer » Сря 10 юни 2009 18:16


Защо не му разшириш калниците. Ако ти трабва само малко място, може да мине и без пребоядисване. Това да го караш на най-твърдо положение не е работа. :|

Ето една снимка за преди/сега. Колата е доста мръсна особено на първата :roll: Нарочно съм снимал със светкавица, за да може да се види по-добре разстоянието между калниците и гумите. :banana
Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта