

morfei1 написа:Е, аз ако живеех в Германия, щях да го карам непрекъснато на 9 и джантите щяха да са 19 цола.
И аз искам да вида снимки, ако е възможно. То няма как да не е хубаво, като му се регулира абсолютно всичко и струва 1400Е. Моето е без абсолютно никакъв реглаж струва 370Е, карам го по най-скапаните пътища в източна европа и съм страшно доволен и повече кола с нормално окачване няма да карам. Това ще е първото нещо с което ще се прости следващата ми кола - амортисьори + пружини. Да оставим това че разхода се подобрява и по груби сметки след 100000км ще съм на нула, което във времето е към 2 години.
Това да влизаш в завои и огледалата за задно виждане да ти стържат по асфалта не е работа
morfei1 написа:Браво! Какъв е толеранса на вдигане - пускане? Джантите 17-ки с 225/45 ли са? На твое място аз бих я пуснал още малко
N1P0 написа:Честито окачване![]()
![]()
Преди броени месеци и аз бях пред дилема какво да купя. И този Bilstein B16 PSS9 се води най-добрия на пазара с най-високата си цена, но аз накрая избрах според мен най-доброто съотношение цена-качество Weitec TX който се равнява на KW variant 2. При мене центровката на твърдостта става с шестограм и не е така на точни степени ръчно.
Съветвам те задницата на колата да я нагласиш на най-меко (степени 1-2), а предницата на средна твърдост 4-5. Аз така я карам мойта защото задницата е лека и много подскача и се губи баланса предница задница. Опитах всякакви варианти и този беше най-сполучливия :> а ако искаш да се усеща още повече лепенето в завоите не пропускай поне предна разпънка да сложиш.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта