съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот pepperj » Сря 10 юни 2009 11:45


здравейте колеги.Искам да ви попшитам имат ли някакви проблеми автоматиците на пасат колко харчи горе-долу и изобщо информация за пасат B6 като цяло.Става въпрос за 1.9tdi и за 2.5tdi благодаря предварително




Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот soxy__ » Сря 10 юни 2009 12:02


B6 доколкото знам няма 2.5 тди, мисля че 2.0 тди с DSG скорости е перфектен вариант, разбира се със скъпа подръжка :D


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот soxy__ » Сря 10 юни 2009 12:07


ако искаш да разбереш повече за DSG скоростите, може тук да прочетеш - http://www.rs-auto.bg/news/article/4717/dsg/


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот pepperj » Сря 10 юни 2009 12:44


а какво ще кажете за b5 i b5.5 те как са като подражка и здравина дават ли ядове със скоростите автоматици и дали чист автоматик или тип троник


eddyman
Мнения: 672
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот eddyman » Сря 10 юни 2009 12:51


Няма да сбъркаш с типтроника, разбира се ако попаднеш на читава кутия. Допълнителният ти разход ще е смяна на масло и филтър на 50 000 км. горе долу. Иначе за кефа няма какво да се дискутира :D


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот morfei1 » Сря 10 юни 2009 14:53


Какво значи тип-троник и чист автоматик? Няма чист автоматик при B5.5, а при B6 е вече DSG. Определено B6 е по-добрия избор, но и е и по-скъп.


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот pepperj » Сря 10 юни 2009 16:27


всичките ли са тип троник ??? нямам представа и затова питам


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот morfei1 » Сря 10 юни 2009 17:26


Еми да. под типтроник се разбира полу-автоматичен режим на смяна на скоростите.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот dobrin » Сря 10 юни 2009 22:01


Не си прав. Б5.5 има с чист автоматик, без типтроник, и се монтира при AVB двигателя, 74 kW. Моят беше такъв, с 4 степени е. Не съм сигурен, но мисля го има и при варианта 1.6 бензин, пак тези кВ. Ето:
PC160019.JPG


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот Kalin72 » Сря 10 юни 2009 22:15


soxy__ написа:B6 доколкото знам няма 2.5 тди, мисля че 2.0 тди с DSG скорости е перфектен вариант, разбира се със скъпа подръжка :D

Я пак? Скъпа поддръжка, какво ще рече това?


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот arrougance » Сря 10 юни 2009 22:18


Kalin72 написа:
soxy__ написа:B6 доколкото знам няма 2.5 тди, мисля че 2.0 тди с DSG скорости е перфектен вариант, разбира се със скъпа подръжка :D

Я пак? Скъпа поддръжка, какво ще рече това?

Значи,че като се счупи нещо сериозно става мамата си джаза.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот morfei1 » Сря 10 юни 2009 22:21


Е, явно съм в грешка имам поглед върху два пасата 130к.с AVF 2002 ~ 03 и двато бяха с тип-троник и оттам съдя, че всички би трябвало да са така, но уви.... :oops:


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот Kalin72 » Сря 10 юни 2009 22:22


ЧУдесно, а кога за последно си чувал да се чупи нещо сериозно на коли с такъв двигател и скорости, след правилна поддръжка?
Не искам да бъда груб, ама прекалено много "градски легенди" има по повод ПД двигателите и ДСГ кутиите....


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот arrougance » Сря 10 юни 2009 22:30


Kalin72 написа:ЧУдесно, а кога за последно си чувал да се чупи нещо сериозно на коли с такъв двигател и скорости, след правилна поддръжка?
Не искам да бъда груб, ама прекалено много "градски легенди" има по повод ПД двигателите и ДСГ кутиите....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ти неска не си си пил хапчето май.Ремонт на гумички и уплътнения по двигателя на стойност 2+ хилки
достатъчно сериозно ли е,или викаш те 2К са си джобни за всеки.Говоря ти точно за пасат 6-ца,КОЙТО ПОВЯРВАЙ МИ Е С МНОГО ДОБРА ПОДДРЪЖКА.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: съвет за покупка на пасат B6 тип троник

Мнениеот Kalin72 » Сря 10 юни 2009 22:35


Колега, карал съм кола с ПД двигател и обикновен автоматик около 50К мили, в момента карам ПД с ДСГ скорости, около 20К км. И двете от нови, и двете с качествена нафта и масло. Никакви проблеми. Хайде, моите са нови, ама нека колегите, дет са с ПД двигатели купени на старо, но с правилната поддръжка, да кажат :) Какви са тези гумички и уплътнения? За горивото ли, за маслото ли, за какво и къде са? Каква е причината за дефекта, ако изобщо е било дефект, или пак някой от "майсторите" се е изказал неподготвен, набутвайки ненужно собственика на колата??



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта