Кара ли някой с течна фаза?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Кара ли някой с течна фаза?
Колеги кара ли някой ГИ течна фаза. Тъй като баща ми катастрофира с мойта кола и сега си търся нова и обмислям поставянето на ГИ течна фаза. Трябват ми мнения за разход и вървене на газ и на бензин?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Вървенето на газ ще е по-добро от това на бензин, но кой ще се наеме да ти монтира такава уредба - не зная...
Пък и после идва проблема с гадните им помпи...
Пък и после идва проблема с гадните им помпи...
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Емо газ май имаха.. ама им звънни по-добре.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Според мен за сега тези уредби изобщо не са опция. За колко км ще я избиеш тая уредба дето горе-долу излиза около 4 500 лв (+-500 лв),като се има в предвид ,че газовата помпа сдава багажа на 50-80 км и естествено цената и никак не е малка 

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Anbuch написа:Според мен за сега тези уредби изобщо не са опция. За колко км ще я избиеш тая уредба дето горе-долу излиза около 4 500 лв (+-500 лв),като се има в предвид ,че газовата помпа сдава багажа на 50-80 км и естествено цената и никак не е малка
E, нека да е 50-80 ХИЛЯДИ км

Цената е по-ниска, но пак не е под 2500 лв...
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Аз в сервиза където ги монтират ходих, цената е около 3300-3500 лв за 4 цилиндъра, момчето обясни че се запазва разхода като на бензин и мощността е малко по-висока само с хубава газ, демек не в България. В наще условия давала 15% по-голям разход от на бензин и леко занижена мощност. Затова исках да питам някой ако е слагал да каже преки впечатления, че идеята е за сравнително мощна кола с турбо да се подкара на течна фаза без да прехвърля на бензин принудително като надуе турбото както става при по-старите газови инжекциони.
П.С.
При сегашните цени на горивата ГИ-то се избива за около 25 000 км, всички компоненти имат гаранция 100 000 км или 2 години, като живота на помпата е около 150 000
П.С.
При сегашните цени на горивата ГИ-то се избива за около 25 000 км, всички компоненти имат гаранция 100 000 км или 2 години, като живота на помпата е около 150 000
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Колко коня мислиш да вадиш от това 1.8Т ?
Имам една А4-ка, правена с Бигаз , която според инфото за сетъпа е около 240-260 коня (не е мерена на дино), хвърка си колата и не прехвърля обратно на бензин
Имам една А4-ка, правена с Бигаз , която според инфото за сетъпа е около 240-260 коня (не е мерена на дино), хвърка си колата и не прехвърля обратно на бензин

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
за 220-230 става дума, точно А4 на един френд само с чип демек около 190 коня и като надуе турбото минаваше на бензин, беше с BRC
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Mи шанс...
Бигаз с двойния редуктор храни до 280 кВ, с единичния редуктор е 140 кВ, на БРЦ мисля са до 120 (въпреки, че ако е с Кейхин инжектори има надежда... ) - нормално е да се връща на бензин... Затова и си питам всеки клиент - колата чипосвана ли е (или дали ще бъде) , ако е, повечето уредби на пазара, а и повечето, които предлагам не стават за тях - и инжекторите идват бавни и си удрят тавана и затуй се връщат на бензин...
Бигаз с двойния редуктор храни до 280 кВ, с единичния редуктор е 140 кВ, на БРЦ мисля са до 120 (въпреки, че ако е с Кейхин инжектори има надежда... ) - нормално е да се връща на бензин... Затова и си питам всеки клиент - колата чипосвана ли е (или дали ще бъде) , ако е, повечето уредби на пазара, а и повечето, които предлагам не стават за тях - и инжекторите идват бавни и си удрят тавана и затуй се връщат на бензин...
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
хмм звучи добре, явно имаш опит, и тоя Бигаз колко пари ше излезе за 220-230 коня, че вече се чудя дали да се занимавам или да си карам на бензин
чесно казано течната фаза ми се вижда най-културно решение
чесно казано течната фаза ми се вижда най-културно решение
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
To e най-културното, но тук малко хора го познават, включително и аз съм откъм тъмната страна на невежите
, та с поддръжката ще се озориш. Доколкото съм чел Виале не дават гаранция за компонентите си за република България, поради качеството на газта ни
Има си цени в темата ми в "сервизи"
Kak мислиш да ги вадиш тези коне?
Онази А4-ка беше с някакво хибридно К04, дюзи от ТТ 225 коня, бууст контролер на два холд бууста - 0.8 и 1.2 бара.



Има си цени в темата ми в "сервизи"
Kak мислиш да ги вадиш тези коне?
Онази А4-ка беше с някакво хибридно К04, дюзи от ТТ 225 коня, бууст контролер на два холд бууста - 0.8 и 1.2 бара.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Кара ли някой с течна фаза?
за кажи речи същия сетъп за който говориш става дума
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Искам да ползвам темата да попитам, някой колега кара ли с течна фаза от ICOM или друга марка да се похвали за цена/и подръжка как е?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Сря 19 дек 2012 11:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Кара ли някой с течна фаза?
Системата с течна фаза LPdi има няколко предимства. Това е система, удобна за обслужване, тъй като след работа на директния инжекцион, филтрите не се нуждаят от подмяна. В допълнение на това, никакви промени не се правят спрямо охладителната система, за да може пълната мощност на двигателя да остане непокътната. Директният инжекцион с екологично чистия автогаз може да доведе до намаляване на емисиите на въглероден диоксид до 20%. Както за новите, така и за вече съществуващите превозни средства важи условието за спазването на стандарта за вредни емисии Euro 5. Директното впръскване дава възможност за точно измерване на количеството гориво, което трябва да се инжектира. Това гарантира, че пълният капацитет на системата за управление на двигателя може да се използва и това ще гарантира оптимална консумация на гориво и управляемост.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта