Влизат два маркуча към купето. Не виждам смисъл да имам горещо тяло в таблото, си не стига, че е зверска жега, пък и това допринася. Пластмасата около краката ми винаги е топла и установих , че не е от цялостното затопляне а от самия радиатор.
Гледах в един USA форум как един пич е направил такова бай-пасиране с обикновено коляно. Интересува ме, някой правил ли е подобна интервенция и какво е ползвал, че днес ходих в един магазин и ровихме като малоумни из връзките , но не намерих това , което ми трябва.



бай пас на парното, някой правил ли го е ?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
Аз не мисля,че е добра идея,това което си решил да правиш.Първо,с времето тези тръбички на радиаторчето на парното стават много трошливи и вероятността да ги скапеш при демонтирането и монтирането на маркучите е много голяма.Второ,като оставиш това радиаторче сухо цяло лято и есента,не се знае дали след пълненето няма да текне ,като лейка и да се вкараш посред зима в един мнооооого див ремонт. 

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 20 фев 2009 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kazanlak
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
Аз съм го правил.Беше ми се пробил радиатора на парното и един месец карах по този начин.На мен твоята идея ми харесва,щом ти се занимава да откачаш и закачаш маркучи.
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
Според мен е доста рисковано! При откачане и закачане на маркучите се губи антифриз, влиза и въздух в ситемата, пък и след като ги разкачиш маркучите от тръбопроводите понякога теква! И най- лошото е като сълзи така, защото трудно се установява при топъл мотор, заради бързото изпаряване на антифриза 

- olele39
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AUY 4motion
- Местоположение: СОФИЯ Мл.1
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
Може да се монтира някакво кранче на единия от маркучите. Когато е затворено антефризът няма да върти през радиаторчето в купето. Може да се направи даже да се отваря и затваря от купето. /така беше на старата ми Хонда/ Друг е въпросът защо от VW не са го направили така.
- sigman
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
- Автомобил: BMW
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
olele39 написа:Друг е въпросът защо от VW не са го направили така.
...


-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
Предполагам, че е заради климатроника. Меша въздуха за оптимална температура в купето. Аз въпреки, че съм с климатик, много по-комфортно пътувам, ако му вкарвам малко и топъл въздух, а не на МАХ студено. Щото иначе се получава едно постоянно ту много студено, ту много топло ... схванат врат, главата пулсира и т.н.
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
jordanik написа:Аз не мисля,че е добра идея,това което си решил да правиш.Първо,с времето тези тръбички на радиаторчето на парното стават много трошливи и вероятността да ги скапеш при демонтирането и монтирането на маркучите е много голяма.Второ,като оставиш това радиаторче сухо цяло лято и есента,не се знае дали след пълненето няма да текне ,като лейка и да се вкараш посред зима в един мнооооого див ремонт.
Аз няма да ги откачам от самото радиаторче което е в таблото. Маркучите си излизат в моторния отсек и там си имат скоби , буквално за 5минути се разкачат и закачат. А защо да протече здраво радиаторче след като е било изсушено ? Ремонта го правих заради ронещ се дунапрен от клапите и не ме притеснява.
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
Hristo Dimov написа:Според мен е доста рисковано! При откачане и закачане на маркучите се губи антифриз, влиза и въздух в ситемата, пък и след като ги разкачиш маркучите от тръбопроводите понякога теква! И най- лошото е като сълзи така, защото трудно се установява при топъл мотор, заради бързото изпаряване на антифриза
това с въздуха не е проблем, сам се обезвъздушава пасата. Сменях термостат, радиатор, преди всичко само антифриз, та и това не е проблем
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
olele39 написа:Може да се монтира някакво кранче на единия от маркучите. Когато е затворено антефризът няма да върти през радиаторчето в купето. Може да се направи даже да се отваря и затваря от купето. /така беше на старата ми Хонда/ Друг е въпросът защо от VW не са го направили така.
мислих го и този вариант, но не е удачно да спирам целия кръг. Защото от радиаторчето изходящия поток си отива по други магистрали и не знам като го запуша къде ще прегрее нещо. Може би с трипътник, но става сложно.
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
bachest написа:Предполагам, че е заради климатроника. Меша въздуха за оптимална температура в купето. Аз въпреки, че съм с климатик, много по-комфортно пътувам, ако му вкарвам малко и топъл въздух, а не на МАХ студено. Щото иначе се получава едно постоянно ту много студено, ту много топло ... схванат врат, главата пулсира и т.н.
аз съм с климатик, не е климатроник , пък и не обичам да пътувам на климатик.
- sigman
- Мнения: 122
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
- Автомобил: BMW
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
DoH_KuXoT написа: пък и не обичам да пътувам на климатик.
....добре де а на вън като е 40 градуса как пътуваш

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?
sp2022 написа:DoH_KuXoT написа: пък и не обичам да пътувам на климатик.
....добре де а на вън като е 40 градуса как пътуваш
С пущен мексикански климатик /четрите джама до доле, слънчеви очила и газ/ поне аз така пътувам щото тая екстра я нямам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: sklimoto и 45 госта