бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 16 юни 2009 23:13


Влизат два маркуча към купето. Не виждам смисъл да имам горещо тяло в таблото, си не стига, че е зверска жега, пък и това допринася. Пластмасата около краката ми винаги е топла и установих , че не е от цялостното затопляне а от самия радиатор.
Гледах в един USA форум как един пич е направил такова бай-пасиране с обикновено коляно. Интересува ме, някой правил ли е подобна интервенция и какво е ползвал, че днес ходих в един магазин и ровихме като малоумни из връзките , но не намерих това , което ми трябва.




jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот jordanik » Вто 16 юни 2009 23:31


Аз не мисля,че е добра идея,това което си решил да правиш.Първо,с времето тези тръбички на радиаторчето на парното стават много трошливи и вероятността да ги скапеш при демонтирането и монтирането на маркучите е много голяма.Второ,като оставиш това радиаторче сухо цяло лято и есента,не се знае дали след пълненето няма да текне ,като лейка и да се вкараш посред зима в един мнооооого див ремонт. :wink:


LUzunchev
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kazanlak

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот LUzunchev » Сря 17 юни 2009 6:44


Аз съм го правил.Беше ми се пробил радиатора на парното и един месец карах по този начин.На мен твоята идея ми харесва,щом ти се занимава да откачаш и закачаш маркучи.


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот nepreklonniq » Сря 17 юни 2009 7:27


Според мен е доста рисковано! При откачане и закачане на маркучите се губи антифриз, влиза и въздух в ситемата, пък и след като ги разкачиш маркучите от тръбопроводите понякога теква! И най- лошото е като сълзи така, защото трудно се установява при топъл мотор, заради бързото изпаряване на антифриза :D


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот olele39 » Сря 17 юни 2009 8:15


Може да се монтира някакво кранче на единия от маркучите. Когато е затворено антефризът няма да върти през радиаторчето в купето. Може да се направи даже да се отваря и затваря от купето. /така беше на старата ми Хонда/ Друг е въпросът защо от VW не са го направили така.


Потребителски аватар
sigman
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
Автомобил: BMW
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот sigman » Сря 17 юни 2009 13:38


olele39 написа:Друг е въпросът защо от VW не са го направили така.

... :talk: :banghead:


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот bachest » Сря 17 юни 2009 17:58


Предполагам, че е заради климатроника. Меша въздуха за оптимална температура в купето. Аз въпреки, че съм с климатик, много по-комфортно пътувам, ако му вкарвам малко и топъл въздух, а не на МАХ студено. Щото иначе се получава едно постоянно ту много студено, ту много топло ... схванат врат, главата пулсира и т.н.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юни 2009 19:28


jordanik написа:Аз не мисля,че е добра идея,това което си решил да правиш.Първо,с времето тези тръбички на радиаторчето на парното стават много трошливи и вероятността да ги скапеш при демонтирането и монтирането на маркучите е много голяма.Второ,като оставиш това радиаторче сухо цяло лято и есента,не се знае дали след пълненето няма да текне ,като лейка и да се вкараш посред зима в един мнооооого див ремонт. :wink:

Аз няма да ги откачам от самото радиаторче което е в таблото. Маркучите си излизат в моторния отсек и там си имат скоби , буквално за 5минути се разкачат и закачат. А защо да протече здраво радиаторче след като е било изсушено ? Ремонта го правих заради ронещ се дунапрен от клапите и не ме притеснява.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юни 2009 19:28


Hristo Dimov написа:Според мен е доста рисковано! При откачане и закачане на маркучите се губи антифриз, влиза и въздух в ситемата, пък и след като ги разкачиш маркучите от тръбопроводите понякога теква! И най- лошото е като сълзи така, защото трудно се установява при топъл мотор, заради бързото изпаряване на антифриза :D

това с въздуха не е проблем, сам се обезвъздушава пасата. Сменях термостат, радиатор, преди всичко само антифриз, та и това не е проблем


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юни 2009 19:30


olele39 написа:Може да се монтира някакво кранче на единия от маркучите. Когато е затворено антефризът няма да върти през радиаторчето в купето. Може да се направи даже да се отваря и затваря от купето. /така беше на старата ми Хонда/ Друг е въпросът защо от VW не са го направили така.

мислих го и този вариант, но не е удачно да спирам целия кръг. Защото от радиаторчето изходящия поток си отива по други магистрали и не знам като го запуша къде ще прегрее нещо. Може би с трипътник, но става сложно.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6272
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 юни 2009 19:30


bachest написа:Предполагам, че е заради климатроника. Меша въздуха за оптимална температура в купето. Аз въпреки, че съм с климатик, много по-комфортно пътувам, ако му вкарвам малко и топъл въздух, а не на МАХ студено. Щото иначе се получава едно постоянно ту много студено, ту много топло ... схванат врат, главата пулсира и т.н.

аз съм с климатик, не е климатроник , пък и не обичам да пътувам на климатик.


Потребителски аватар
sigman
Мнения: 122
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 12:10
Автомобил: BMW
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот sigman » Сря 17 юни 2009 21:45


DoH_KuXoT написа: пък и не обичам да пътувам на климатик.

....добре де а на вън като е 40 градуса как пътуваш :bishop


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: бай пас на парното, някой правил ли го е ?

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 17 юни 2009 23:05


sp2022 написа:
DoH_KuXoT написа: пък и не обичам да пътувам на климатик.

....добре де а на вън като е 40 градуса как пътуваш :bishop

С пущен мексикански климатик /четрите джама до доле, слънчеви очила и газ/ поне аз така пътувам щото тая екстра я нямам.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], ivailo_slavov и 63 госта