Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rakarov » Сря 17 юни 2009 12:43


Здрасти колеги. Мъчи ме следния проблем ! След като пръснах турбината и с/у 2200лв. сложихме чисто ново турбо(гарет, възможността за измама я изключете)сега колата не върви хич...110 коня тди-та ме дърпат с 2-3 коли,hdi-та 90 коня до 100 ме прави смешен и т.н. :shock Не мисля, че е дебитомер защото го вадих и пак същия резултат.Вече 3000-3500км. го карам с това турбо и не върви грам. Някой има ли идей от какво може да идва този проблем...ходих до Пловдив и 190 не можа да прескочи... :063: :063: :063: не съм го закачвал на VAG все още...чудя се къде да го закарам на пълна диагностика да му видя всички проблеми и т.н.




Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rakarov » Сря 17 юни 2009 14:00


Възможно ли е да е от променливата геометрия макар и да е чисто нова турбината? А от клапана на вакума ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 17 юни 2009 15:23


Ми на твое място бих отишъл при тоя дето ти е слагал турбото ,щото АРЛ доколкот си спомням беше 150 магарета :shock


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот GodLike » Сря 17 юни 2009 15:26


Rakarov написа: Не мисля, че е дебитомер защото го вадих и пак същия резултат


Не съм майстор, но си мисля, че ако върви еднакво със закачен и с откачен дебитомер, то проблема е точно в него. :roll:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот morfei1 » Сря 17 юни 2009 15:34


Rakarov написа:Не мисля, че е дебитомер защото го вадих и пак същия резултат.


Е, точно заради това изречение, си мисля че може би имаш проблем с него, защото ако дебитомера работи, след изключването колата трябва да се спъне още повече.

Каквото и да си говорим трябва да се направи лог файлове на 1, 3, 8, 10, 11 канал по отделно всеки. караш си на 3 с 2000 оборота, след което газта до дупка, стигаш 4000 оборота, превключваш на 4-та пак пълна газ до 4000 оборота, след което спирате и сменяте канала и така докато направите логове на всички канали които съм писал.

После ги конвертираш с тази програма CSV convertor за да влезнат дантите в таблиците си и ги записваш в екселски формат.

Във ВагКом влизате в Engine > Measuring Block. И запомни всеки канал по отделно а не трите на един път :wink: .

Въпреки че трубото на ARL е по-голямо от на ASZ, ми се струва доста по-скъпо..... доколкото съм в течение на ASZ e към 1400лв.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Stivi » Сря 17 юни 2009 17:14


Или дебитомера ти не работи или колата е в постоянен сервизен режим поради някаква причина за да няма разлика с включена и изключена букса на дебитомера! Да навъртиш толкова километри с така вървяща кола си е направо мазохизъм :))


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот theraven » Сря 17 юни 2009 17:45


Е нека първо да го качи на ВАГ-КОМ колегата, пък тогава да умуваме... иначе си е стреляне напосоки.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот dobrin » Сря 17 юни 2009 21:26


Има доста голяма вероятност наистина автомобилът да е още в сервизен режим поради гръмналата турбина, който не е деактивиран след смяната. Може и да бъркам, ама вземи я закачи на ваг ком, всичко ще си каже.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Andonov » Сря 17 юни 2009 21:32


Сервизния режим от турбината се деактивира при всяко връщане на контактният ключ.
Така че няма как да е в това състояние колата.


Закачай на Вагкома да не гадаем и после щя я мислим.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот dobrin » Сря 17 юни 2009 21:35


Принципно наистина е така, въпросът е каква грешка е записало ...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Andonov » Сря 17 юни 2009 21:38


Именно.

Добри хвърляй и тук фасула че станаха вече 2 теми. :wink:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот ifidik » Сря 17 юни 2009 21:48


като сме почнали с боба, виж кое вакумно маркуче не е закачено ,или сте счупили клапанчето на маркуча към сервото


Потребителски аватар
Rakarov
един обикновен Голфаджия
Мнения: 386
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 14:07
Автомобил: Polo GTI
Двигател: 1.8 Turbo
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот Rakarov » Чет 18 юни 2009 9:39


Дам...утре го закачам на вагком-а и после ще докладвам, че вече превъртам...


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот kok12 » Чет 18 юни 2009 21:40


Ти хубаво ще я закачиш,ама Vag-a нехваща тея маркучета, ще се наложи да ги гледаш едно по едно на око

Поздрави


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 АРЛ с чисто ново турбо==>много куц кон.Не дърпа

Мнениеот goderzi » Съб 20 юни 2009 11:46


Маркучетата на два пъти ме подлудяваха по същия начин и ги смених с нови всичките.
На две места излизаха от леко докосване...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта