Rakarov написа:Не мисля, че е дебитомер защото го вадих и пак същия резултат.
Е, точно заради това изречение, си мисля че може би имаш проблем с него, защото ако дебитомера работи, след изключването колата трябва да се спъне още повече.
Каквото и да си говорим трябва да се направи лог файлове на 1, 3, 8, 10, 11 канал по отделно всеки. караш си на 3 с 2000 оборота, след което газта до дупка, стигаш 4000 оборота, превключваш на 4-та пак пълна газ до 4000 оборота, след което спирате и сменяте канала и така докато направите логове на всички канали които съм писал.
После ги конвертираш с тази програма
CSV convertor за да влезнат дантите в таблиците си и ги записваш в екселски формат.
Във ВагКом влизате в Engine > Measuring Block. И запомни всеки канал по отделно а не трите на един път

.
Въпреки че трубото на ARL е по-голямо от на ASZ, ми се струва доста по-скъпо..... доколкото съм в течение на ASZ e към 1400лв.