За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот emohrisstov » Вто 05 май 2009 13:29


Колега yoan4o евала! Страхотен пост. Много полезен. Правил съм всичко с изключение на чистенето на дебитометъра. Кажи моля те малко повече, къде точно се намира, как се сваля, как се чисти и т.н. Ако можеш и да го щракнеш ще съм ти много благодарен :wink:




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот lyubobg » Вто 05 май 2009 13:32


yoan4o написа:И запомнете - с пръдня боя не става. Аз съм дал за поддръжка по колата за една година точно толкова, колкото дадох за нея. Затова не ме е страх да карам по магистралата с 200, пък и вече мога....... mhihi


:bowdown :bowdown :bowdown - радвам се, че има такива собственици :wink:


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Вто 05 май 2009 13:38


emohrisstov написа:Колега yoan4o евала! Страхотен пост. Много полезен. Правил съм всичко с изключение на чистенето на дебитометъра. Кажи моля те малко повече, къде точно се намира, как се сваля, как се чисти и т.н. Ако можеш и да го щракнеш ще съм ти много благодарен :wink:


Колега, значи, доколкото знам от богопомазаните майстори има 2 вида дебитомера за тия животни. Моя е ХИТАЧИ и е една малка правоъгълна кутийка, която стои на дебелия въздуховод - отгоре, точно след кутията.
Ако твоя е същия ще се радвам да се видиме на по :beer да ти покажа.... става изключително лесно. За другия вид обаче, само на сервиз, понеже там май няма достъп до тия жички вътре.


Потребителски аватар
zloby3400
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 9:38
Автомобил: Golf III
Двигател: AEK 1996
Местоположение: София/Ямбол
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот zloby3400 » Вто 05 май 2009 13:46


Това за дебитомера трябва да се пробва с малко помощ от познат, че аз съм с 2 леви ръце. Някъде бях писал че за 6 месеца съм отделил 1200 лв за чаркове (ама съм го сметнал с ГО,данък и прехвърляне)и ми се изсмяха че на година повече от 200 лв. не било нормално или нещо такова. Всеки според възможностите,ама за кво ги вземаме тези коли - да ги направиме хептен на каруци? Евала на колегата за по-горния пост, как не го домързя да изпише толкова :beer За такива като мене който допреди 6 месеца са карали само служебни автомобили и освен гориво да слагат, друго не са правили,тази информация е много полезна. :drunk :drunk


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Вто 05 май 2009 13:54


До emohrisstov и който има нужда де :drunk

Значи, първо се сваля кутията с филтъра.
целия блок на дебитомера е захванат за долната част на кутията, ако не се лъжа с 4 болта.
След като демонтираш кутията и болтовете, остава само самия дебитомер. От страната, от която влиза въздуха, има една решетка, която се демонтира много лесно - просто се държи с един прекъснат опръстен, който изпълнява ролята на пружина.
След като махнеш решетката - е това цилиндърче, дето вътре има 2 жички е тоя прословут дебитомер. Пръскаш жичките без да прекаляваш с ВД и толкова. Подсушаваш и сглобяваш по обратната процедура.

Това е, айде пиши има ли резултат!!!


Потребителски аватар
Xa#r0
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 02 яну 2009 1:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Xa#r0 » Вто 12 май 2009 22:50


Малко тъп въпрос ама кво ще рече ВД :oops: :oops: :oops:


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот blinder » Сря 13 май 2009 8:52


Xa#r0 написа:Малко тъп въпрос ама кво ще рече ВД :oops: :oops: :oops:

Е тва:
Изображение

Напиши в гоогле WD 40 и ще разбереш :wink:


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Ombre1 » Чет 28 май 2009 12:38




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот kaiser666 » Пет 19 юни 2009 18:20


А бе момци тоя филтър за какво е?Закачен е на стъпковото моторче и колектора. :roll:
Прикачени файлове
DSC02726.JPG


Потребителски аватар
overapac
Мнения: 712
Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот overapac » Пет 19 юни 2009 19:55


:banghead: :banghead: :banghead: и аз имам подобен такъв ,само ,че е пвц,ама за какво служи ??-ако знае някой да обясни??!!чува се леко съскане някъде около него ,когато двигателя работи?? :oops: :oops: :oops:


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот jims » Съб 20 юни 2009 13:03


-

Последна промяна от jims на Сря 11 юни 2025 8:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот theerazor » Съб 20 юни 2009 16:05


Има го на АЕК да, аз лично съм го чистил това с вряла вода и прах за пране, изкара толкова масло колкото, баба ми няма бели косми на косата си :D . Съветвам колегите да го почистят. Също така колегите с АЕК закарайте колите си да ви почистят, с ултразвук ли с кво го чистиха моето mhihi "Стъпково Моторче" :wink: .
Застанете до двигателя и се ослушвайте за ,случайно изпускане на въздух от някъде, тва също е проблем и вдига разхода много... Аз една седмица се чудих защо ми вдигна разхода , а то имаше едно маркуче цепнато точно на свръзката и съска ли съска, вика смени ме mhihi.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот webdude » Пон 22 юни 2009 13:30


theerazor написа:Има го на АЕК да, аз лично съм го чистил това с вряла вода и прах за пране, изкара толкова масло колкото, баба ми няма бели косми на косата си :D . Съветвам колегите да го почистят. Също така колегите с АЕК закарайте колите си да ви почистят, с ултразвук ли с кво го чистиха моето mhihi "Стъпково Моторче" :wink: .
Застанете до двигателя и се ослушвайте за ,случайно изпускане на въздух от някъде, тва също е проблем и вдига разхода много... Аз една седмица се чудих защо ми вдигна разхода , а то имаше едно маркуче цепнато точно на свръзката и съска ли съска, вика смени ме mhihi.


Къде е това маркуче ?
Тоя филтър за какво служи? Сваля ли се при почистването ...


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот jims » Пон 22 юни 2009 13:45


-

Последна промяна от jims на Сря 11 юни 2025 8:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот plachkov » Чет 09 юли 2009 0:40


Колегата yoan4o е много прав.Карам AFT от 3 години и съм газов инжекцион.От начало всичко беше на 6,обаче от време-на време взе да губи мощност и се започна палец,дистибутор,кабели,ланда,катализатор,комутатор и диагностики къде ли не......и накрая се оказа хлабав пин(или беше пинк :oops: )на дебитомера(бях тръгнал и него да купувам 442лв)Повярвайте ми...колата върви ...абе като нова.Дано да съм помогнал.Да са живи и здрави в автосервиз НЕМО КАР в Пловдив :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: der_Totenkopf, Google [Bot] и 168 госта