Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Spasov_G » Пет 08 май 2009 19:21


npachovski написа:Колега много малко от снимките се вижда с какъв филтър си, ако си със спортен външен дай повече инфо как си го монтирал и какъв е филтъра :)

Филтъра е спортен конусен на JR, правена му е специална стойка за захващане към дебитомера пойграх си доста с нея, като на самата планка копирах същия отвор от дебитомера който наподобява квадрат, но когато се замери с шублер дава стойности 50-52мм и при поставяне на тръбата която следва да се завари за да се нанижи спортния филтър, получава се в ъглите едно леко затваряне на този правоъгълник за който ти казах по горе ( това е входа към дебитомера ) затова Аз заварих тръба с по голям цолаж в която набих тази за филтъра за да избегна това затваряне на ъглите ( незнам дали съм постъпил правилно, но се опасявах, че ако намаля сечението на отвора за въздуха ще постигна обратен ефект) .......




Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Spasov_G » Нед 21 юни 2009 20:55


Колеги искам да ви попитам за един проблем който забелязвам в моята кола от скоро време и той е висока температура на маслото в показанията на MFA , проблема се изразява доста силно в извън градско каране и когато колата си я карам със скорост над 120км/ч започва да се покачва и температурата, достигам градуси над 120 и там се появява и нещо друго започва да мига направо лампата на арматурното табло за маслото и зумерчето започва да пищи, малко да я понастъпя по магистрала и хайде 116-120 градуса и трябва да свалям оборотите, честно ви казвам не е някакви зверски обороти , то просто немога да задържа и 4-5мин с по висока скорост над 120км/ч без да съм надхвърлил 120 градуса на маслото....... Искам да ми кажете какво може да излезе това , но първо ще ви кажа за тези който са запознати с темата , че на двигателя си нямам този колектор който си има РВ мотора за маслото който е над филтъра, просто старият двигател си беше без такъв и не съм мислил , че е необходим да слагам и другото което ме навежда на замисъл възможно ли е влошена картерна вентилация да оказва също влияние върху температурата на маслото, защото на РВ тия газове са изведени от горе на капака на клапаните , а на ABS са с една метална тръба и така стигаха до отгоре , именно тази тръба Аз съм я махнал и отвора е затворен с тапа .... Искам да ми кажете ако съм допуснал грешки да ги отстраня или ако е нещо друго да ме ориентирате къде да търся проблема ...... Очаквам компетентни мнения ...... Благодаря ......


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот neiki4a » Вто 23 юни 2009 17:27


първо можеш да пробваш с друго масло да речем 10/60 ,избягвай ги ти температури по 120 градуса и нагоре че може да се пресече и тогава става мотора на земята можеш да си потърсиш маслен охладител от г1 гти мисля че става не съм 100% сигурен


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот nepreklonniq » Вто 23 юни 2009 20:22


Задължително си намери маслен охладител и си провери датчиците за маслото!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Stenly » Сря 24 юни 2009 11:20


требе му радиатор за маслото,водните охладители никаква работа не вършат при такива температури.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19287
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот stefan4o » Сря 24 юни 2009 12:05


Понеже и аз имам същия проблем се питам защо така се получава при някои като нас? Моят мотор е ABU, признаците са същите - каране извънградско, намаляне на оборотите и зумера започва да пиши. Някакъв конструктивен дефект ли е това, понеже съм виждал, че и други колеги го имат проблема, но не е при всички... На моя мотор може ли да се сложи маслен охладител някакъв, за да не се получават тези (д)ефекти. Друг вариант е да пробвам с полу-синтетика 15В50 да видим какво ще стане. Ако някой вече е пробвал нека сподели, че 90-100 лева ще ми коства тази проба. И ако се сложи такъв радиатор няма ли да се промени налягането в мазителната система, понеже се увеличава нейният обем? В смисъл ако мисля правилно, то би било редно налягането малко да спадне, за сметка на температурата на маслото, която ще е по-ниска. Или въпреки леко увеличения обем, ниската температура на маслото ще компенсира налягането със запазения си вискозитет?
Поздрави


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Namesata » Пон 20 юли 2009 8:51


и на мен ми пищи маслото :cry:


Потребителски аватар
Pec
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Pec » Нед 18 окт 2009 20:45


Да извадим от архивите една тема mhihi Като я прочетох цялата с коментарите вроди доста нови мисли в главата ми. Нормално като повечето искам някаква смяна на двг... но с него вървят много неща като спирачки и важни компоненти по ходовата част. Както и да е.. интересува ме отстраниха ли се тези проблеми, които създава двигателя с маслото, направи ли се смяна на скоростната кутия, има ли някакви подобрения и относно вървежа, ясно, че има разлика и видях клипа, но на него стигна само до 4та на 5000об. и свърши заради трафика. Как е положението сега с колата?


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Spasov_G » Пон 19 окт 2009 22:31


Ами колега какво да ти кажа и по - точно незнам от къде да започна понеже мога много да говоря по моята тема, проблема с маслото не беше отстранен и все още не е отстранен, след цялата интервенция колата се посъживи значително и създаде добро чувство за постигнати положителни резултати , но след самият ремонт колата си стана с характер или по-точно постояно излизаха неща за до-изчистване по самият двигател, в момента колата вече не е в движение вече от около три месеца понеже двигателя здаде стопи бутала на 2 и 3 цилиндър ако не се бъркам, и сега си стой всичко разглобено и чака нови идей ама все още не се знае какво ще заживее по капака. Ако имаш време и излишни пари не е лоша инвестиция по автомобила, но едно бих искал да ти кажа тук по големите Батковци който са по напред с конските сили имат едно златно правило " Не тунинговай ежедневката " не ги послушах и направих точно това и сега съм без кола.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот leonardo_vd » Вто 20 окт 2009 7:16


Давах ти ДХ-а от единака ама ти не го иска.


Потребителски аватар
Pec
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Pec » Вто 20 окт 2009 9:57


Spasov_G написа:Ами колега какво да ти кажа и по - точно незнам от къде да започна понеже мога много да говоря по моята тема, проблема с маслото не беше отстранен и все още не е отстранен, след цялата интервенция колата се посъживи значително и създаде добро чувство за постигнати положителни резултати , но след самият ремонт колата си стана с характер или по-точно постояно излизаха неща за до-изчистване по самият двигател, в момента колата вече не е в движение вече от около три месеца понеже двигателя здаде стопи бутала на 2 и 3 цилиндър ако не се бъркам, и сега си стой всичко разглобено и чака нови идей ама все още не се знае какво ще заживее по капака. Ако имаш време и излишни пари не е лоша инвестиция по автомобила, но едно бих искал да ти кажа тук по големите Батковци който са по напред с конските сили имат едно златно правило " Не тунинговай ежедневката " не ги послушах и направих точно това и сега съм без кола.

Мерси много за пълния отговор колега, всичко което ме интересуваше ми го каза. Разбрал си вече, че и аз съм с 1.8 ABS /след като се интересувам от темата/ и се кара абсолютно всеки ден колата, къде се юрка къде не... исках да знам точно това колко ще издържи. Ще се придържам май към правилото, че не искам да се видя в приключение. Да видим и шефа като махне акциза какви такси ще ни тръсне, че моята е 92г. и ще му мислим. Пожелавам ти колега в най-скоро време колата ти да е в движение! Поздрави!


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Spasov_G » Сря 21 окт 2009 21:18


leonardo_vd написа:Давах ти ДХ-а от единака ама ти не го иска.

Лео не, че не съм го искал ама ако ще правя нещо да бъде ако пък не ще намеря един блок от РВ и ще го сглобя колкото да е в движение, а идеята мие под капака да заживее нещо по сериозно и то най-вероятно да не е атмосферка....
И ето малко снимки как изглеждат цилиндрите на старият двигател за тези който разбират ще видят състоянието им ......
Изображение

Изображение

Изображение
от сега казвам Антифриза който се вижда в цилиндриите не е попаднал по време на каране в тях, а просто при разглабяне на двигателя ....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот leonardo_vd » Чет 22 окт 2009 6:32


Да ти дам Г60 mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта