npachovski написа:Колега много малко от снимките се вижда с какъв филтър си, ако си със спортен външен дай повече инфо как си го монтирал и какъв е филтъра
Филтъра е спортен конусен на JR, правена му е специална стойка за захващане към дебитомера пойграх си доста с нея, като на самата планка копирах същия отвор от дебитомера който наподобява квадрат, но когато се замери с шублер дава стойности 50-52мм и при поставяне на тръбата която следва да се завари за да се нанижи спортния филтър, получава се в ъглите едно леко затваряне на този правоъгълник за който ти казах по горе ( това е входа към дебитомера ) затова Аз заварих тръба с по голям цолаж в която набих тази за филтъра за да избегна това затваряне на ъглите ( незнам дали съм постъпил правилно, но се опасявах, че ако намаля сечението на отвора за въздуха ще постигна обратен ефект) .......
Като я прочетох цялата с коментарите вроди доста нови мисли в главата ми. Нормално като повечето искам някаква смяна на двг... но с него вървят много неща като спирачки и важни компоненти по ходовата част. Както и да е.. интересува ме отстраниха ли се тези проблеми, които създава двигателя с маслото, направи ли се смяна на скоростната кутия, има ли някакви подобрения и относно вървежа, ясно, че има разлика и видях клипа, но на него стигна само до 4та на 5000об. и свърши заради трафика. Как е положението сега с колата?