ceko45 написа:Не ми трябва кола за ръчка. Искам здрав и що-годе добре вървящ автомобил. А този 2Е мотор не е ли с 2 вала и верига отзад. Някъде четох, че тая верига трябвало да се сменя на 200к километра. Някой прявил ли го е и колко пари е, колко струва окачването- амортесиори, накрайници, шарнири и т.н.
Не, не е. АБФ (150магарета) е 2 вала
Мога и аз да добавя малко опит с 2Е.
4,5 години бях с такъв и му изпивах сосовете. Ако го галите извън града 5.4 е постижим разход на бензин " само със 100октана го карах) Градско 10-12 е среден разход. Като цяло, ако жалите автомобила, 650-800км с един резервоар при смесен разход.
Окачването е наистина стегнато и много по-стабилно от обикновено окачване. Не е RS6 все пак, да го имате в предвид

Редовен проблем, ако може да се нарече такъв ми бяха опорите на амортесьорите и тампони на носачи. От ОРЕЛ Вектра 115 стават и са идеалното решение за случая. Има добро ускорение и най-големият гъдел, че си ползваш конете при по-ниски обороти. Върви прекрасно 2000-4500. В по-високи почва да тъпче. Дебитомерът му ми създаваше малки ядове, но се чисти. Спирачките му са доста по-добре от тези на модели с по-слаби мотори. 280мм предни дискове осигуряват добро спиране (е, и сцепление трябва

) Не се плаши от ръчки или тормоз а от безхаберие. Редовна смяна на консумативи ще ти осигури много, много километри без проблеми. Пробвал съм доста двигатели, колегите са прави за 1.8 но ГТИ си е ГТИ

Все пак съм с диагноза голфър...
Дано да съм повлиял малко в ползва на ГТИ и ти да избереш сладурче с такива надписчета

Успех!
