Пак въпрос технич. (нищо не отбирам ще се пробвам да обясня)
Значи колата не ще да пали (пасат 91 - на газ), този път съм 99% сигурна, че не е от газта. Значи последния път като я карах алармата нещо се прецакваше(тя по принцип май не е мн. в час) и откл. заключв. вратите когато си иска, имам копченце което трябва да натисна когато съм на контакт иначе не пали - но не знам кое точно спира в колата, че тя не пали.
Така, значи беше психясала колата, но си се прибрах ОК. 2 дни е седяла, пробвах да запаля - опита се да завърти - но яко се мъчеше - пробвах 2-3 пъти и спрях щото реших , че ще прецакам стартера - никакви признаци да тръгне. Акум. си имаше.
Вчера пак проби - не иска да заключва и отключва, вече нямаше и звук да се опита да запали, в крайна сметка запали с бутане - но пърпореше при натисната пълна газ, май е задавена.. та въпроса - може ли алармата да е проблема и ако я махна ще се оправи ли, или стартера също е дал фира - щото последния път при опит да запали - пълно мълчание..
е дано сте ме разбрали
мерси предварително, извинявам се за правописа



Пасата не пали, може ли да е алармата?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
f1reblade написа:
Вчера пак проби - не иска да заключва и отключва, вече нямаше и звук да се опита да запали, в крайна сметка запали с бутане ...
... или стартера също е дал фира - щото последния път при опит да запали - пълно мълчание..
Да не би да е паднал акумулатора и затова да не пали?
Възможно е ако се махне алармата да се оправи, но е възможно да има и друг проблем.
Примерно - свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка, бобина, клеморед

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Почти със сигурност- не е от алармата!
Освен, ако, разбира се- не е изтощила акумулатора.
И аз имам имобилайзер, работещ по същия начин.
Ако той не се отблокира- колата си върти стартера като пощурял, но палене няма. И таблото си седи тъмно (демек- не светкат ламБичките).
Също така няма да запали и на бутане
Готов съм да се обзаложа, щом на стартер е въртяла тегаво, че си говорим за кофти маси.
Даже- не знам защо, ама подозренията ми се насочват към кабелната обувка, дето е на самата клема на акумулатора. Просто кабела, дето влиза в нея (кербован е) се е окислил вътре и не дава контакт. (това е само предчувствие, а на мен рядко ми сработва интуицията, ама... пробвай
)
А как да пробваш- лесно!
Няколко опита за запалване се прави. Ако успее да превърти двигателя- още по-добре!
Опитите се правят на вдигнат преден капак.
Веднага след тях се отива при двигателя и с ръка се пробват всички клеми по дебелите кабели. Ако някъде връзката е кофти- те се нагряват!
ВНИМАНИЕ! Може и МНОГО да се нагреят!
И спокойно
От акумулатора, ако не ти е влажна ръката, ток не може да те удари. А дори и да е влажна и да има повърхностни ранички по кожата- тока може леко да се почувства, но в никакъв случай не може да те убие 
Освен, ако, разбира се- не е изтощила акумулатора.
И аз имам имобилайзер, работещ по същия начин.
Ако той не се отблокира- колата си върти стартера като пощурял, но палене няма. И таблото си седи тъмно (демек- не светкат ламБичките).
Също така няма да запали и на бутане

Готов съм да се обзаложа, щом на стартер е въртяла тегаво, че си говорим за кофти маси.
Даже- не знам защо, ама подозренията ми се насочват към кабелната обувка, дето е на самата клема на акумулатора. Просто кабела, дето влиза в нея (кербован е) се е окислил вътре и не дава контакт. (това е само предчувствие, а на мен рядко ми сработва интуицията, ама... пробвай

А как да пробваш- лесно!
Няколко опита за запалване се прави. Ако успее да превърти двигателя- още по-добре!
Опитите се правят на вдигнат преден капак.
Веднага след тях се отива при двигателя и с ръка се пробват всички клеми по дебелите кабели. Ако някъде връзката е кофти- те се нагряват!
ВНИМАНИЕ! Може и МНОГО да се нагреят!
И спокойно


- f1reblade
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Ами не е от акумулатора, той си е ок - има лампи. Като въртя да запаля (вече мълчи - не прави опити) светат лампите на таблото - масло и там кво още беше. А колата след като я бутахме не би ли трябвало двигателя да е превъртял?
Последна промяна от f1reblade на Пет 26 юни 2009 18:14, променено общо 1 път.
- f1reblade
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Аз си мисля, че е алармата, защото тя се прецака и колата спря да пали ? Евентуално да съм прецакала и стартера от опити?
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Само идея: Евентуално климоред?
- f1reblade
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
BigTo написа:Само идея: Евентуално климоред?
как да го проверя?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Не е точния начин за проверка, ама не се сещам как иначе:
Задължително колата изключена от скорост и дръпната ръчна!!!
Проверка още 2 пъти дали е изключена от скорост!
Даваш контакт, натискаш малкото копченце, за да се разблокира имобилайзера и се отива при двигателя.
Над самия стартер седи ел.магнитния включвател. Той има 2 дебели шпилки. На едната влиза плюсовия кабел от акумулатора, от другата върви шиничка към самия стартер.
Отстрани на шпилките има и една плоска клемичка с кабелна обувка. Издърпва се кабелната обувка, за да се има достъп до клемичката.
С кабел, желателно- около 2.5мм2 (това ще рече дебел вътре, без да броим изолацията около Ф3мм ) се дават накъсо шпилката, от която идва плюс от акумулатора и плоската клемичка.
Трябва шалтера да изщрака, двигателя да завърти и запали!
Ако всичко е наред- наистина много вероятно е да е клемореда.
Сега ще се опитам да намеря и картинка на шпилките и буксичката
Задължително колата изключена от скорост и дръпната ръчна!!!
Проверка още 2 пъти дали е изключена от скорост!

Даваш контакт, натискаш малкото копченце, за да се разблокира имобилайзера и се отива при двигателя.
Над самия стартер седи ел.магнитния включвател. Той има 2 дебели шпилки. На едната влиза плюсовия кабел от акумулатора, от другата върви шиничка към самия стартер.
Отстрани на шпилките има и една плоска клемичка с кабелна обувка. Издърпва се кабелната обувка, за да се има достъп до клемичката.
С кабел, желателно- около 2.5мм2 (това ще рече дебел вътре, без да броим изолацията около Ф3мм ) се дават накъсо шпилката, от която идва плюс от акумулатора и плоската клемичка.
Трябва шалтера да изщрака, двигателя да завърти и запали!
Ако всичко е наред- наистина много вероятно е да е клемореда.
Сега ще се опитам да намеря и картинка на шпилките и буксичката

- f1reblade
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Много хубаво обясняваш
само че това няма да мога да го направя
Аз все пак пак да питам - след катооо това за имобилайзера не ми работи - тоест като натисна копченцето лампичката там не светка/гасне не значи ли че то ми пречи да запаля?


Аз все пак пак да питам - след катооо това за имобилайзера не ми работи - тоест като натисна копченцето лампичката там не светка/гасне не значи ли че то ми пречи да запаля?
Или ако беше така нямаше да запали и с бутане?Даваш контакт, натискаш малкото копченце, за да се разблокира имобилайзера и се отива при двигателя.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Ако алармата ти прекъсва стартера,двигателя ще запали с бутане! 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
f1reblade написа:Или ако беше така нямаше да запали и с бутане?Даваш контакт, натискаш малкото копченце, за да се разблокира имобилайзера и се отива при двигателя.
Ако се разблокира имобилайзера- с бутане ще запали!
Принципно, де. Говоря в случай, че проблема е в стартерния ключ.
pas1.8mi написа:Ако алармата ти прекъсва стартера,двигателя ще запали с бутане!
Абсолютно вярно, амааа.... кой дивак ще тръгне да 'реже' стартера

Не, че не е възможно технически, просто ми се струва необосновано.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Често съм срещал този вариант! Явно им е по-лесно(бързо) да прекъснат стартера от клемореда,от колкото да се ровят зад таблото да търсят бензиновата помпа!
- Savatage
- Мнения: 177
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София | Passat b3
- Контакти:
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Щом бавно върти ... може и самия стартер да е заминал и да не завърта достатъчно силно, за да запали. Другото което е , аз онзи ден влезнах в джаза като ми се прецака акумулатора. Закъсиха ми 2 клетки и чао
нема никакво палене ... нема и на бутане и даване на ток ... на нищо.
А като заключиш от дистанционното колата започва ли да ти светка лампата на алармата? По принцип ако имаш прецакан имобилайзер това не би трябвало да пречи на стартера да си върти нормално!
Според мен ти се е предал акумулатора ако имаш нещо което консумира ток и за тези 2-3 дни да го е изтощило , или самия стартер е фирясал.
Поздрави !

А като заключиш от дистанционното колата започва ли да ти светка лампата на алармата? По принцип ако имаш прецакан имобилайзер това не би трябвало да пречи на стартера да си върти нормално!

Поздрави !

- f1reblade
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?
Ох ето ме
Значи, бяхте прави още с първото предположение.. акумулатора е дал фира, понеже съм зарязала багажника отворен и някъв плафон е светил.. обаче като тръгнах да паля.. и си имаше фарове..силни .. ?! та не се усетих
i`m so stupid
Пак много да благодаря за вниманието, много сте точни винаги ми хелп`вате


Значи, бяхте прави още с първото предположение.. акумулатора е дал фира, понеже съм зарязала багажника отворен и някъв плафон е светил.. обаче като тръгнах да паля.. и си имаше фарове..силни .. ?! та не се усетих

Пак много да благодаря за вниманието, много сте точни винаги ми хелп`вате

- Savatage
- Мнения: 177
- Регистриран на: Чет 08 мар 2007 14:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София | Passat b3
- Контакти:
Re: Пасата не пали, може ли да е алармата?


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта