Дали нещо не се бъркаме? Демпферната шайба представлява две концентрично разположени шайби, свързани помежду си с гума. За да превърти значи гумата я няма нацяло, а това за да стане трябва да ти падне ремъка, заедно с горната половина на шайбата.
Това, което колегата описва е проблем, който рано или късно идва при всички - тези шайби не са вечни, все пак. На една от предишните ми коли, Пежо 605, шайбата се държеше на магия - гумата беше разкъсана в по-голямата си част, а не се усещаше нищо по мотора. Едва, когато отидох за дозарядка на климатика момчето забеляза, че играе сериозно и от там в сервиза. Не се занимавайте, взимайте нови.
Вибрации в обтегача на пистовият ремък
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
- Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
- Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
- Местоположение: banlieu parisienne
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
ок, купувам нова! мерси!
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
break написа:И колко струва тази инерционна ролка?
За поло 1.9д АЕФ - 146лв, без труда.
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Сега погледнах и се оказа че имам шайба-демек нямам инерциоона ролка.Нормално ли е алтернатора да загрява и то доста не може да се пипа с ръка
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
break написа:Сега погледнах и се оказа че имам шайба-демек нямам инерциоона ролка.Нормално ли е алтернатора да загрява и то доста не може да се пипа с ръка
не хич даже не е нормално смъкни ремъка и виж дали като завъртиш с ръка ротора се върти лесно не тряя да има никви шумове или трудно въртене.Ако не е там провери за изгорели диоди,късо съединение в статора или ако генератора е сменян дали отговаря по ампераж-каква е колата моя е 120А виж твоя колко е не тряя да е по малък от 90А.Имаш ли някви усилватели или по яка музика?
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
колата е голф3 гти абф(клима)-пиша и тук в раздел дизел,защото другата ми тема никаква я няма.Свалях ремъка-върти се лесно и в двете посоки без някакви странни шумове освен тези които са си типични-лек шум от въртенето на оста(лагера),акумулатора е 75а,а доколкото видях на алтернатора пише 70А?Нямам силна музика и усилватели...
Да сега проверих и се оказва че алтернатора ми е BOSH 14V-70A,a акумулатора e 12V-75A-това дали е проблем?
Да сега проверих и се оказва че алтернатора ми е BOSH 14V-70A,a акумулатора e 12V-75A-това дали е проблем?
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Чакай,чакай,не бързай... загрява си и то сериозно си загрява. Особено, когато е горещо. Тогава всичко метално под капака пари. Не се вкарвай в излишни филми, съдейки само по един симптом.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
John3V написа:break написа:И колко струва тази инерционна ролка?
За поло 1.9д АЕФ - 146лв, без труда.

Моята я взех за 65 лева ( с отстъпка) , но беше някаква ... уж бразилска

Вече 1200 км и още работи

-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Dobromirski написа:Моята я взех за 65 лева ( с отстъпка) , но беше някаква ... уж бразилска...
При цените, които плащам за труд на майстора, предпочитам да закупя оригинала (за който евентуално ще има и някаква гаранция), щото ролката 146, ама с труда (+смяна на антифриз+смяна на семеринг на избирача на скоростите) ми е 275лв суха пара и много мрънкане, че било трудно и недостъпно...
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Здравейте колеги,при мен се оказа че проблема е в масленото амортисьорче което стърчи над обтегача на пистовия ремък.Втулката където се захваща била разбита и от там идвали вибрациите,по-принцип може да се свали само амортесьорчето но го няма да се продава като отделна част
Продава се в комплект с обтегача и всичко струва 177.00 лв. в Ауто + , марката е INA.Проблем ли е да се кара тъка колата или трябва да се сменя? И тази фирма INA читава ли е или е някой ментак??? До колкото съм чувал май не са лошо но все пак ....

- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
forski написа:Здравейте колеги,при мен се оказа че проблема е в масленото амортисьорче което стърчи над обтегача на пистовия ремък.Втулката където се захваща била разбита и от там идвали вибрациите,по-принцип може да се свали само амортесьорчето но го няма да се продава като отделна частПродава се в комплект с обтегача и всичко струва 177.00 лв. в Ауто + , марката е INA.Проблем ли е да се кара тъка колата или трябва да се сменя? И тази фирма INA читава ли е или е някой ментак??? До колкото съм чувал май не са лошо но все пак ....
Продават се като отделни части всяка една от тях, включително в ауто+ най скъпа е прожината 90+ левчета ако си сигурен че проблема ти е в втулките смени само тях,INA е много добра марка стига да е наистина INA.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
В Ауто+ в Габрово ми казаха че обтегача се продава комплект,не можело да си купиш отделен компонент от него.Било политика на VW за резервните части бла,бла,бла та другия месец ще го вземам целия,звънях и в Авточойс в Търново и там същата работа с тази разлика че там цената беше 260лв. а в Ауто+ е 170лв.( INA ).
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Колкото и да търсих не успях да намеря само онзи специален камък, а цели комплекти, така че се принудих да поръчам днес един. Въпросът ми е, може ли да се бръкне отпред без да се сваля динамото, някой правил ли го е? Така като гледам перката на вентилатора е доста близо и не знам дали ще стане, а не ми се занимава пак...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CekoBEN, georgi_1986 и 81 госта