Изпускателен Колектор от голф3 tdi,ставали на G60(pg)мотор??

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот doc_j » Вто 30 юни 2009 21:09


Аз лично бих избрал компресора, въртящия момент го имаш в почти целия диапазон от обороти, макар, че яде малко от работата на двигателя. Аз лично мисля, че за градски условия е по-добрия вариант от турбото. Сигурно скоро няма да забравя за Иво думите като ходихме до Ники7878 за турбопътищата: "Е, баси, друго е с компресора. Още от ниските си набира."




Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот S.Raikov » Вто 30 юни 2009 21:14


като се замисля че тази кола няма да е за Драг или Прочие наистин ще е по-добре компресора а и по малко занимавка


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Volkov » Вто 30 юни 2009 21:16


Изображение
за тва си мечтаят некои от нас....
Итън! :да:


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот doc_j » Вто 30 юни 2009 21:36


М45 е за нашите "зрънчовци" mhihi На Г60 като гледам наблягат на М62 и М90

http://www.youtube.com/watch?v=dPJnWGNj_5E


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Вто 30 юни 2009 21:38


doc_j написа:Сигурно скоро няма да забравя за Иво думите като ходихме до Ники7878 за турбопътищата: "Е, баси, друго е с компресора. Още от ниските си набира."


Абсолютно това ми бяха думите :) Просто колата вървеше още като я натисне.. при мен горе има повече сила.. но само там .. до 4к съм 1,1 моно на газ


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот golf II gti » Вто 30 юни 2009 22:53


До преди 6 мес. и аз бях пред същята делема за моя ПФ- дали да става Г60 или една турбинка.Е избрах турбото.При мен това е добре че тръгва около 2500-2800 об. до към 5500об. и съм много доволен.Колата също е ежедневка.Според мен до сега си карал с компресор и е време за промяна към "Турбо Мания" :twisted:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Вто 30 юни 2009 23:01


Голфе с какво турбо си ти?


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот vidolov » Чет 02 юли 2009 20:43


ами колега аз на скоро предприех тази стъпка като теб!и аз бях в голяма дилема!имам рали и му мислих...смятах търсих гледах...и реших,че с еатон-а щемие по добре и предприех трансплантацията!донора беше цлк мерцедес...обаче оттам се започва филма...мн голямо препраяне...нова стоика за компресора..изместване на радиатора и кулера...нов ремак,но дати кажа чесно си засложаваше!колата в момента мн по добре се държи с еатона и има тяга от ниските!с турбото ще извадиш нещо малко по добро от еатона...съскането и малко по добра тяга...но с турбото ще трябва да смениш колектора...диузите,помпа ...малко преправяне по турбо пътищата и маслените магистрали...и задължително по електрониката зада бъде сичко 6!личното ми мнение е,че ако щее ежедневка...еатона е по добрия варянт...а и данее само ежедневка...а чесане на краста..повярваи ми...усещането с еатона е мн хубаво mhihi но всичко вече е вапрос на вкус!мнението мие лично и обективно спрямо моите виждания така,че което и да предприемеш щее играчка но и в 2-та случая щеси заслужава!успех


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот S.Raikov » Чет 02 юли 2009 21:27


vidolov написа:ами колега аз на скоро предприех тази стъпка като теб!и аз бях в голяма дилема!имам рали и му мислих...смятах търсих гледах...и реших,че с еатон-а щемие по добре и предприех трансплантацията!донора беше цлк мерцедес...обаче оттам се започва филма...мн голямо препраяне...нова стоика за компресора..изместване на радиатора и кулера...нов ремак,но дати кажа чесно си засложаваше!колата в момента мн по добре се държи с еатона и има тяга от ниските!с турбото ще извадиш нещо малко по добро от еатона...съскането и малко по добра тяга...но с турбото ще трябва да смениш колектора...диузите,помпа ...малко преправяне по турбо пътищата и маслените магистрали...и задължително по електрониката зада бъде сичко 6!личното ми мнение е,че ако щее ежедневка...еатона е по добрия варянт...а и данее само ежедневка...а чесане на краста..повярваи ми...усещането с еатона е мн хубаво mhihi но всичко вече е вапрос на вкус!мнението мие лично и обективно спрямо моите виждания така,че което и да предприемеш щее играчка но и в 2-та случая щеси заслужава!успех


Колега,аз просто искам турбо или друг компресор на мястото на г60-то,няма да гоня 200++ коня,пак на 0,7,8 налягане ще си бъде,задължителни ли е да сменям електрониката,дюзи и помпа(БТВ помпа ми се намира една от Астра 2.0 16в 150коня)


Потребителски аватар
golf II gti
Мнения: 483
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
Автомобил: Jetta GL
Двигател: RP
Местоположение: Сливен

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот golf II gti » Пет 03 юли 2009 19:14


Vizor написа:Голфе с какво турбо си ти?

Моето е Гарет Т25, 380 кубикови дюзи,а електрониката ми е мегаскуерт 1 екстра от Ники от Златоград.
Аз си мисля че няма да има нужда да сменяш електроника.Оригиналната на Г60 може да надуваш турбото до 1 бар.Беше обсъждано в една тема и имам такива спомени,но нека по-знаещите да кажат със сигурност


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот S.Raikov » Пет 03 юли 2009 19:17


Да така е за електрониката чел съм,за дюзите необходимо ли е?


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот S.Raikov » Пет 03 юли 2009 21:09


Колеги ККК к26 ще ми свършили работа,или идва голяма, говорим за кола която ше бъде 200-210hp max


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Пет 03 юли 2009 21:44


:shock Ау.. как ще го направиш 200 коня направо не ми е ясно


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот S.Raikov » Пет 03 юли 2009 21:48


Vizor написа::shock Ау.. как ще го направиш 200 коня направо не ми е ясно

Ам,а колко да очаквам като подменя компресора с турбо и друг чип,да несе залъгвам затуй???И конкретно за турбото става или нестава,или да си взимам Т3/Т4 с колектор от ТД???


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот wierdo » Пет 03 юли 2009 23:03


S.Raikov написа:
Vizor написа::shock Ау.. как ще го направиш 200 коня направо не ми е ясно

Ам,а колко да очаквам като подменя компресора с турбо и друг чип,да несе залъгвам затуй???И конкретно за турбото става или нестава,или да си взимам Т3/Т4 с колектор от ТД???



Всичко зависи с какво надналягане ще караш. А другия чип е мап за въпросното налягане. Ако караш на 0,5 може и 130 к.с. да стане .... и пак ще си имаш компресор/турбо с чип за него.

Трябва на теб да ти стане ясно какво точно искаш да направиш.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта