проблема е следният-на пасата преди 2 месеца му смених накладки -онзи ден забелязах грес по предната джанта -изтече от лагера -колелото играеше-ясно е-лагера е заминал--обаче като пипнах джантата пареше жестоко----пипнах другата и тя пареше---отидох на сервиз---смениха ми лагера--и ми казаха че ми е заминал спирачният апарат(БЕез да са го отваряли --не им се занимаваше---
вапроса ми е-нали са два апарата -за лево и десно точило---как пък и двата ще се прецакат едновременно---казаха че са ми разширявали накладките да не жулат диска--обаче после свалих джантите и въртях и двата диска на ръка имаше триене и при двата---та възможно ли е да е от накладките----
карам 3-4 км и загряват и двете предни джанти чак тазовете парят
Проблеми със спирачни апарати и лагери
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: помагаите
Възможно е апаратите да се бахтишат, сигурно и двата, но може и проблем в спирачната помпа да има сигурно. Трябва се проверят водачите на тия апарати и буталцето за ръжда и скъсани маншончета. Как обаче са ти разширявали накладките за мен остава пълна загадка. Има два вида предни накладки за пасат и сигурно ще сбъркам размерите, но едните са с дебелина 10мм, другите 12 или 14мм незнам точно. Ако са сложени по дебелите накладки сигурно задържат постоянно.
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: помагаите
незнам кво са разширили тоя от сервиза ми каза че е разширил нещо и ми говореше за накладки
-а някои знае ли кви пари са тия спирачни апарати---става вапрос за нов
-а някои знае ли кви пари са тия спирачни апарати---става вапрос за нов
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
2 нови апарата сигурно прехвърлят 1000 лв.Потърси си втора употреба, намират се читави за по 20 кинта със супорта.
Провери първо водачите и буталцата както е написал колегата по-горе.Можа да се размине работата и по-лесно.
Провери първо водачите и буталцата както е написал колегата по-горе.Можа да се размине работата и по-лесно.
- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
Имах подобен случаи,но с предно дясно колело. Както си карах на едно кръстовище просто намалих и ми блокира колелото. Оказа се от цилиндъра на апарата.Свалих накладките изкарах цилиндъра колкото е възможно и със ситна шкурка и масалце свалих ръждата и сега нямам проблеми
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
днес бях в друг сервиз---апаратите са здрави ---почистиха ги казаха че вътре е било клеясало всичко---дори ми пилиха накладките---изминах около 40 км ---пипнах джантите-непареха-бяха топли---нормално ли е---този от сервиза каза че като се самоиэпилат наклатките ше се оправи нямя да греят джантите---не му вярвам но както и да е ---проблема е такав че подкарах пасата 1-2км тест--пипнах диска и се изгорих---тоя каза че е нормално да ти загрявя диска--пак не му вервам
-нормално ли е за 2 км този диск да пари така -и за двата става на въпрос
- и дали е нормално също така след изминати 40 км да са топли джантите
понеже ми е писнало от маистори "автоинжинери" ЗА 3 ДЕНА дадох сумати пари по сервизи и никои неможа да ми одстрани проблема минах през 4-сервиза -плащам си -не питам колко струва тва и тва-обедих се че секви негодници отварят сервизи-и се правят на разбирачи и всичките такива обяснения ми правят за процеса на триене-чак ме учудиха какви познания по физика имат-съмият Аинщаин би им завидял-
апаратите със сигорност са здрави---според мен проблема е в накладките---
-нормално ли е за 2 км този диск да пари така -и за двата става на въпрос
- и дали е нормално също така след изминати 40 км да са топли джантите
понеже ми е писнало от маистори "автоинжинери" ЗА 3 ДЕНА дадох сумати пари по сервизи и никои неможа да ми одстрани проблема минах през 4-сервиза -плащам си -не питам колко струва тва и тва-обедих се че секви негодници отварят сервизи-и се правят на разбирачи и всичките такива обяснения ми правят за процеса на триене-чак ме учудиха какви познания по физика имат-съмият Аинщаин би им завидял-
апаратите със сигорност са здрави---според мен проблема е в накладките---
- angelov.id
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 20 окт 2008 17:25
- Автомобил: turan
- Двигател: dizel 2007
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
ibm написа:днес бях в друг сервиз---апаратите са здрави ---почистиха ги казаха че вътре е било клеясало всичко---дори ми пилиха накладките---изминах около 40 км ---пипнах джантите-непареха-бяха топли---нормално ли е---този от сервиза каза че като се самоиэпилат наклатките ше се оправи нямя да греят джантите---не му вярвам но както и да е ---проблема е такав че подкарах пасата 1-2км тест--пипнах диска и се изгорих---тоя каза че е нормално да ти загрявя диска--пак не му вервам
-нормално ли е за 2 км този диск да пари така -и за двата става на въпрос
- и дали е нормално също така след изминати 40 км да са топли джантите
понеже ми е писнало от маистори "автоинжинери" ЗА 3 ДЕНА дадох сумати пари по сервизи и никои неможа да ми одстрани проблема минах през 4-сервиза -плащам си -не питам колко струва тва и тва-обедих се че секви негодници отварят сервизи-и се правят на разбирачи и всичките такива обяснения ми правят за процеса на триене-чак ме учудиха какви познания по физика имат-съмият Аинщаин би им завидял-
апаратите със сигорност са здрави---според мен проблема е в накладките---
колега нормално е да ти са топли джантите,все пак употребяваш спирачки.Но за паренето на диска щом са ти пилили накладките макар ,че не виждам смисъл ако са за тази кола се получава неравности по самите накладки и докато си паснат спрямо диска ще ти грее.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
ibm написа:днес бях в друг сервиз---апаратите са здрави ---почистиха ги казаха че вътре е било клеясало всичко---дори ми пилиха накладките---изминах около 40 км ---пипнах джантите-непареха-бяха топли---нормално ли е---този от сервиза каза че като се самоиэпилат наклатките ше се оправи нямя да греят джантите---не му вярвам но както и да е ---проблема е такав че подкарах пасата 1-2км тест--пипнах диска и се изгорих---тоя каза че е нормално да ти загрявя диска--пак не му вервам
-нормално ли е за 2 км този диск да пари така -и за двата става на въпрос
- и дали е нормално също така след изминати 40 км да са топли джантите
понеже ми е писнало от маистори "автоинжинери" ЗА 3 ДЕНА дадох сумати пари по сервизи и никои неможа да ми одстрани проблема минах през 4-сервиза -плащам си -не питам колко струва тва и тва-обедих се че секви негодници отварят сервизи-и се правят на разбирачи и всичките такива обяснения ми правят за процеса на триене-чак ме учудиха какви познания по физика имат-съмият Аинщаин би им завидял-
апаратите със сигорност са здрави---според мен проблема е в накладките---
Колега за два километра колко често натискаш спирачки при често натискане е нормално диска да пари
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
не сам ги броил -натискам ги колкото е необходимо---дакажем 10-на пъти незнам--минал съм 3 светофара знаеш как е някои те засече-и т н т --
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
Не, не е нормално така да загряват дисковете. Дори за 50 км... Освен, ако не спускаш голям баир на спирачка.
Не знам как са почистили апаратите момчетата, но явно още трябва!
Задържат ти.
Може и спирачните маркучи да са ти разложени отвътре заради стара течност. Тогава пак ще задържат апаратите, защото течноста не успява да се върне.
Не знам как са почистили апаратите момчетата, но явно още трябва!

Задържат ти.
Може и спирачните маркучи да са ти разложени отвътре заради стара течност. Тогава пак ще задържат апаратите, защото течноста не успява да се върне.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
При мен при употреба на спирачките се усеща топлина по джантата, но ако си мушна пръста да пипна диска се секунда пада кожата. В маркучите също може да е проблема, както и в това че спирачната течност е стара примерно.
- ibm
- Мнения: 219
- Регистриран на: Сря 29 окт 2008 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Враца
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
проблема е решен--вече не загрява ---накладките триеха яко в диска









-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
Какви ти бяха накладките, колега.
Смени ли ги или какво? Дефектнили? По дебели?
Смени ли ги или какво? Дефектнили? По дебели?
- vladkant
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
Моят съвет е да свалиш гумата и да видиш дали имаш луфт на спирачните апарати-на ръка трябва да можеш да ги мърдаш ,ако не можеш пробвай да отхлабиш 2та водача ако тогава започнеш да ги мърдаш без проблем значи си за нови водачи-15лв. в Порше-България, ама не дават гаранция че са кой знае колко качествени ,апаратите са около 200лв 1бр. зависи къде го намериш, супортите със водачите в порше са 200лв. 1бр.-със гаранция за качество и произход. Можеш и да минеш само със почистване на водачите малко грес нови маншончета за около 15 лв. комплекта.....Това упражнение го правих миналата година а чак тази година ми откриха че са ми криви водачите....Почни от по евтиния вариант.Успех.
П.П.дебелината на накладките е различна -за вентилирани дискове са по тънки , за плътни дискове са по дебели -твойте дискове какви са ?
П.П.дебелината на накладките е различна -за вентилирани дискове са по тънки , за плътни дискове са по дебели -твойте дискове какви са ?
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Проблеми със спирачни апарати и лагери
от цялата тема не разбрах за какъв пасат става въпрос.Но като чета си мисля ,че си купил неподходящите накладки за твоите спирачки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта