Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот ABSOLUT » Пет 10 юли 2009 10:49


Rabbit_TDI написа:Незнам каква е разликата ,но според писаното във форума на АФН можеш да го смениш с обикновен а на ПД не можеш.

смисъл да смениш демпферния на АФН-а с нормален?




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Adnan » Пет 10 юли 2009 10:58


ABSOLUT написа:
Rabbit_TDI написа:Незнам каква е разликата ,но според писаното във форума на АФН можеш да го смениш с обикновен а на ПД не можеш.

смисъл да смениш демпферния на АФН-а с нормален?

Да има колеги които са го правили този номер. Забравих ника на колегата но в аватара му има мъж застанал и сложил ръка на турбо от кораб или нещо голямо.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот feikot » Пет 10 юли 2009 16:16


Демпферен ? Това нещо като саморегулиращ ли трябва да е ?


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот ABSOLUT » Пет 10 юли 2009 16:20


Ами като демпферната шайба, има гумена част, която обира по рязките вибрации при дизеловите двигатели.


tvt555
Мнения: 208
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 14:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот tvt555 » Чет 08 окт 2009 23:57


naiturseniq написа:
feikot написа:---


Да бе колега най-добър ти е двигателя :063:

Ти тея неща за ПД и КР от личен опит ли ги знаеш или си чувал така ? КР некоментирам че несъм имал честа...

Въпроса е кой какво търси в една кола, комфортът на твоята кола е почти като на моята .. липсват ти темпомата и си катакомби. Предполагам и АСР нямаш и ФИС дисплей.
Та невиждам смисъла от тая тема много , прилича на Левски ЦСКА... Но щом си почнал..
Говориш за сравнение на кой каква навта харесвал . Ще ти кажа че го карам с Ромпетрол, ОМВ, ЕКО по рядко и разлика невидях , слагам си ТДА кастрол понеже ми е кеф да я глезя. Пътувам много преди 3 часа се върнах от Букурещ за 3 дена имам точно 1000км които минах с един резервоар и стигнах резервата .. тоест аз лично съм нямал по икономичен двигател . Като това вкл и градско през целия Букурещ .. а ти си нямаш ни най малка представа какво значи трафик в Бщ.
Колата е като самолетче общо взето е удоволствие да се кара ПД ... Редовно наказвам АФН ките по магистралата те са масови ... Аз съм 115к а представям си тея с 130 ..

Аз колега съм си купил колата не да ми е евтин ремъка или обтегача , ако исках тва щях да си карам някоя от другите коли , а защото е икономична , върви повече от двете ми бензинки :horror: Като натистна педала ме залепя без тва да ми коства двуцифрено число навта на 100км. Купето не се усеща на тоя двигател и съм сигурен, че не ми гори повече от твоята, даже напротив.
ПД са по нови моята 2000г и по лесно и се намира пазар . С изклзчение на маховика нз кое е чак толкова по скъпото или различното по подръжката ???
Не ме разбирай погрешно ама тая тема е безмислена ... невиждам смисълът от нея освен да се мерят . :? .. аз ако ти дам колата си за 2 дена ти после ще си пуснеш обява за твоята :mrgreen:

...уфф такива велики автомобили 2000 г. с по115 коня кото те залепят за седалката и имат темпомат ...опазил господ... Хвали ми се с GTI 5 като ще се правиш на FAST... Кола като твоята не искам да карам и половин час, камо ли 2 дена и то с темпомата. Пък и с тоя шлеп, че и куатромоушън не вярвам да накажеш нито една АФНка... Карали сме и ние...хайде... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот tdi fen » Пет 09 окт 2009 13:07


за мен най-евтините за подръжка са 1Z,AGR,ALH,AHF,ASV сравнително евтини дюзи и са непретенциозни към нафтата
PD-също не се различават много от гореспоменатите,но така наречените "умни дюзи" са безбожно скъпи и доста претенциозни към нафта когато се наложи смяната на такава дюза човек се чувства прецакан като чуе колко струва
common rail-моето мнение е че това е най-съвършения дизел,много е безшумен и приятен за шофиране върви по-добре от другите във ниските обороти мисля че е малко по-евтин за подръжка от PD и за това го замести единствения му минус е DPF филтъра който май е задължителен


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот morfei1 » Пет 09 окт 2009 13:59


Не са чак толково капризни PD-тата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 окт 2009 14:21


Не че са капризни ПД-тата ,че и вече са на годинки и частите са на добри цени ,ма просто 1З,АХУ и АФН са големи "кучета" и с квот да ги сравниш се капризно изглежда.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот Andonov » Пет 09 окт 2009 14:31


tdi fen написа:за мен най-евтините за подръжка са 1Z,AGR,ALH,AHF,ASV сравнително евтини дюзи и са непретенциозни към нафтата
PD-също не се различават много от гореспоменатите,но така наречените "умни дюзи" са безбожно скъпи и доста претенциозни към нафта когато се наложи смяната на такава дюза човек се чувства прецакан като чуе колко струва
common rail-моето мнение е че това е най-съвършения дизел,много е безшумен и приятен за шофиране върви по-добре от другите във ниските обороти мисля че е малко по-евтин за подръжка от PD и за това го замести единствения му минус е DPF филтъра който май е задължителен


Тук си в грешка колега.
Нито вървят по-добре в ниските нито са по-евтини, защото КР-те много скапват дюзите.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот rado_mit » Пет 09 окт 2009 16:36


tdi fen написа:за мен най-евтините за подръжка са 1Z,AGR,ALH,AHF,ASV сравнително евтини дюзи и са непретенциозни към нафтата....

.. и аз от четене тук и разговори с майстори оставам с такова впечатление .. но си забравил AFN в списъка колега .. а за мен това е много добър двигател .. карах го надут на почти 150кс. около 2г. .. освен че ядеше съединителите всяка година .. накрая счупи и скоростната .. сега е на около 130кс. и така го карам вече 1г.
П.С. .. аз го купих чипнат .. демек и стария собственик не го е жалил :wink:


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот bai_ILIA » Съб 10 окт 2009 7:12


момчета не се карайте :) който изминава под 15 000км на година с каквото и да е ТДИ било то ПД или не е вътре яко :) дизелът е на сметка ако се кара...освен фактът, че се кара много лесно заради характерстиките си :mrgreen: :Mr Green Fun тогава от икономията се компенсират скъпите му части :) сметката е проста...ако си купиш някво избушено ТДИ ПД, караш малко и смениш съединител и турбина и олекнеш 2000лв да тейба и печката...как се избива тази разлика от горивото...затова газ по магистралите и нафта да се лее на поразия mhihi :screwy :banana


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Сравнение от практична гледна точна на различните TDI на VW

Мнениеот passat6 » Съб 10 окт 2009 7:54


Колеги, не е вярно, че команрейла е по-нова технология от ПД. Напротив. Има го от преди ПД, което значи, че ПД е най-новата, но на последните модели КР го слагат отново. Аз карам ПД 140кс от две години, а колата е на почти 4 и нямам никакви проблеми. Не е вярно, че е капризна по отношение на нафтата, в смисъл, че иска специална нафта. За профилактика на дюзите почти винаги слагам добавка или зареждам премиум на ОМВ. Дюзите може да са скъпи 600-900лв., но ако дефектира, ще дефектира една, която се сменя автономно от другите. А защо не помислите колко струва помпата на КР - над 4000лв., а ремонта й не е под 2500лв. Е кое му е по-евтино на КР? Един ремонт на помпата на КР струва колкото 4 дюзи. В края на краищата който го е страх от мечки не ходи в гората. Мощносттта и еластичността на ПД не можете да я сравнявате с АФН. Преди настоящия пасат 6 карах пасат 4 с АФН около три години. Наистина е много добър, но е несравним с по-новата технология ПД. КР е почти винаги съпроводен с фиртър за твърди частици, който ако прочетете по форумите създава много повече проблеми от ПД и струва много. Аз в същност до момента не съм чул някой да се оплаче от дюза. А дори и да се случи, при толкова двигатели ПД процента на дефектирала дюза е минимален. Все пак е техника. Не проявявайте носталгия към АФН /който вече е на по 500хкм./ а гледайте напред. Що се касае до маслото. Това за ПД е по-евтино от това за двигател с филтър. Говоря за оригиналното което слагам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта