Принудително охлаждане на интеркулер

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот Vizor » Сря 24 юни 2009 16:11


Днеска се загледах в една Q7-ца.. кулера и се охлажда точно по горния начин :) С нарязан подкалник :) а кулера и е почти 1:1 с на пасата.. само дето в бронята му е отделено място да влиза въздух и отзаде да излиза




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 24 юни 2009 18:39


батка и аз днес се загледах в една, но видя ли как е монтиран кулера(много близо до решетката) и какви решетки има на бронята(доста едри) :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот niikoo_1 » Сря 24 юни 2009 18:56


Нещо пак се открива топлата вода :Mr Green Fun и пръскалките и оребрените подкалници ги има на много коли


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот Vizor » Чет 25 юни 2009 9:17


racing_team_vidin написа:батка и аз днес се загледах в една, но видя ли как е монтиран кулера(много близо до решетката) и какви решетки има на бронята(доста едри) :wink:


видях .. все пак :)


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот siem » Нед 28 юни 2009 19:23


Вчера се позанимавах малко с въпросния кулер.Измих го с бензин и "Меглио".Светна като нов,а резултата пак не ми харесва.
Прилагам снимки...

Когато след преход от 25 км извънградско пипнах кулера той беше пак незадоволяващо горещ.
Ще слагам винтелатори май...няма как или винтелатори+капково напояване...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот Vizor » Нед 28 юни 2009 20:12


или просто друг кулер :)


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот siem » Нед 28 юни 2009 20:26


:shock тоя си е оргиналния за този модел и мотор...


DIDAPEEVA
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 14 юни 2009 17:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот DIDAPEEVA » Вто 30 юни 2009 20:51


Ти още незнаеш каква е разликата в температурите на входящия и изходящия въздух от кулера.Първо разбери това а после търси подходящо решение имаш доста съвети от колегите които не са безумни.Успех ще следя с интерес развитието.


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот siem » Пет 10 юли 2009 19:52


Без да знам температурата на изходящия въздух(все още никой не я казва :banghead: )за две-три седмици каране основно градско след измиването на кулера(външно и вътрешно)резултата е следния: Преди миенето разход 13-13,5 бензин градско без климатик.
След миенето 12-12,5 пак градско без климатик.
Нито съм си променял стила на каране нито бензиностанцията на която зареждам нито маршрутите по които се движа.
В извънградското разликата не е кой знае каква пък и за това време нямам много извънградско каране.

Сега съм сътворил нещо с подръчни средства което ще сложа и когато имам резултати независимо добри или лоши ще споделя...

Прилагам снимки.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот fox_vt » Пет 10 юли 2009 21:27


даа и аз навремето исках да си сложа пръскалки даже си бях намерил една плюс казанчето но все не остава време.Даже съм си мислил ако се направи да пръска нещо друго силно летливо което буквално ще замрази кулера mhihi,проблема обаче че такива силно летливи вещества като пропан,етер,спирт и др са и силно запалими и може да стане мадафака :063: .Другото кофти нещо за водата е че вероятно наистина ще се полепва повече прах от преди а като знам на какво шибано място ми е кулера и не ми се смъква секи месец.Но пък ако се комбинира вода и спирт за горене например в съотношение 1:1 ще стане по изпаряемо и в същото време безопасно.А колегата с вентилаторите -значи както виждам са от комп а те са малко крехки така да се каже.Първото което може да стане е да се намокрят,след тва прахоляк колкото искаш и не на последно място в града бива ама като излезеш извън него и вдигнеш 100-120-140 и нагоре се получава въздушен поток който не е за подценяване.Аз бих ти предложил някак да направиш един въздухозаборник който да влиза като допълнение на основния и все пак ще бъде в бронята или другия вариант един вентилатор в тръба която с маркуч да влиза във въздухозаборника,а тръбата откъде да смучи си избираш ти и самият вентилатор ще бъде на запазено място.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 10 юли 2009 21:36


http://www.stealthtdi.com/Performance.html
Виж някъде по-средата на сайта има охлаждане на кулера, малко е като материал, но се разбира смисъла :wink:

Последна промяна от racing_team_vidin на Пет 10 юли 2009 22:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот fox_vt » Пет 10 юли 2009 21:51


именно той използва метанол а дюзата трябва да бъде точно такава даже има едни такива дето ги монтират по заведенията лятото правят една много финна мъгла ама наистина финна едвам едвам пада обаче се получава проблем -откаде такова налягане


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот siem » Пет 10 юли 2009 22:21


racing_team_vidin написа:http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.stealthtdi.com/ECU-ChipSwap.jpg&imgrefurl=http://www.stealthtdi.com/Performance.html&usg=__S7YLyoAvDG7Yw_0czD3WObyOer8=&h=473&w=500&sz=64&hl=bg&start=72&um=1&tbnid=CHx6cax_JM_7vM:&tbnh=123&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dchip%2B1z%26ndsp%3D20%26hl%3Dbg%26rlz%3D1T4GFRD_enBG314BG315%26sa%3DN%26start%3D60%26um%3D1
Виж някъде по-средата на сайта има охлаждане на кулера, малко е като материал, но се разбира смисъла :wink:



:beer Благодаря за линка има интересни нещица,кофтито е ,че съм зле с езиците пък там има и доста за четене...


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот bangobango » Съб 11 юли 2009 0:18


Голяма играчка ли ще падне, ако се смени кулера с такава дълга пита, която се слага под бронята зад решетката. С такива тунинговат сериозните тунери и от картинките, които съм гледал точно там разполагат такива кулери и ми се струва, че това е най-удачния вариант от към ефективност. Но мъркучи ала бала..... не знам.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Принудително охлаждане на интеркулер

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 11 юли 2009 1:33


bangobango написа:Голяма играчка ли ще падне, ако се смени кулера с такава дълга пита, която се слага под бронята зад решетката. С такива тунинговат сериозните тунери и от картинките, които съм гледал точно там разполагат такива кулери и ми се струва, че това е най-удачния вариант от към ефективност. Но мъркучи ала бала..... не знам.

най-евтиния кулер е около 150-170 лв. и от там влизаш в цирка с турбо пътищата, около 250-300 излиза всичко да си го направиш ти- по груби сметки(без кръчмар) mhihi



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта