Който не може да помогне-нека не пише глупости-моля без излишен спам

п.п.Какво мислите за тази марка:FEBI-BILSTEIN?
radotom написа:Възможно е, но са необходими условия.
На Пассата ги сменях сам, но в сервиза на приятелче, където ми позволи да ползвам повдигач, статив за подпиране на двигател/скоростна кутия, имаше необходимите лостове и т.н.
Задължително според мен е да ползваш канал и да имаш крик да повдигаш, но като помня, че The_Machine си смени навремето тампоните на задния мост сам, пред блока, без канал...![]()
svetlin написа:Вдигаш предницата на трупчета достатъчно че да можеш да лежиш отдолу, отвиваш болтовете които държат лапите на мотора към тампона взимаш хидравличен крик подлагаш трупче между него и подходящо място на мотора (да не е на картера) и вдигаш целия мотор колкото може и подпираш или взимаш още един крик и вдигаш и от към скоростите (както направих аз). После развиваш тампоните от към магарето държат се с по два болта всеки и си готов после по обратния ред. Забравих да кажа че на задния десен тампон има един щит отгоре който трябва да се свали и евентуално за удобство може да се разкачи големия мъркуч за въздуха (между филтъра и дросела) въпреки че аз ги смених и без да го разкачам. Дано да съм бил полезен. Ако имаш още въпроси питай
П.С. Ако мислиш че няма да се справиш пиши едно лично ще измислим нещо
radotom написа:Нерде Фолксваен- нерде Рено!![]()
Карай, то все си е ДВГ
Да, може да стане по-неприятно.
Ако е скъсан някой от тампоните, двигателя и скоростите вътре се осукват при потегляне и при завой, натоварват другите тампони и генерацията и бързо ще заминат и те.
lubecku написа:Да ползвам темата на колегата за да не пускам нова,
колата е Пасат 93лято седан АБС мотор, забелязвам едно много гадно бучане,
което към 3000 оборота преминава в едни вибрации в купето които дразнят изключително много
точно в тези обороти сякаш генерацията ми закача някъде по купето така се усеща,
смених го този под радиатора, този на скоростите като че ли работи хидравличен е ,с едно лостче го раздвижих
и си работи нормално, но този от зад нямам идея как да го диагностицирам още повече как да го сменя
имам чувството че трябва да дигам мотора за да го сменя.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта