Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот paco » Пет 10 юли 2009 9:19


Много, много се радвам , че има дама в клуба която се вълнува от спорт и разбира от тунинг.
Искам само да споделя, че ако изпускателния колектор го направите с равни рънери то ще имате много по-добра ефективност на турбината и да внимавате с тези бели тефлонови маркучи за масло защото имат склоност към сцепване.

РАСО




shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот shopaza » Пет 10 юли 2009 9:25


А да попитам обмисляли ли сте варянта да сложите запалителна система EDIS4 доста проблеми се избягват с нея по принцип но за по сигорно се консултирай с интернет да не пиша фермани :D


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Пет 10 юли 2009 12:27


paco написа:Много, много се радвам , че има дама в клуба която се вълнува от спорт и разбира от тунинг.
Искам само да споделя, че ако изпускателния колектор го направите с равни рънери то ще имате много по-добра ефективност на турбината и да внимавате с тези бели тефлонови маркучи за масло защото имат склоност към сцепване.

РАСО

Благодаря paco :D
За съжаление основния фактор при избора на колектор, както и при повечето неща в проекта е икономията на пари :? и това беше мисля най-евтиния вариант, който Kasapina можеше да ми предложи. За сега съм доволна от представянето на автомобила, трябва само и шофьора да започне да се представя достатъчно добре и тогава може да помислим за подобрения ;)

shopaza написа:А да попитам обмисляли ли сте варянта да сложите запалителна система EDIS4 доста проблеми се избягват с нея по принцип но за по сигорно се консултирай с интернет да не пиша фермани :D

Да, знам че запалителната система е проблем при доста MS-и и EDIS-а е често срещано решение, но с MS-a на Kasapina не съм имала какъвто и да било проблем до сега :mrgreen:


shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот shopaza » Пет 10 юли 2009 13:34


Интересно ми е и как ще се държи с тази бубина която сте сложили......Незнам но нещо ме съмнява да сработва добре но това може би е защото до сега не съм се зблъскам с такава.Но нека видиме като за палите ще си приличи как е ......Интересен ми е проекта как от нищо се прави нещо mhihi Също както ние направихме с една лада 1300 и и сложихме турбина mhihi


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот madcap » Нед 12 юли 2009 15:53


Мога да кажа смао едно, другото е излишно:

:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот paco » Пон 13 юли 2009 18:31


Не се заблуждавайте за ЕДИС системата :) Да тя е за предпочитане пред делко, но много по-добър вариант е да се ползват четири запалителни бобини от 1.8Т комплект с комутатора им. Ползват се Д13 и Д14 изходите на MS V2.2

РАСО


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот leonardo_vd » Съб 18 юли 2009 10:26


paco написа:Не се заблуждавайте за ЕДИС системата :) Да тя е за предпочитане пред делко, но много по-добър вариант е да се ползват четири запалителни бобини от 1.8Т комплект с комутатора им. Ползват се Д13 и Д14 изходите на MS V2.2

РАСО

Пацо а как ще закрепят бобините. Дали ще има място?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот paco » Пон 20 юли 2009 17:45


Два вариянта..ползваш ги с кабелите от 16V или удължаваш лулите и после им правиш зкрепване за капака на клапаните.

РАСО


Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот kasapina » Пон 20 юли 2009 18:51


shopaza написа:Интересно ми е и как ще се държи с тази бубина която сте сложили......Незнам но нещо ме съмнява да сработва добре но това може би е защото до сега не съм се зблъскам с такава.Но нека видиме като за палите ще си приличи как е ......Интересен ми е проекта как от нищо се прави нещо mhihi Също както ние направихме с една лада 1300 и и сложихме турбина mhihi


Не сте мислили че на полото почти няма място за 36-1 и също няма особено място и за VR датчика (гредата пречи което си е проблем и няма голям смисъл да се усложнява положението !)
Пък и вече едно поло с такава запалителна система е ставало 5,6 - 10 пъти Шампион в големите класове :drunk с малките си кубици :twisted: и мисля че за полото това е ТХЕ БЕСТ ОФ ТХЕ БЕСТ :Mr Green Fun .
При това мога смело да твърдя че с холовия датчик стават много по малко фалове по настроики на МС от колкото с VR датчика (мнозина не можаха да подкарат колите си с ЕДИСИ )!

Ако МС и инсталацията са читаво направени, не би трябвало да имате проблем с които и да е тип запалване!
До сега не съм имал случай да дойде платка която да сложа и да не запали от първия път заради Холов датчик!(и с другите запалителни системи пак не съм имал но това е друга тема :) )


:D Абе май си в грешка shopaza, ние от давна сме запалили :) :P и колата от давна върви добре без проблеми по запалителната система ,а бобината е с недостатък че е малко шумна нищо друго !!!(чува се тцакане ,Аз държах да сложим точно такава бобина !
Имам с вградени комутатора, абе всякви имам и бошови имам ,но неса ми симпатични mhihi от тези съм най доволен !

Ех с тази вашата лада неможах да покарам на Хасково death тъкмо се уговорих със собственика на ладата и те спряха италианското вечерта :(.
Шяхме да си измерим "коляновите валове" mhihi
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=13286368
http://www.youtube.com/watch?v=xAgZbFjYhJk


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот npachovski » Пон 20 юли 2009 19:00


Тя се продава дори :lol: направо съм се замислил яко :screwy


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Чет 23 юли 2009 23:56


Намерих гиииии :yahoo: :bounce :011: :banana най-накрая :D :

Това е първото палене на Rot :twisted: :
http://www.youtube.com/watch?v=KaFbFhAYct4 - първо палене на полото (от третия опит, понеже познайте кой и как беше вързал стартера :oops: ) чува се леко, романтично потракване на повдигачите :lol: в очакване да бъдат изпълнени за пръв път от животоспасяващото Изображение 15/50 :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=spjRsw_-g4g - тук турбото работи все още при напълно отворен wastegate
http://www.youtube.com/watch?v=4IbjkQgUIpY - тук явно се чува и вижда разликата в работата на двигателя, когато е отворена само малката клапа и след като се отвори и голямата при подаване на "пълната газ" :heavymetal:
Поради тази разлика според мен полото се справя толкова добре на пистата, защото позволява плавно подаване на газ в завой без да превърта гуми и да загубвам контрол в завоя :)

Последна промяна от Persefona на Съб 25 юли 2009 15:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот paco » Пет 24 юли 2009 15:18


Аз не бих сипал това масло, но както си прецените вие. Лично не съм го ползвал, но знам за три различни коли ползвали го и с едни и същи поражения по основните лагери след това. Говорм за ревизирани мотори :!: От друга страна има и хора дето карат по пистите с него ,но са малцина...масово се ползва Мотул ЛьоМан 20W60. Като евтин вариант ти репоръчвам IGOL F1 ceramic 10W60
Изображение
http://www.igol-bg.com/downloads/CERAMI ... 010W60.pdf
http://www.igol-bg.com/articles.php?ArticleGroupID=28
Карал съм с него и нямам никакви забележки.

РАСО


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот niikoo_1 » Пет 24 юли 2009 15:55


Сега се обадих да питам на каква цена е, ако има заинтересовани:
разфасовка 1литър - 28лв.
4литра - 100лв.
може да се вземе от офиса им на бул. Цариградско шосе., цената ми се вижда нормална.


Наскоро на един приятел закарах колата да сменят маслото с Яко 5В 40 и по-течливо и рядко масло не бях виждал, засега колата се движи и няма проблеми.
А и две от колите дето са пострадали от Яко са ми познати :Mr Green Fun


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот 4oroi4o » Пет 24 юли 2009 15:58


paco написа:Аз не бих сипал това масло, но както си прецените вие. Лично не съм го ползвал, но знам за три различни коли ползвали го и с едни и същи поражения по основните лагери след това. Говорм за ревизирани мотори :!: От друга страна има и хора дето карат по пистите с него ,но са малцина...масово се ползва Мотул ЛьоМан 20W60. Като евтин вариант ти репоръчвам IGOL F1 ceramic 10W60
Изображение
http://www.igol-bg.com/downloads/CERAMI ... 010W60.pdf
http://www.igol-bg.com/articles.php?ArticleGroupID=28
Карал съм с него и нямам никакви забележки.

РАСО



Колко пари е литъра и на колко км се сменя?


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Пет 24 юли 2009 16:43


paco написа:Аз не бих сипал това масло, но както си прецените вие. Лично не съм го ползвал, но знам за три различни коли ползвали го и с едни и същи поражения по основните лагери след това. Говорм за ревизирани мотори :!: От друга страна има и хора дето карат по пистите с него ,но са малцина...масово се ползва Мотул ЛьоМан 20W60.
РАСО

Ами Пацо аз познавам доста хора, които карат с това масло коли, подложени на голямо напрежение и са доволни... :roll:
В момента особено се сещам за един атмосферен опел, който се кара на писта, предимно на ограничител, предимно настрани.... :roll: :lol: от доста време с това масло и не е имал проблеми :)
Маслото ми го препоръча kasapina (аз също исках да си взема мотул 15/50) но го послушах и след като останахме доволни (и не само ние) аз смятам да си го ползвам.
Някой ден (да се надяваме след доста време :bishop :lol: ) като отворим двигателя ще видим как са биелните и основните лагери :)
Алекс Бох не караше ли и той с YACCO? :gruebel



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта