Много, много се радвам , че има дама в клуба която се вълнува от спорт и разбира от тунинг.
Искам само да споделя, че ако изпускателния колектор го направите с равни рънери то ще имате много по-добра ефективност на турбината и да внимавате с тези бели тефлонови маркучи за масло защото имат склоност към сцепване.
РАСО
Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
А да попитам обмисляли ли сте варянта да сложите запалителна система EDIS4 доста проблеми се избягват с нея по принцип но за по сигорно се консултирай с интернет да не пиша фермани 

- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
paco написа:Много, много се радвам , че има дама в клуба която се вълнува от спорт и разбира от тунинг.
Искам само да споделя, че ако изпускателния колектор го направите с равни рънери то ще имате много по-добра ефективност на турбината и да внимавате с тези бели тефлонови маркучи за масло защото имат склоност към сцепване.
РАСО
Благодаря paco

За съжаление основния фактор при избора на колектор, както и при повечето неща в проекта е икономията на пари


shopaza написа:А да попитам обмисляли ли сте варянта да сложите запалителна система EDIS4 доста проблеми се избягват с нея по принцип но за по сигорно се консултирай с интернет да не пиша фермани
Да, знам че запалителната система е проблем при доста MS-и и EDIS-а е често срещано решение, но с MS-a на Kasapina не съм имала какъвто и да било проблем до сега

-
- Мнения: 126
- Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Интересно ми е и как ще се държи с тази бубина която сте сложили......Незнам но нещо ме съмнява да сработва добре но това може би е защото до сега не съм се зблъскам с такава.Но нека видиме като за палите ще си приличи как е ......Интересен ми е проекта как от нищо се прави нещо
Също както ние направихме с една лада 1300 и и сложихме турбина 


- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Мога да кажа смао едно, другото е излишно:




- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Не се заблуждавайте за ЕДИС системата
Да тя е за предпочитане пред делко, но много по-добър вариант е да се ползват четири запалителни бобини от 1.8Т комплект с комутатора им. Ползват се Д13 и Д14 изходите на MS V2.2
РАСО

РАСО
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
paco написа:Не се заблуждавайте за ЕДИС систематаДа тя е за предпочитане пред делко, но много по-добър вариант е да се ползват четири запалителни бобини от 1.8Т комплект с комутатора им. Ползват се Д13 и Д14 изходите на MS V2.2
РАСО
Пацо а как ще закрепят бобините. Дали ще има място?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Два вариянта..ползваш ги с кабелите от 16V или удължаваш лулите и после им правиш зкрепване за капака на клапаните.
РАСО
РАСО
- kasapina
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
shopaza написа:Интересно ми е и как ще се държи с тази бубина която сте сложили......Незнам но нещо ме съмнява да сработва добре но това може би е защото до сега не съм се зблъскам с такава.Но нека видиме като за палите ще си приличи как е ......Интересен ми е проекта как от нищо се прави нещоСъщо както ние направихме с една лада 1300 и и сложихме турбина
Не сте мислили че на полото почти няма място за 36-1 и също няма особено място и за VR датчика (гредата пречи което си е проблем и няма голям смисъл да се усложнява положението !)
Пък и вече едно поло с такава запалителна система е ставало 5,6 - 10 пъти Шампион в големите класове



При това мога смело да твърдя че с холовия датчик стават много по малко фалове по настроики на МС от колкото с VR датчика (мнозина не можаха да подкарат колите си с ЕДИСИ )!
Ако МС и инсталацията са читаво направени, не би трябвало да имате проблем с които и да е тип запалване!
До сега не съм имал случай да дойде платка която да сложа и да не запали от първия път заради Холов датчик!(и с другите запалителни системи пак не съм имал но това е друга тема




Имам с вградени комутатора, абе всякви имам и бошови имам ,но неса ми симпатични

Ех с тази вашата лада неможах да покарам на Хасково


Шяхме да си измерим "коляновите валове"

http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=13286368
http://www.youtube.com/watch?v=xAgZbFjYhJk
- npachovski
- Мнения: 551
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Тя се продава дори
направо съм се замислил яко 


- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Намерих гиииии
най-накрая
:
Това е първото палене на Rot
:
http://www.youtube.com/watch?v=KaFbFhAYct4 - първо палене на полото (от третия опит, понеже познайте кой и как беше вързал стартера
) чува се леко, романтично потракване на повдигачите
в очакване да бъдат изпълнени за пръв път от животоспасяващото
15/50
http://www.youtube.com/watch?v=spjRsw_-g4g - тук турбото работи все още при напълно отворен wastegate
http://www.youtube.com/watch?v=4IbjkQgUIpY - тук явно се чува и вижда разликата в работата на двигателя, когато е отворена само малката клапа и след като се отвори и голямата при подаване на "пълната газ"
Поради тази разлика според мен полото се справя толкова добре на пистата, защото позволява плавно подаване на газ в завой без да превърта гуми и да загубвам контрол в завоя





Това е първото палене на Rot

http://www.youtube.com/watch?v=KaFbFhAYct4 - първо палене на полото (от третия опит, понеже познайте кой и как беше вързал стартера




http://www.youtube.com/watch?v=spjRsw_-g4g - тук турбото работи все още при напълно отворен wastegate
http://www.youtube.com/watch?v=4IbjkQgUIpY - тук явно се чува и вижда разликата в работата на двигателя, когато е отворена само малката клапа и след като се отвори и голямата при подаване на "пълната газ"

Поради тази разлика според мен полото се справя толкова добре на пистата, защото позволява плавно подаване на газ в завой без да превърта гуми и да загубвам контрол в завоя

Последна промяна от Persefona на Съб 25 юли 2009 15:59, променено общо 1 път.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Аз не бих сипал това масло, но както си прецените вие. Лично не съм го ползвал, но знам за три различни коли ползвали го и с едни и същи поражения по основните лагери след това. Говорм за ревизирани мотори
От друга страна има и хора дето карат по пистите с него ,но са малцина...масово се ползва Мотул ЛьоМан 20W60. Като евтин вариант ти репоръчвам IGOL F1 ceramic 10W60

http://www.igol-bg.com/downloads/CERAMI ... 010W60.pdf
http://www.igol-bg.com/articles.php?ArticleGroupID=28
Карал съм с него и нямам никакви забележки.
РАСО


http://www.igol-bg.com/downloads/CERAMI ... 010W60.pdf
http://www.igol-bg.com/articles.php?ArticleGroupID=28
Карал съм с него и нямам никакви забележки.
РАСО
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
Сега се обадих да питам на каква цена е, ако има заинтересовани:
разфасовка 1литър - 28лв.
4литра - 100лв.
може да се вземе от офиса им на бул. Цариградско шосе., цената ми се вижда нормална.
Наскоро на един приятел закарах колата да сменят маслото с Яко 5В 40 и по-течливо и рядко масло не бях виждал, засега колата се движи и няма проблеми.
А и две от колите дето са пострадали от Яко са ми познати
разфасовка 1литър - 28лв.
4литра - 100лв.
може да се вземе от офиса им на бул. Цариградско шосе., цената ми се вижда нормална.
Наскоро на един приятел закарах колата да сменят маслото с Яко 5В 40 и по-течливо и рядко масло не бях виждал, засега колата се движи и няма проблеми.
А и две от колите дето са пострадали от Яко са ми познати

- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
paco написа:Аз не бих сипал това масло, но както си прецените вие. Лично не съм го ползвал, но знам за три различни коли ползвали го и с едни и същи поражения по основните лагери след това. Говорм за ревизирани моториОт друга страна има и хора дето карат по пистите с него ,но са малцина...масово се ползва Мотул ЛьоМан 20W60. Като евтин вариант ти репоръчвам IGOL F1 ceramic 10W60
http://www.igol-bg.com/downloads/CERAMI ... 010W60.pdf
http://www.igol-bg.com/articles.php?ArticleGroupID=28
Карал съм с него и нямам никакви забележки.
РАСО
Колко пари е литъра и на колко км се сменя?
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T
paco написа:Аз не бих сипал това масло, но както си прецените вие. Лично не съм го ползвал, но знам за три различни коли ползвали го и с едни и същи поражения по основните лагери след това. Говорм за ревизирани моториОт друга страна има и хора дето карат по пистите с него ,но са малцина...масово се ползва Мотул ЛьоМан 20W60.
РАСО
Ами Пацо аз познавам доста хора, които карат с това масло коли, подложени на голямо напрежение и са доволни...

В момента особено се сещам за един атмосферен опел, който се кара на писта, предимно на ограничител, предимно настрани....



Маслото ми го препоръча kasapina (аз също исках да си взема мотул 15/50) но го послушах и след като останахме доволни (и не само ние) аз смятам да си го ползвам.
Някой ден (да се надяваме след доста време



Алекс Бох не караше ли и той с YACCO?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта