


bangobango написа:Провери всички тръби и мъркучи за турбото и прословутия клапан N75. Аз сега имам сепка на една къса гумена тръба нещо като преходник от тръбата на интеркулера към някаква друга метална и като мине 2000 оборота и започва якото свистене и шумене все едно съм в самолет. Със сигурност се губи от налягането от тези цепки дупчици и тем подобни.
krisbmw написа:bangobango написа:Провери всички тръби и мъркучи за турбото и прословутия клапан N75. Аз сега имам сепка на една къса гумена тръба нещо като преходник от тръбата на интеркулера към някаква друга метална и като мине 2000 оборота и започва якото свистене и шумене все едно съм в самолет. Със сигурност се губи от налягането от тези цепки дупчици и тем подобни.
има го това свистене но със старото турбо си вурвешемного прили4но
прав си беше скъсана една жичка на дебитомера колата ве4е лети мерси на вси4киStivi написа:Ами така като чета ми се струва че проблема е в монтажа на новото /старо/ турбо на твоята кола-нещо не е направено както трябва или при монтажа нещо е /незакачено,разкачено,скъсано и т.н./ !
Peteff написа:ако и ти влиза в сервизен режим потърси с търсачката "забива" и чети темите
hanks написа:Да не пускам нова тема,а пък се рових из търсачката искам да пипитам като тръгна да набирам колата се набира до едно положение и "заглъхва".Примерно като я натиснеш на четвърта стига около 3хил.оборота и сякаш че нещо я спира да набира повече,от какво може да е това?
hanks написа:Да не пускам нова тема,а пък се рових из търсачката искам да пипитам като тръгна да набирам колата се набира до едно положение и "заглъхва".Примерно като я натиснеш на четвърта стига около 3хил.оборота и сякаш че нещо я спира да набира повече,от какво може да е това?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: vanesto и 49 госта