Мотора е ПБ PB '89
Това се случва две седмици след смяна на скоростите.
Почистих кабела, който дава маса на скоростите и започна да върти стартера,
но няма палене. Смених свещите(защото се канех от 5-6хил. км.) и видях, че
цилиндрите са пълни с бензин. Махнах бушона на бензиновата помпа и след още малко въртене
запалих на газ. Върви си на газ без грижи, на бензин - не.
Възможно ли е загубата на маса да е причинила повреда на компютъра?
Понеже имам ПФ PF '89, мога ли да пробвам с неговия компютър?
Благодаря



Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
Последна промяна от stenly_r на Нед 28 юни 2009 23:07, променено общо 1 път.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Изгубих маса на двигателя...
може да пробваш с другия компютър,да не ти е изгорял някой предпазител?
- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Re: Изгубих маса на двигателя...
Не. Поне тия на таблото с бушоните са си здрави.
Това което пропуснах по-горе е че като дам контакт
бензиновата помпа НЕ се изключва, върти постоянно и при неработещ двигател.
Това което пропуснах по-горе е че като дам контакт
бензиновата помпа НЕ се изключва, върти постоянно и при неработещ двигател.
- PASSAT
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Русе
Re: Изгубих маса на двигателя...
Колега много позната история. Компътъра ти държи инжекторите посточнно отворени и не спира бензиновата помпа, както и си устеновил. За жалост този комп -
. Моя го носих на няколко места в Русе да го правят и нищо. При мен се случи на двигател PF. Сега този мотор е с комп от PB. По принцип може да смениш двата компа, но имай в предвид, че на PF компа иска ламбда сонда, а на PB - не. Все пак кокото за пробата ще стане.
Успех!

Успех!
- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Re: Изгубих маса на двигателя...
Благодаря за отговора.
утре ще правя трампата и ако заработи ще му сложа и ламбда сондата.
А пък може и с теб да ги разменим
Поздрави
утре ще правя трампата и ако заработи ще му сложа и ламбда сондата.
А пък може и с теб да ги разменим

Поздрави
- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Re: Изгубих маса на двигателя...
Такааа
Заработи с компютъра от ПФа, но не е както трябва.
Ето и проблема на моя компютър - прекъсната писта.
Мостчето което запоих не промени нещата.
Някой има ли идея
това какво е и защо е там.
Заработи с компютъра от ПФа, но не е както трябва.
Ето и проблема на моя компютър - прекъсната писта.
Мостчето което запоих не промени нещата.
Някой има ли идея

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
На ПФ е друг компютъра от на ПБ,затова не работи добре.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
За да 'измяука' тази писта гарантирано е заминал и мощния транзистор, чиито крачета също се виждат.
А вероятно и други неща...
Ако искаш- пиши на WDW, че ти е най-близо или L&R.
Мога и аз да се пробвам, но доста време вече се занимавам само с контактори, релета и др такива боклуци и съм позагубил тренинг!
А вероятно и други неща...
Ако искаш- пиши на WDW, че ти е най-близо или L&R.
Мога и аз да се пробвам, но доста време вече се занимавам само с контактори, релета и др такива боклуци и съм позагубил тренинг!

- stenly_r
- Мнения: 323
- Регистриран на: Чет 05 май 2005 14:24
- Автомобил: VW 1300
- Двигател: F
- Местоположение: Банкя
- Контакти:
Re: Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
Понеже още си карам с компютъра от ПФа,
да споделя какви са проблемите.
1. Много ниски обороти на празен ход на студен двигател. Предполагам че през зимата ще гасне докато загрее.
2. Не може да вдигне над 4000 оборота на 2ра да речем, а преди не е имало такиива проблеми. Това обаче може и да се дължи на други неща, не мога да заклеймя компютърчето.
Между другото ПФа с тоя компютър вървеше ... ама много повече
да споделя какви са проблемите.
1. Много ниски обороти на празен ход на студен двигател. Предполагам че през зимата ще гасне докато загрее.
2. Не може да вдигне над 4000 оборота на 2ра да речем, а преди не е имало такиива проблеми. Това обаче може и да се дължи на други неща, не мога да заклеймя компютърчето.
Между другото ПФа с тоя компютър вървеше ... ама много повече
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
Търси си какъвто трябва комп аз така изгорах със комп при смяна на съединител преди години на голфи. В моят случай чак се подпали колата



-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
- Контакти:
Re: Изгубих маса на двигателя...някой да разбира от електроника?
Колега възникват въпроси у мен моя двигател е пф а твоя пб който се отличава много много малко а и моята документация е за пб мотор така че бая съм се ровил в нея.
Как е на газ разлика газ бензин. Въртял ли си болтчето до дроселовите клапи трябва да се провери и клапана за обороти на празен ход и температурния датчик от тези неща ти зависят оборотите. На втора трябва да вдигаш 80 км/час.
Как е на газ разлика газ бензин. Въртял ли си болтчето до дроселовите клапи трябва да се провери и клапана за обороти на празен ход и температурния датчик от тези неща ти зависят оборотите. На втора трябва да вдигаш 80 км/час.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта