Чудомир, смятам че за мене 2.0 е най-добрия. Но въпрос на какво ще изпадне..
ПП Като се замисля като ще изхвърля 7-8к евро поне да е автомат дее..
Съвет относно Б5.5 - бензин
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Passat 2.0 115 PS
Passat 2.3 V5 150 PS
Какъв е извода ? Харчат еднакво, единият върви повече. Да не говорим, че слабомоторизираният си остава вечно твой ...
@StS: Всеки си има право на мнение
P.S. клик -> 131 P.S.
Passat 2.3 V5 150 PS
Какъв е извода ? Харчат еднакво, единият върви повече. Да не говорим, че слабомоторизираният си остава вечно твой ...
@StS: Всеки си има право на мнение

P.S. клик -> 131 P.S.
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Чудомир написа:Passat 2.0 115 PS
Passat 2.3 V5 150 PS
Какъв е извода ? Харчат еднакво, единият върви повече. Да не говорим, че слабомоторизираният си остава вечно твой ...
@StS: Всеки си има право на мнение
P.S. клик -> 131 P.S.
Ами разхода на масълце на 131 кс ?!
2.3 градско не вярвам да дава същото като 115кс !? А и разликата в данъка..
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Zeroday написа:Здравейте, насочил съм се към Б5.5, моля да ме посъветвате относно:
1. Внос или да търся в БГ /не знам но всеки ми казва бягай да търсиш навънка/ Само не искам от Италия...
2. За двигателя 1.6/101кс/ или 2.0 /115кс/ трябва ми повече за средно дълги пътувания.. Искам прост двигател без турбо и простотии, т.е 1.8Т отпада. За 2.3 е много голям и т.н
3. Автомат или ръчна, иска ми се автомат ?
4. Кажете и разход който Ви дават - бензин/газ - автоматик/ръчна.
5. Респективно газова - каква и какви са опциите за газифициране ?
6. Комби вариянт и 4х4 отпада също, дизел в никакъв случай, моля съветите и примерите да са изцяло по темата и от личен опит по възможност.
7. Специфика на модела проблеми и т.н
Колега,не се обиждай,но като гледам критериите ти на търсене ми се струва,че робуваш на някакви митове и легенди в резултат на съвети от селски разбирачи дет карат 20+ годишни гюмове и инжекцион , турбо ,дизел,климатроник и т.н.са мръсни думи за тях.Все пак имай предвид,че ще вземеш кола 2003-4 г.,което е доста по-различно от дърта бангия ,така,че не е нужно да се лишаваш от благинките на съвременната техника и да се опасяваш от някакви повреди дето я станат,я не.Така или иначе си е до късмет ,и най простия двигател да вземеш нямаш гаранция,че няма се преебе нещо и да идеш на основен ремонт да речем,който излиза доста повече от смяна на турбина /на дизел или бензин/примерно.Изброените от теб като желани мотори са общо взето базовите моторизации на модела и по-скоро ще си разочарован от пасат с подобни мотори,независимо дали ти трябва повече мощност или не.По малките им кубатури и мощност не означават задължително по нисък разход,но винаги означават умряла работа и неприятни за каране-пасата е тежка кола все пак / с автомат или пък с пуснат климатик ужас/,особено както казваш,че ще караш на средно дълги разстояния,т.е. извънградско предимно.По същата причина,че няма да караш толкова често в града не е задължително да е автомат,освена ако не си голям фен на мързеливото каране без смени на скорости.На извънградско с умерено каране общо взето всички бензинки се въртят около 8 л. +/- 0.5 л. ,разликите при различните кубатури се проявяват главно в града и там вече може да стигнат 2-3 л. отгоре в полза на по големите.В такъв случай най добрия вариант е някой от ТДИ моторите със 101 к.с. или 131 к.с.При закупуването не е толкова важно от коя държава е ,а от кой собственик.С кола купена от първи собственик с редовно попълвана сервизна книжка общо взето няма как да сгрешиш и да попаднеш на милионник смазан от каране.Примерно ТДИ на около 150-200 хил.км. общо взето нищо му няма и има още много хляб в него.Виждам,че ги отричаш,но съвременните дизели нямат нищо общо с дъртите печки дето зимата тва онова и т.н. глупости,като същевременно не са някаква извънземна технология и не се развалят повече от който и да е друг мотор.Същото може да се каже и за бензиновия 1.8 Т,който пък няма никакъв проблем да си го газифицираш с ГИ щом чак толкова държиш на газ и нямаш грижи,така или иначе и 1.6 и 2.0 да вземеш все са си за ГИ.Така,че вземи си пасат с нормален мотор от първи собственик и ще си доволен,не подхождай към покупката на колата с мисълта ,че вече се е развалила и вадиш парите за ремонта,я се развали я не,всяка може да се развали,но поне да не те е яд докато я караш,а да ти е приятно и удобно .
П.С.Сори за лекото отклонение от темата по посока турбо дизел и бензин,но истината е ,че за пасата това са най подходящите мотори и това се подкрепя и от статистиката за продажбите им като нови.В семейството имаме 1.8-20V ,1.8 Т,1.9 TDI -купувани от първи собственик и да чукам на дърво ядове никакви засега ,не са толкова страшни и за поддръжка

Успех с избора и дано случиш на кола с правилен мотор

-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
[ ми се струва,че робуваш на някакви митове и легенди в резултат на съвети от селски разбирачи дет карат 20+ годишни гюмове и инжекцион]

И сто пъти повтори колко масло харчел двигателя 131 к.с. Кой ти я каза тая глупост?

И сто пъти повтори колко масло харчел двигателя 131 к.с. Кой ти я каза тая глупост?
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
vw16v написа:Zeroday написа:Здравейте, насочил съм се към Б5.5, моля да ме посъветвате относно:
1. Внос или да търся в БГ /не знам но всеки ми казва бягай да търсиш навънка/ Само не искам от Италия...
2. За двигателя 1.6/101кс/ или 2.0 /115кс/ трябва ми повече за средно дълги пътувания.. Искам прост двигател без турбо и простотии, т.е 1.8Т отпада. За 2.3 е много голям и т.н
3. Автомат или ръчна, иска ми се автомат ?
4. Кажете и разход който Ви дават - бензин/газ - автоматик/ръчна.
5. Респективно газова - каква и какви са опциите за газифициране ?
6. Комби вариянт и 4х4 отпада също, дизел в никакъв случай, моля съветите и примерите да са изцяло по темата и от личен опит по възможност.
7. Специфика на модела проблеми и т.н
Колега,не се обиждай,но като гледам критериите ти на търсене ми се струва,че робуваш на някакви митове и легенди в резултат на съвети от селски разбирачи дет карат 20+ годишни гюмове и инжекцион , турбо ,дизел,климатроник и т.н.са мръсни думи за тях.Все пак имай предвид,че ще вземеш кола 2003-4 г.,което е доста по-различно от дърта бангия ,така,че не е нужно да се лишаваш от благинките на съвременната техника и да се опасяваш от някакви повреди дето я станат,я не.Така или иначе си е до късмет ,и най простия двигател да вземеш нямаш гаранция,че няма се преебе нещо и да идеш на основен ремонт да речем,който излиза доста повече от смяна на турбина /на дизел или бензин/примерно.Изброените от теб като желани мотори са общо взето базовите моторизации на модела и по-скоро ще си разочарован от пасат с подобни мотори,независимо дали ти трябва повече мощност или не.По малките им кубатури и мощност не означават задължително по нисък разход,но винаги означават умряла работа и неприятни за каране-пасата е тежка кола все пак / с автомат или пък с пуснат климатик ужас/,особено както казваш,че ще караш на средно дълги разстояния,т.е. извънградско предимно.По същата причина,че няма да караш толкова често в града не е задължително да е автомат,освена ако не си голям фен на мързеливото каране без смени на скорости.На извънградско с умерено каране общо взето всички бензинки се въртят около 8 л. +/- 0.5 л. ,разликите при различните кубатури се проявяват главно в града и там вече може да стигнат 2-3 л. отгоре в полза на по големите.В такъв случай най добрия вариант е някой от ТДИ моторите със 101 к.с. или 131 к.с.При закупуването не е толкова важно от коя държава е ,а от кой собственик.С кола купена от първи собственик с редовно попълвана сервизна книжка общо взето няма как да сгрешиш и да попаднеш на милионник смазан от каране.Примерно ТДИ на около 150-200 хил.км. общо взето нищо му няма и има още много хляб в него.Виждам,че ги отричаш,но съвременните дизели нямат нищо общо с дъртите печки дето зимата тва онова и т.н. глупости,като същевременно не са някаква извънземна технология и не се развалят повече от който и да е друг мотор.Същото може да се каже и за бензиновия 1.8 Т,който пък няма никакъв проблем да си го газифицираш с ГИ щом чак толкова държиш на газ и нямаш грижи,така или иначе и 1.6 и 2.0 да вземеш все са си за ГИ.Така,че вземи си пасат с нормален мотор от първи собственик и ще си доволен,не подхождай към покупката на колата с мисълта ,че вече се е развалила и вадиш парите за ремонта,я се развали я не,всяка може да се развали,но поне да не те е яд докато я караш,а да ти е приятно и удобно .
П.С.Сори за лекото отклонение от темата по посока турбо дизел и бензин,но истината е ,че за пасата това са най подходящите мотори и това се подкрепя и от статистиката за продажбите им като нови.В семейството имаме 1.8-20V ,1.8 Т,1.9 TDI -купувани от първи собственик и да чукам на дърво ядове никакви засега ,не са толкова страшни и за поддръжка![]()
Успех с избора и дано случиш на кола с правилен мотор
Ами аз искам задължително климатлоник, кожа, автомат и т.н даже и хайлаин да е.. Тези благинки са задължителни, без троник няма да я взема та ако ще да е с амг двг... За двигателите, возиха ме и карах малко - дизел 110 кс не съв впечатлен въобще, за дизелте и дума не може да става, по скоро 1.8Т отколкото дизел. Аз си взимам /евентуално/ кола за 7к евро, но съм оставил 1.5к евро за ремонти и прочие, няма какво да се лъжеме те ще са факт..
Иначе са останали 2.0 115 и 2.3 - 150.. но това си е до какво ще се види на място...Защото от добро желание до намиране на нещо подходящо ...
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Чудомир написа:клик
Благодаря, на Нюманн нещата ги знам, има само един малък проблем, варианта - комби не се разглежда , както писах по-горе. Двигател дизел, комби и 4х4 - Шанс 0 % просто отпадат от списъка без оглед на цена и качество...
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Аз не мога да разбера как ги карате тия седани
Пари да ми даваш на такова не се качвам

Пари да ми даваш на такова не се качвам

- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Нека да обобщя критерийте досега: Седан с кожа, бензинов двигател без турбо, но за сметка на това автоматик и по възможност хайлайн. Ето това е листата на колите, отговарящи на критерийте без последния такъв(хайлайн):
Цък
Какво ти прави впечатление? Изборът май ще труден и дълъг във времето...
Да не говорим, че да търсиш малък двигател при каране на средни и дълги разстояния си е самоубийство
Както беше споменал колегата по-горе: И на мен вече ми се струва, че робуваш на някви предразцъдъци от селски вечеринки...Не познавам човек, които да има възможност (финансова) да кара 4х4 и/или Типтроник, и да се откаже доброволно от тях
Ти си знаеш - както ти показах горе, с твойте критерии досега няма да стигнеш далеч
Цък
Какво ти прави впечатление? Изборът май ще труден и дълъг във времето...

Да не говорим, че да търсиш малък двигател при каране на средни и дълги разстояния си е самоубийство
Както беше споменал колегата по-горе: И на мен вече ми се струва, че робуваш на някви предразцъдъци от селски вечеринки...Не познавам човек, които да има възможност (финансова) да кара 4х4 и/или Типтроник, и да се откаже доброволно от тях
Ти си знаеш - както ти показах горе, с твойте критерии досега няма да стигнеш далеч
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Чудомир написа:Нека да обобщя критерийте досега: Седан с кожа, бензинов двигател без турбо, но за сметка на това автоматик и по възможност хайлайн. Ето това е листата на колите, отговарящи на критерийте без последния такъв(хайлайн):
Цък
Какво ти прави впечатление? Изборът май ще труден и дълъг във времето...
Да не говорим, че да търсиш малък двигател при каране на средни и дълги разстояния си е самоубийство
Както беше споменал колегата по-горе: И на мен вече ми се струва, че робуваш на някви предразцъдъци от селски вечеринки...Не познавам човек, които да има възможност (финансова) да кара 4х4 и/или Типтроник, и да се откаже доброволно от тях
Ти си знаеш - както ти показах горе, с твойте критерии досега няма да стигнеш далеч
Ми колега не знам но не си ми чел постовете не всички неща са строго задължителни, освен точно 3 който найстина НЕ търпят промяна, а именно:
1.Седан
2.Бензин
3.Климатроник
От тук нататък, както не сте прочели, според късмета и каквото изпадне, то е ясно че няма да е това което точно искам.
ПП : Разни хора разни идеали..
Благодаря на всички взели участие в темата.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
Успех с покупката
И пиши отзиви ако се спреш на 1.6.

И пиши отзиви ако се спреш на 1.6.
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
AmW написа:Успех с покупката![]()
И пиши отзиви ако се спреш на 1.6.
Ее колега, явно е че това не е опция
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
В първия пост беше споменал този двигател за това и писах за него
Според мене за бензинов двигател при пасат 1.8т е най добрия избор. Но все пак решението е твое. Само не се набутвай с някой малолитражен.

Според мене за бензинов двигател при пасат 1.8т е най добрия избор. Но все пак решението е твое. Само не се набутвай с някой малолитражен.
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Съвет относно Б5.5 - бензин
AmW написа:Аз не мога да разбера как ги карате тия седани![]()
Пари да ми даваш на такова не се качвам

Ама и ние защо сме се втурнали да го убеждаваме колегата за TDI и турбо? Той си казва, че иска изчистен бензин, а ние не та-не какъв бил дизела, какво било турбото... Оставете го да си намери сам "неговата кола"

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта