Съвет относно Б5.5 - бензин

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
StS
Мнения: 2401
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот StS » Сря 15 юли 2009 8:06


Чудомир, смятам че за мене 2.0 е най-добрия. Но въпрос на какво ще изпадне..

ПП Като се замисля като ще изхвърля 7-8к евро поне да е автомат дее..




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2857
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Чудомир » Сря 15 юли 2009 8:16


Passat 2.0 115 PS

Passat 2.3 V5 150 PS

Какъв е извода ? Харчат еднакво, единият върви повече. Да не говорим, че слабомоторизираният си остава вечно твой ...

@StS: Всеки си има право на мнение :beer

P.S. клик -> 131 P.S.


Zeroday
Мнения: 115
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Zeroday » Чет 16 юли 2009 10:11


Чудомир написа:Passat 2.0 115 PS

Passat 2.3 V5 150 PS

Какъв е извода ? Харчат еднакво, единият върви повече. Да не говорим, че слабомоторизираният си остава вечно твой ...

@StS: Всеки си има право на мнение :beer

P.S. клик -> 131 P.S.


Ами разхода на масълце на 131 кс ?!
2.3 градско не вярвам да дава същото като 115кс !? А и разликата в данъка..


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот vw16v » Чет 16 юли 2009 11:00


Zeroday написа:Здравейте, насочил съм се към Б5.5, моля да ме посъветвате относно:

1. Внос или да търся в БГ /не знам но всеки ми казва бягай да търсиш навънка/ Само не искам от Италия...
2. За двигателя 1.6/101кс/ или 2.0 /115кс/ трябва ми повече за средно дълги пътувания.. Искам прост двигател без турбо и простотии, т.е 1.8Т отпада. За 2.3 е много голям и т.н
3. Автомат или ръчна, иска ми се автомат ?
4. Кажете и разход който Ви дават - бензин/газ - автоматик/ръчна.
5. Респективно газова - каква и какви са опциите за газифициране ?
6. Комби вариянт и 4х4 отпада също, дизел в никакъв случай, моля съветите и примерите да са изцяло по темата и от личен опит по възможност.

7. Специфика на модела проблеми и т.н

Колега,не се обиждай,но като гледам критериите ти на търсене ми се струва,че робуваш на някакви митове и легенди в резултат на съвети от селски разбирачи дет карат 20+ годишни гюмове и инжекцион , турбо ,дизел,климатроник и т.н.са мръсни думи за тях.Все пак имай предвид,че ще вземеш кола 2003-4 г.,което е доста по-различно от дърта бангия ,така,че не е нужно да се лишаваш от благинките на съвременната техника и да се опасяваш от някакви повреди дето я станат,я не.Така или иначе си е до късмет ,и най простия двигател да вземеш нямаш гаранция,че няма се преебе нещо и да идеш на основен ремонт да речем,който излиза доста повече от смяна на турбина /на дизел или бензин/примерно.Изброените от теб като желани мотори са общо взето базовите моторизации на модела и по-скоро ще си разочарован от пасат с подобни мотори,независимо дали ти трябва повече мощност или не.По малките им кубатури и мощност не означават задължително по нисък разход,но винаги означават умряла работа и неприятни за каране-пасата е тежка кола все пак / с автомат или пък с пуснат климатик ужас/,особено както казваш,че ще караш на средно дълги разстояния,т.е. извънградско предимно.По същата причина,че няма да караш толкова често в града не е задължително да е автомат,освена ако не си голям фен на мързеливото каране без смени на скорости.На извънградско с умерено каране общо взето всички бензинки се въртят около 8 л. +/- 0.5 л. ,разликите при различните кубатури се проявяват главно в града и там вече може да стигнат 2-3 л. отгоре в полза на по големите.В такъв случай най добрия вариант е някой от ТДИ моторите със 101 к.с. или 131 к.с.При закупуването не е толкова важно от коя държава е ,а от кой собственик.С кола купена от първи собственик с редовно попълвана сервизна книжка общо взето няма как да сгрешиш и да попаднеш на милионник смазан от каране.Примерно ТДИ на около 150-200 хил.км. общо взето нищо му няма и има още много хляб в него.Виждам,че ги отричаш,но съвременните дизели нямат нищо общо с дъртите печки дето зимата тва онова и т.н. глупости,като същевременно не са някаква извънземна технология и не се развалят повече от който и да е друг мотор.Същото може да се каже и за бензиновия 1.8 Т,който пък няма никакъв проблем да си го газифицираш с ГИ щом чак толкова държиш на газ и нямаш грижи,така или иначе и 1.6 и 2.0 да вземеш все са си за ГИ.Така,че вземи си пасат с нормален мотор от първи собственик и ще си доволен,не подхождай към покупката на колата с мисълта ,че вече се е развалила и вадиш парите за ремонта,я се развали я не,всяка може да се развали,но поне да не те е яд докато я караш,а да ти е приятно и удобно .
П.С.Сори за лекото отклонение от темата по посока турбо дизел и бензин,но истината е ,че за пасата това са най подходящите мотори и това се подкрепя и от статистиката за продажбите им като нови.В семейството имаме 1.8-20V ,1.8 Т,1.9 TDI -купувани от първи собственик и да чукам на дърво ядове никакви засега ,не са толкова страшни и за поддръжка :wink:
Успех с избора и дано случиш на кола с правилен мотор :beer


eddyman
Мнения: 672
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот eddyman » Чет 16 юли 2009 11:27


[ ми се струва,че робуваш на някакви митове и легенди в резултат на съвети от селски разбирачи дет карат 20+ годишни гюмове и инжекцион]
:да:

И сто пъти повтори колко масло харчел двигателя 131 к.с. Кой ти я каза тая глупост?


Zeroday
Мнения: 115
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Zeroday » Чет 16 юли 2009 11:34


vw16v написа:
Zeroday написа:Здравейте, насочил съм се към Б5.5, моля да ме посъветвате относно:

1. Внос или да търся в БГ /не знам но всеки ми казва бягай да търсиш навънка/ Само не искам от Италия...
2. За двигателя 1.6/101кс/ или 2.0 /115кс/ трябва ми повече за средно дълги пътувания.. Искам прост двигател без турбо и простотии, т.е 1.8Т отпада. За 2.3 е много голям и т.н
3. Автомат или ръчна, иска ми се автомат ?
4. Кажете и разход който Ви дават - бензин/газ - автоматик/ръчна.
5. Респективно газова - каква и какви са опциите за газифициране ?
6. Комби вариянт и 4х4 отпада също, дизел в никакъв случай, моля съветите и примерите да са изцяло по темата и от личен опит по възможност.

7. Специфика на модела проблеми и т.н

Колега,не се обиждай,но като гледам критериите ти на търсене ми се струва,че робуваш на някакви митове и легенди в резултат на съвети от селски разбирачи дет карат 20+ годишни гюмове и инжекцион , турбо ,дизел,климатроник и т.н.са мръсни думи за тях.Все пак имай предвид,че ще вземеш кола 2003-4 г.,което е доста по-различно от дърта бангия ,така,че не е нужно да се лишаваш от благинките на съвременната техника и да се опасяваш от някакви повреди дето я станат,я не.Така или иначе си е до късмет ,и най простия двигател да вземеш нямаш гаранция,че няма се преебе нещо и да идеш на основен ремонт да речем,който излиза доста повече от смяна на турбина /на дизел или бензин/примерно.Изброените от теб като желани мотори са общо взето базовите моторизации на модела и по-скоро ще си разочарован от пасат с подобни мотори,независимо дали ти трябва повече мощност или не.По малките им кубатури и мощност не означават задължително по нисък разход,но винаги означават умряла работа и неприятни за каране-пасата е тежка кола все пак / с автомат или пък с пуснат климатик ужас/,особено както казваш,че ще караш на средно дълги разстояния,т.е. извънградско предимно.По същата причина,че няма да караш толкова често в града не е задължително да е автомат,освена ако не си голям фен на мързеливото каране без смени на скорости.На извънградско с умерено каране общо взето всички бензинки се въртят около 8 л. +/- 0.5 л. ,разликите при различните кубатури се проявяват главно в града и там вече може да стигнат 2-3 л. отгоре в полза на по големите.В такъв случай най добрия вариант е някой от ТДИ моторите със 101 к.с. или 131 к.с.При закупуването не е толкова важно от коя държава е ,а от кой собственик.С кола купена от първи собственик с редовно попълвана сервизна книжка общо взето няма как да сгрешиш и да попаднеш на милионник смазан от каране.Примерно ТДИ на около 150-200 хил.км. общо взето нищо му няма и има още много хляб в него.Виждам,че ги отричаш,но съвременните дизели нямат нищо общо с дъртите печки дето зимата тва онова и т.н. глупости,като същевременно не са някаква извънземна технология и не се развалят повече от който и да е друг мотор.Същото може да се каже и за бензиновия 1.8 Т,който пък няма никакъв проблем да си го газифицираш с ГИ щом чак толкова държиш на газ и нямаш грижи,така или иначе и 1.6 и 2.0 да вземеш все са си за ГИ.Така,че вземи си пасат с нормален мотор от първи собственик и ще си доволен,не подхождай към покупката на колата с мисълта ,че вече се е развалила и вадиш парите за ремонта,я се развали я не,всяка може да се развали,но поне да не те е яд докато я караш,а да ти е приятно и удобно .
П.С.Сори за лекото отклонение от темата по посока турбо дизел и бензин,но истината е ,че за пасата това са най подходящите мотори и това се подкрепя и от статистиката за продажбите им като нови.В семейството имаме 1.8-20V ,1.8 Т,1.9 TDI -купувани от първи собственик и да чукам на дърво ядове никакви засега ,не са толкова страшни и за поддръжка :wink:
Успех с избора и дано случиш на кола с правилен мотор :beer


Ами аз искам задължително климатлоник, кожа, автомат и т.н даже и хайлаин да е.. Тези благинки са задължителни, без троник няма да я взема та ако ще да е с амг двг... За двигателите, возиха ме и карах малко - дизел 110 кс не съв впечатлен въобще, за дизелте и дума не може да става, по скоро 1.8Т отколкото дизел. Аз си взимам /евентуално/ кола за 7к евро, но съм оставил 1.5к евро за ремонти и прочие, няма какво да се лъжеме те ще са факт..
Иначе са останали 2.0 115 и 2.3 - 150.. но това си е до какво ще се види на място...Защото от добро желание до намиране на нещо подходящо ...


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2857
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Чудомир » Чет 16 юли 2009 12:14




Zeroday
Мнения: 115
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Zeroday » Чет 16 юли 2009 13:38


Чудомир написа:клик


Благодаря, на Нюманн нещата ги знам, има само един малък проблем, варианта - комби не се разглежда , както писах по-горе. Двигател дизел, комби и 4х4 - Шанс 0 % просто отпадат от списъка без оглед на цена и качество...


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот AmW » Чет 16 юли 2009 14:02


Аз не мога да разбера как ги карате тия седани mhihi
Пари да ми даваш на такова не се качвам :lol:


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2857
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Чудомир » Чет 16 юли 2009 14:21


Нека да обобщя критерийте досега: Седан с кожа, бензинов двигател без турбо, но за сметка на това автоматик и по възможност хайлайн. Ето това е листата на колите, отговарящи на критерийте без последния такъв(хайлайн):

Цък

Какво ти прави впечатление? Изборът май ще труден и дълъг във времето... mhihi

Да не говорим, че да търсиш малък двигател при каране на средни и дълги разстояния си е самоубийство

Както беше споменал колегата по-горе: И на мен вече ми се струва, че робуваш на някви предразцъдъци от селски вечеринки...Не познавам човек, които да има възможност (финансова) да кара 4х4 и/или Типтроник, и да се откаже доброволно от тях

Ти си знаеш - както ти показах горе, с твойте критерии досега няма да стигнеш далеч


Zeroday
Мнения: 115
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Zeroday » Чет 16 юли 2009 16:32


Чудомир написа:Нека да обобщя критерийте досега: Седан с кожа, бензинов двигател без турбо, но за сметка на това автоматик и по възможност хайлайн. Ето това е листата на колите, отговарящи на критерийте без последния такъв(хайлайн):

Цък

Какво ти прави впечатление? Изборът май ще труден и дълъг във времето... mhihi

Да не говорим, че да търсиш малък двигател при каране на средни и дълги разстояния си е самоубийство

Както беше споменал колегата по-горе: И на мен вече ми се струва, че робуваш на някви предразцъдъци от селски вечеринки...Не познавам човек, които да има възможност (финансова) да кара 4х4 и/или Типтроник, и да се откаже доброволно от тях

Ти си знаеш - както ти показах горе, с твойте критерии досега няма да стигнеш далеч



Ми колега не знам но не си ми чел постовете не всички неща са строго задължителни, освен точно 3 който найстина НЕ търпят промяна, а именно:

1.Седан
2.Бензин
3.Климатроник
От тук нататък, както не сте прочели, според късмета и каквото изпадне, то е ясно че няма да е това което точно искам.
ПП : Разни хора разни идеали..


Благодаря на всички взели участие в темата.


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот AmW » Чет 16 юли 2009 16:55


Успех с покупката mhihi
И пиши отзиви ако се спреш на 1.6.


Zeroday
Мнения: 115
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIA

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот Zeroday » Чет 16 юли 2009 17:17


AmW написа:Успех с покупката mhihi
И пиши отзиви ако се спреш на 1.6.

Ее колега, явно е че това не е опция


Потребителски аватар
AmW
Мнения: 3550
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот AmW » Чет 16 юли 2009 20:31


В първия пост беше споменал този двигател за това и писах за него :)
Според мене за бензинов двигател при пасат 1.8т е най добрия избор. Но все пак решението е твое. Само не се набутвай с някой малолитражен.


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Съвет относно Б5.5 - бензин

Мнениеот kondzhagyulo » Пет 17 юли 2009 20:48


AmW написа:Аз не мога да разбера как ги карате тия седани mhihi
Пари да ми даваш на такова не се качвам :lol:

:shock Ами и затова не можеш да отриеш разликата. Извинете за спама!
Ама и ние защо сме се втурнали да го убеждаваме колегата за TDI и турбо? Той си казва, че иска изчистен бензин, а ние не та-не какъв бил дизела, какво било турбото... Оставете го да си намери сам "неговата кола" :banghead: . Май той си знае и само иска да го обедим в правотата му.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 56 госта