rollin написа:ch2mod написа:radi_nrj написа:ch2mod написа:колкото е по къс кабела толкова по лесно се освобождава излишното напрежение
най-малко е по безопасно
Я кажи за какво точно излишно напрежение говориш?
ако нямаше такова нямаше да има и "-"
проста физика бе хора
усилвателя консумира 12волта, акумолатора може и дори в повечето случаи му подава повече
който трябва да отиде някъде тук идва ролята на заземяването и колкото по бързо го отдадеш толкова по-добре
а не някакъв кабел по който тече ток да ми се разхожда безсмислено из купето
Колега толкова глупости на едно място не бях чел скоро...
Кой ти каза, че усилватела консумира 12в...?
При положение, че при запален мотор волтажа в инсталацията се качва до около 13.4 волта по твоята логика тези остатъчно волтове отиват по купето...така ли?
Напрежението е причина, а не следствие. Усилвателя не може да консимира напрежение - той консумира електрическа енергия, която вече е следствието. Напрежението никаде не отива, а си стои там като разлика в електрически те потенциали на 2 точки.
Предупреждавам за пореден път, че заиграването с ел. инсталацията на колата от некомпетентни хора може да доведе и до пожар.
andro_ написа:Относно заземяването и физиката: каква е посоката на тока при правия ток в една затворена верига? От плюс към минус или от минус към плюс? Айде мислете чакам отговори.
Ние много добре знаем, че тока тече от плюс към минус ама ch2mod твърдеше, че напрежението някъде си отивало.
Теб пък какво заземяване те подгони?