питане за карбуратор на голф 2, 90година

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vakleveub44
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 19 юли 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: град Върбица

питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот vakleveub44 » Нед 19 юли 2009 20:37


Какъв карбуратор има голф, 1,6 бензин 90 година, като се има в предвид че не GTI.Голфа е с люк и на калника пише CL.Дали е обикновен или друг вид.




Потребителски аватар
ogata
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 9:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот ogata » Нед 19 юли 2009 21:33


Дефинирай "обикновен" . Или може би искаш да попиташ каква марка е ? Никой не може да ти каже , защото по целият свят има около 30 завода на vw , не се знае ти от къде си се пръкнал и какво им е хрумнало тогавашните инженери да сложат . Трябва да го свалиш и да го видиш ;) . Масовият модел е Пиербург ... но не е сигурно , че и твоят ще е такъв .


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот alex_zazy » Нед 19 юли 2009 21:35


Пиербург 2е2 най-вероятно. Може да е и Кеихин да е ама са рядко и за сметка на това по хубави. Стават и едните и другите защото фланеца мисля е еднакъв.


Потребителски аватар
Fripon_X
Мнения: 534
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот Fripon_X » Пон 20 юли 2009 7:30


Момчета аз предполагам че ще гледам на боб, ако от там нищо не излезне ще фърлям на зхарчета.
Колега по горе момчетата ти казаха какъв може да ти е карбуратора. Но мен ме интересува защо питаш. Просто да си знаеш или че да се опиташ да си поправиш колата? Не се заяждам по никакъв начин просто съм любопитен. Съвет: ако нямаш бъкел техническа грамотност или си вързан в ръцете по добре не се захващай да си разглабяш карбуратора. Просто след това може и да не запалиш освен с тубата и зипото.
П.С.
Нещо което ми се доказа за жалост със веремето. В поголямата част от случаите ако сам се правиш на майстор след това 100% отиваш на най-дебелия майстор.


vakleveub44
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 19 юли 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: град Върбица

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот vakleveub44 » Вто 21 юли 2009 15:12


Карбуратора е пиербург, смених автоматичния смукач и се изгубиха токовете към него, не пали веднага, след като запали се форцира без подаване на газ, високи обороти подържа постоянно докато работи.Не поема докато нее загряла.Всичко друго работи, светлини, мигачи, чистачки, стоп, но към карбуратора няма ток.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот theultimate » Сря 22 юли 2009 3:33


Виж кой модел е. В талонаа пише - от серийния номер има 2 букви и другото са цифри. Най-вероятно е EZ или PN, като ти пожелавам да не е второто, защото там ремонта по карбуратора е адски скъп.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот lozan67 » Сря 22 юли 2009 5:32


Карбуратора се захранва от бушон 17 и реле2(по спомен). Релето е за подгрева на смукателните тръби. Като си сменял автоматичния смукач се гледат едни белези на зацепване. Друго, което може да ти се е случило е запушване на охлаждането на смукателните тръби. При мен стана така и се наложи да сложа тройник с който да им уредя циркулация от друго място. След като не можах да ги отпуша.Ето ти една много нагледна схема на захранването на карбуратора.
Прикачени файлове
2e2diagram.gif


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот vit_autosofia » Чет 23 юли 2009 19:52


сърбят ме ръцете mhihi


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот mafiacartel » Съб 25 юли 2009 16:18


lozan67 написа:Карбуратора се захранва от бушон 17 и реле2(по спомен). Релето е за подгрева на смукателните тръби. Като си сменял автоматичния смукач се гледат едни белези на зацепване. Друго, което може да ти се е случило е запушване на охлаждането на смукателните тръби. При мен стана така и се наложи да сложа тройник с който да им уредя циркулация от друго място. След като не можах да ги отпуша.Ето ти една много нагледна схема на захранването на карбуратора.


Това подргряване на смукателните тръби предполагам се извършва от елемент N51 което е като таралеж. А има ли възможност да се разбере то дали изобщо работи ? И още нещо до колкото видях при мен реле 2 няма на таблото :| Знаете ли на кое гнездо трябва да стои ?


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот lozan67 » Нед 26 юли 2009 5:57


Нагревателя си е сериозен консуматор на ток. Като я запалиш студена просто го разкачи, ако ти се дигнат оборотите значи до преди изключването е работел. Релето е номер 2 при старата инсталация/ до 89 г./ и 12 при новата. Хубаво е да си работи, че на мен зимата ми се беше развалил. Трудно палеше и докато загрее много тегаво работи.


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година

Мнениеот mafiacartel » Нед 26 юли 2009 21:27


lozan67 написа:Нагревателя си е сериозен консуматор на ток. Като я запалиш студена просто го разкачи, ако ти се дигнат оборотите значи до преди изключването е работел. Релето е номер 2 при старата инсталация/ до 89 г./ и 12 при новата. Хубаво е да си работи, че на мен зимата ми се беше развалил. Трудно палеше и докато загрее много тегаво работи.


Значи колата ми е края на октомври 89-та с широката броня ,но до колкото видях на позиция 2 на таблото реле няма ,а иначе нагревател си има. Когато е студена нямам проблеми с паленето или работенето. Странно :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта