питане за карбуратор на голф 2, 90година
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 19 юли 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: град Върбица
питане за карбуратор на голф 2, 90година
Какъв карбуратор има голф, 1,6 бензин 90 година, като се има в предвид че не GTI.Голфа е с люк и на калника пише CL.Дали е обикновен или друг вид.
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Дефинирай "обикновен" . Или може би искаш да попиташ каква марка е ? Никой не може да ти каже , защото по целият свят има около 30 завода на vw , не се знае ти от къде си се пръкнал и какво им е хрумнало тогавашните инженери да сложат . Трябва да го свалиш и да го видиш
. Масовият модел е Пиербург ... но не е сигурно , че и твоят ще е такъв .

- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Пиербург 2е2 най-вероятно. Може да е и Кеихин да е ама са рядко и за сметка на това по хубави. Стават и едните и другите защото фланеца мисля е еднакъв.
- Fripon_X
- Мнения: 534
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Момчета аз предполагам че ще гледам на боб, ако от там нищо не излезне ще фърлям на зхарчета.
Колега по горе момчетата ти казаха какъв може да ти е карбуратора. Но мен ме интересува защо питаш. Просто да си знаеш или че да се опиташ да си поправиш колата? Не се заяждам по никакъв начин просто съм любопитен. Съвет: ако нямаш бъкел техническа грамотност или си вързан в ръцете по добре не се захващай да си разглабяш карбуратора. Просто след това може и да не запалиш освен с тубата и зипото.
П.С.
Нещо което ми се доказа за жалост със веремето. В поголямата част от случаите ако сам се правиш на майстор след това 100% отиваш на най-дебелия майстор.
Колега по горе момчетата ти казаха какъв може да ти е карбуратора. Но мен ме интересува защо питаш. Просто да си знаеш или че да се опиташ да си поправиш колата? Не се заяждам по никакъв начин просто съм любопитен. Съвет: ако нямаш бъкел техническа грамотност или си вързан в ръцете по добре не се захващай да си разглабяш карбуратора. Просто след това може и да не запалиш освен с тубата и зипото.
П.С.
Нещо което ми се доказа за жалост със веремето. В поголямата част от случаите ако сам се правиш на майстор след това 100% отиваш на най-дебелия майстор.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 19 юли 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: град Върбица
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Карбуратора е пиербург, смених автоматичния смукач и се изгубиха токовете към него, не пали веднага, след като запали се форцира без подаване на газ, високи обороти подържа постоянно докато работи.Не поема докато нее загряла.Всичко друго работи, светлини, мигачи, чистачки, стоп, но към карбуратора няма ток.
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Виж кой модел е. В талонаа пише - от серийния номер има 2 букви и другото са цифри. Най-вероятно е EZ или PN, като ти пожелавам да не е второто, защото там ремонта по карбуратора е адски скъп.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Карбуратора се захранва от бушон 17 и реле2(по спомен). Релето е за подгрева на смукателните тръби. Като си сменял автоматичния смукач се гледат едни белези на зацепване. Друго, което може да ти се е случило е запушване на охлаждането на смукателните тръби. При мен стана така и се наложи да сложа тройник с който да им уредя циркулация от друго място. След като не можах да ги отпуша.Ето ти една много нагледна схема на захранването на карбуратора.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
сърбят ме ръцете 

- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
lozan67 написа:Карбуратора се захранва от бушон 17 и реле2(по спомен). Релето е за подгрева на смукателните тръби. Като си сменял автоматичния смукач се гледат едни белези на зацепване. Друго, което може да ти се е случило е запушване на охлаждането на смукателните тръби. При мен стана така и се наложи да сложа тройник с който да им уредя циркулация от друго място. След като не можах да ги отпуша.Ето ти една много нагледна схема на захранването на карбуратора.
Това подргряване на смукателните тръби предполагам се извършва от елемент N51 което е като таралеж. А има ли възможност да се разбере то дали изобщо работи ? И още нещо до колкото видях при мен реле 2 няма на таблото

- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
Нагревателя си е сериозен консуматор на ток. Като я запалиш студена просто го разкачи, ако ти се дигнат оборотите значи до преди изключването е работел. Релето е номер 2 при старата инсталация/ до 89 г./ и 12 при новата. Хубаво е да си работи, че на мен зимата ми се беше развалил. Трудно палеше и докато загрее много тегаво работи.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Re: питане за карбуратор на голф 2, 90година
lozan67 написа:Нагревателя си е сериозен консуматор на ток. Като я запалиш студена просто го разкачи, ако ти се дигнат оборотите значи до преди изключването е работел. Релето е номер 2 при старата инсталация/ до 89 г./ и 12 при новата. Хубаво е да си работи, че на мен зимата ми се беше развалил. Трудно палеше и докато загрее много тегаво работи.
Значи колата ми е края на октомври 89-та с широката броня ,но до колкото видях на позиция 2 на таблото реле няма ,а иначе нагревател си има. Когато е студена нямам проблеми с паленето или работенето. Странно

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта