Какви са разликите...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Sisq0
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Какви са разликите...

Мнениеот Sisq0 » Сря 20 окт 2004 23:53


Въпроса ми е малко тъп ама и от питане не боли глава та...
Какви са разликите между TDi , TDi и TDi ? Мерси предварително ;)




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 21 окт 2004 0:37


Първото е: Turbo Diesel
Второто мисля е: Turbo Diesel Injection
Третото: Turbo Diesel Intercoоled

Има също и Turbo Direct Injection


Sisq0
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Sisq0 » Чет 21 окт 2004 0:54


Е убий ме ама нема такова дЖивотно като Turbo Diesel Injection ... остава да сложиш и един Inverter (като при климатиците) та цирка да стане пълен ;) . И как TDi да е Turbo Diesel като го има и въпросното И?

Някой по-запознат да разреши този казус, и да каже какви са разликите в конете и там другите специвикации на ДВГ.


Потребителски аватар
XaBaTa™
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот XaBaTa™ » Чет 21 окт 2004 1:03


1.9 ТДИ - 90 коня
1.9 ТДИ- 110 коня
1.9 ТДИ - 130 коня

И = интерколер


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 21 окт 2004 1:13


Sisq0 написа:Е убий ме ама нема такова дЖивотно като Turbo Diesel Injection ... остава да сложиш и един Inverter (като при климатиците) та цирка да стане пълен ;) . И как TDi да е Turbo Diesel като го има и въпросното И?

Някой по-запознат да разреши този казус, и да каже какви са разликите в конете и там другите специвикации на ДВГ.


Като не си сигурен какво се обясняваш. Ти не знаеш кое какво е, аз за мене си знам.
Айде гледай и другия път да не реагираш така за нещо за което не си сигурен http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?acronym=tdi&String=exact&page=2

А за Turbo Diesel ако си забелязал има TDi и TDI


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 21 окт 2004 7:21


XaBaTa написа:1.9 ТДИ - 90 коня
1.9 ТДИ- 110 коня
1.9 ТДИ - 130 коня

И = интерколер


това е вярното


Потребителски аватар
luciuz
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот luciuz » Чет 21 окт 2004 7:50


DragoCL написа:
това е вярното


точно така:)
един мой колега е работил програмист в завод на VW преди 5-6 години и за всяко подобно нещо го хващам за ушите и го карам да ми обяснява:))

Лятото го бях питал защо ТДИ се пише по 3 начина:)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 21 окт 2004 8:07


помежду другото наистина дизел инджекшън няма защото дизела си е инджекшън по дифолт.. :lol:
няма дизел дето да не е с директно впръскване.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 21 окт 2004 8:32


Ето тук http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-2.html#a хората подробно са обяснили. че и клуб TDI си имат ... ееех кога и аз ще карам такова ..... :(


накратко - 1.9 ТДИ двигателите биват :

90 к.с стнадартна турбина TDI
110 к.с турбина с променлива геометрия на лопатките + промени в управлението на ECU-то TDI
115 к.с - същият като 110 к.с но със система помпа-дюза - TDI
150 к.с TDI

това е инфото в линка който ви дадох по горе


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 21 окт 2004 9:11


nix написа:Ето тук http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-2.html#a хората подробно са обяснили. че и клуб TDI си имат ... ееех кога и аз ще карам такова ..... :(


накратко - 1.9 ТДИ двигателите биват :

90 к.с стнадартна турбина TDI
110 к.с турбина с променлива геометрия на лопатките + промени в управлението на ECU-то TDI
115 к.с - същият като 110 к.с но със система помпа-дюза - TDI
150 к.с TDI

това е инфото в линка който ви дадох по горе
И да и не. Сайта е щатски и има разминаване с европейските спецификации.
115 кс наистина е Помпа - дюза, но и тя е само едно червено - TDI
Та най-просто в Европа (говоря само за емблемите на VW, защото при Шкода не е прието това означение) са така:
TDI 90 кс.
TDI 110 кс. урбина с променлива геометрия на лопатките = VGT
TDI 131 кс. (Помпа дюза)
ТDI 150 кс.

Да кажем, че новата IBIZA CUPRA 1.9 TDI e 160 кс.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 21 окт 2004 9:21


Да съгласен съм , този 131 коня беше на шкодата RS , ама на сайта си пише кои са северна америка и кои в европа, примерно там нямало 110 к.с а само 90 ... изчетох целия FAQ


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 21 окт 2004 9:30


nix написа: ... изчетох целия FAQ
Вярвам ти и не твърдя, че си си го измислил. :lol:
Така например разликата между 110 и 115 е, че втория е PD с намалени вредни емисии и много по-голям въртящ момент на двг-то (мисля, че беше с около 50~60Nm+), а само с 5 кс отгоре.
С една дума много вариянти. 1.9TDI в Голф5 е 105 кс.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 22 окт 2004 1:37


Виждам че не ми вярвате ама вижте това:
Volkswagen is widening the range of engine options on the Phaeton in November 2004 with an additional high-tech turbo-diesel, the V6 TDI (= turbo-diesel injection) 3.0 with state-of-the-art piezo technology. This direct-injection 2967 cc engine develops an impressive 165 kW / 225 and produces its maximum torque of 450 newton metres almost from a standing start (from 1400 up to 3250 rpm ) . The Phaeton V6 TDI 3.0 is also one of the first vehicles in the top-price segment to come even in its standard form with a diesel particle filter (DPF), so this luxury car meets the EU-4 emission standard.

Ето го и първоизточника: http://www.germancarfans.com/news.cfm/NewsID/2040824.003/volkswagen/1.html

Ето още един сайт: http://www.autodeclics.com/php2/dynamic.php3?rub=3&where=ART&id=6644


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Пет 22 окт 2004 7:43


А каква е разликата между всички по-горе изброени и 1,9TD :?:


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пет 22 окт 2004 8:24


нормалното 1.9 ТД е 75 конски сили с обикновена помпа ( механична) т.е без ECU. Мисля че пише GTD отзад ... някой по запознат да каже че не ми се рови в нета сега ...



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта