Какви са разликите между TDi , TDi и TDi ? Мерси предварително
Какви са разликите...
- 
				Sisq0
 - Мнения: 160
 - Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Какви са разликите...
Въпроса ми е малко тъп ама и от питане не боли глава та...
Какви са разликите между TDi , TDi и TDi ? Мерси предварително
			
									
									Какви са разликите между TDi , TDi и TDi ? Мерси предварително
- 
				Sisq0
 - Мнения: 160
 - Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 2:36
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 
Е убий ме ама нема такова дЖивотно като Turbo Diesel Injection ... остава да сложиш и един Inverter (като при климатиците) та цирка да стане пълен 
 . И как TDi да е Turbo Diesel като го има и въпросното И? 
Някой по-запознат да разреши този казус, и да каже какви са разликите в конете и там другите специвикации на ДВГ.
			
									
										
						Някой по-запознат да разреши този казус, и да каже какви са разликите в конете и там другите специвикации на ДВГ.
- °niksi°
 - Бай Брадър
 - Мнения: 5092
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Sisq0 написа:Е убий ме ама нема такова дЖивотно като Turbo Diesel Injection ... остава да сложиш и един Inverter (като при климатиците) та цирка да стане пълен. И как TDi да е Turbo Diesel като го има и въпросното И?
Някой по-запознат да разреши този казус, и да каже какви са разликите в конете и там другите специвикации на ДВГ.
Като не си сигурен какво се обясняваш. Ти не знаеш кое какво е, аз за мене си знам.
Айде гледай и другия път да не реагираш така за нещо за което не си сигурен http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?acronym=tdi&String=exact&page=2
А за Turbo Diesel ако си забелязал има TDi и TDI
Ето тук http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-2.html#a хората подробно са обяснили. че и клуб TDI си имат ... ееех кога и аз ще карам такова ..... 
накратко - 1.9 ТДИ двигателите биват :
90 к.с стнадартна турбина TDI
110 к.с турбина с променлива геометрия на лопатките + промени в управлението на ECU-то TDI
115 к.с - същият като 110 к.с но със система помпа-дюза - TDI
150 к.с TDI
това е инфото в линка който ви дадох по горе
			
									
										
						накратко - 1.9 ТДИ двигателите биват :
90 к.с стнадартна турбина TDI
110 к.с турбина с променлива геометрия на лопатките + промени в управлението на ECU-то TDI
115 к.с - същият като 110 к.с но със система помпа-дюза - TDI
150 к.с TDI
това е инфото в линка който ви дадох по горе
- brabus
 - R-циклопедист на VW

 - Мнения: 11164
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
 - Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
 - Двигател: 1991 2003
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
И да и не. Сайта е щатски и има разминаване с европейските спецификации.nix написа:Ето тук http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-2.html#a хората подробно са обяснили. че и клуб TDI си имат ... ееех кога и аз ще карам такова .....
накратко - 1.9 ТДИ двигателите биват :
90 к.с стнадартна турбина TDI
110 к.с турбина с променлива геометрия на лопатките + промени в управлението на ECU-то TDI
115 к.с - същият като 110 к.с но със система помпа-дюза - TDI
150 к.с TDI
това е инфото в линка който ви дадох по горе
115 кс наистина е Помпа - дюза, но и тя е само едно червено - TDI
Та най-просто в Европа (говоря само за емблемите на VW, защото при Шкода не е прието това означение) са така:
TDI 90 кс.
TDI 110 кс. урбина с променлива геометрия на лопатките = VGT
TDI 131 кс. (Помпа дюза)
ТDI 150 кс.
Да кажем, че новата IBIZA CUPRA 1.9 TDI e 160 кс.
- brabus
 - R-циклопедист на VW

 - Мнения: 11164
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
 - Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
 - Двигател: 1991 2003
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Вярвам ти и не твърдя, че си си го измислил.nix написа: ... изчетох целия FAQ
Така например разликата между 110 и 115 е, че втория е PD с намалени вредни емисии и много по-голям въртящ момент на двг-то (мисля, че беше с около 50~60Nm+), а само с 5 кс отгоре.
С една дума много вариянти. 1.9TDI в Голф5 е 105 кс.
- °niksi°
 - Бай Брадър
 - Мнения: 5092
 - Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Виждам че не ми вярвате ама вижте това:
Ето го и първоизточника: http://www.germancarfans.com/news.cfm/NewsID/2040824.003/volkswagen/1.html
Ето още един сайт: http://www.autodeclics.com/php2/dynamic.php3?rub=3&where=ART&id=6644
			
									
										
						Volkswagen is widening the range of engine options on the Phaeton in November 2004 with an additional high-tech turbo-diesel, the V6 TDI (= turbo-diesel injection) 3.0 with state-of-the-art piezo technology. This direct-injection 2967 cc engine develops an impressive 165 kW / 225 and produces its maximum torque of 450 newton metres almost from a standing start (from 1400 up to 3250 rpm ) . The Phaeton V6 TDI 3.0 is also one of the first vehicles in the top-price segment to come even in its standard form with a diesel particle filter (DPF), so this luxury car meets the EU-4 emission standard.
Ето го и първоизточника: http://www.germancarfans.com/news.cfm/NewsID/2040824.003/volkswagen/1.html
Ето още един сайт: http://www.autodeclics.com/php2/dynamic.php3?rub=3&where=ART&id=6644
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта
			   

