cecko_bs написа:Здравейте, климатика на моя Пасат нещо сгъна чадъра

за два месеца два пъти го пълня втория път питах майстора може ли да го оправим? Отговора беше че е със старата газ и не се ремонтирали,издишал през шайбата и от компресора където излиза мъркуча и спасението е нова кола

може ли да ми кажете дали е вярно това!!!
Моля?
Тоя човек не е човек.
Съвсем не е вярно това.
Всеки един компресор се ремонтира - сменят им се осеви уплътнители,гарнитури между капаците ако е необходимо,лагери и т.н....каквото им е дефектно.Дори при тези за R12 е още по-ефтино понеже са по-старички като модели.
Иначе се сменят О-пръстените и няма грижи с изпускането по снадките.
Винаги има решение,различно от това да си смениш колата

Общо взето за да се мине качествено от R12 на R134 е необходимо само да се навият едни дюзи на старите за да може да се закачи машината,да се изчисти добре системата от старото масло,да се смени дехидратора и готово.Само трябва да се спази условието да се налее по-малко фреон (на 500 грама 100 по-малко).Примерно ако системата събира 1000 грама 12-ка се наливат към 800 134-ка.
Общо взето това си е дори стандартна процедура,която много хора правят понеже на сравнително малко места вече се работи с R12 специално по автоклиматиците понеже новите машини въобще не са правени за работа с R12.
Ако искаш мога да ти споделя цени и т.н. ама актуални за София...иначе в другите градове са по-малко ама не навсякъде работят добре,така че ходи на проверено място

Успех!