Проблем с TDI PD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Сря 06 апр 2005 15:31


Според мен ти се базика контактният ключ,
може да ти се стори смешно :lol: ама не забравяй че е възможно :wink:




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 06 апр 2005 21:10


Колега знам че е с реостат на газта, но това не му пречи да подава газ при паленето!
Мисълта ми беше такава, че ако мотора пали по-лесно с подаване на газ помпата си отива.


leo
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 22:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот leo » Чет 07 апр 2005 2:01


ако е от старите дизели които са с механична помпа има доста логика в това което казваш, Killer, ама при PD-то не мисля че има значение дали подаваш газ или не - така или иначе контролния блок игнорира входа от педала на газта. Някъде ми се стори че порчетох из форума, че на човека са му казали че е за смяна на ПД .. жална майка - над 1000 лева е едната, а те са 4... :shock:
Продължавам да съм убеден че проблема е некоректно работещ датчик - няма много логика помпите при студена кола да си вдигат налягане, а при топла да нещат и то не винги :? да не говорим пък че работят нормално след като запали колата


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 07 апр 2005 8:18


Вчера пак ходих в VW в Овча купел. Според тях си пали съвсем нормално. До 10 секунди въртене било нормално. Тя върти 2 до 4 секунди в най лошия случай. Нямало как да се настрийва. Просто не виждали никакъв проблем.
Закачиха я на компютър и казаха че дава грешка свръхналягане. Понякога ми изключва турбото при много висока скорост. Някакъв клапан трябвало да се смени или да се почисти турбото в RealTurbo на околовръстното.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Чет 07 апр 2005 9:35


Леле, как им се довери на тези КРЕТЕНИ!
Оня ден бях там да си питам пак за маслото и какви чудеса ми наговориха, не е истина! Тея не знаят нищо за VW, гаранция!


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 07 апр 2005 9:40


Тия в РеалТурбо не могат да ти свалят турбината, а в сервиза до тях взимат 100лв за това.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Съб 25 мар 2006 20:35


бате аз карам 4 ка от 2 години тди е 90 кония същата работа го прави майкаи да еба много съм доволен от нея ама на - 20 пали веднага ама като се стопли и грездей.Днес уж топло закачал съм я на комп сичко си е 6 някви идеи да имш от какво е много ме дразни


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Съб 25 мар 2006 20:38


Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 25 мар 2006 22:49


Знам,че това което ти препоръчвам няма да помогне ако проблема е в електрониката,но може да ти подобри работата на двигателя-
http://www.liquimoly.ru/catalog 2006/Systempflege_Diesel_fur_Common_Rail-Motoren.html
в ХИТ Младост и Люлинския са по-евтини продуктите на фирмата даже и от представителния магазин на вносителя :D


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 29 мар 2006 15:58


imedarov написа:Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.


Имах същия проблем с паленето при 90градуса и след една прочетена тема по въпроса смених акумулатора с нов 800А ток и сега си пали като кибрит независимо от температурата така че щом и ти казваш че нещата са се оправили с новия акумулатор изглежда става правило този проблем да се решава с смяна на акумулатора! Само да допълня че от време на време се ебаваше датчика който казва каква е температурата на ДВГто и загрял палеше като студен с високи обороти който след малко се нормализираха-решението нов датчик /58лв/+смяна/8лв/ в Проспийд ! Може да помогне ако някой се сблъска с подобен проблем Ако не друго се нагледах на резачки там докато чаках да доставят датчика :shock


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jeki » Чет 30 мар 2006 16:08


батка къде се намира този датчик да го видя дали не ми е изгорял точно

geko_tdi mi e skypa ako iskach me potyrs


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 30 мар 2006 17:48


[quote="jeki"]батка къде се намира този датчик да го видя дали не ми е изгорял точно


Ами специално при мен е наи-долу отдясно на двигателя /като си срещу него:) /до скоростите ! Но за да го провериш трябва да го свалиш и да завиеш нещо на негово място че потича антифриза а и после да имаш необходимия уред което си е доста сложно ! Доста по-лесния но по-скъп /30лв/ начин е да го закачиш на компа в някой сервиз и там да си каже дали дава грешка както беше в моя случай! Но пак да уточня че този датчик няма връзка с показанията на темп. на таблото а служи само за да подаде информация на компа колко е топъл ДВГ за паленето!


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Пет 31 мар 2006 8:47


imedarov написа:...Закачиха я на компютър и казаха че дава грешка свръхналягане. Понякога ми изключва турбото при много висока скорост. Някакъв клапан трябвало да се смени или да се почисти турбото в RealTurbo на околовръстното.


Сигурен ли , че дава грешка в клапана ? Подобни проблеми се появяват и след чиптунинг - набива овърбууст като грешка....естествено некадърно направен тунинг....

Това за почистване на турбото е пълна простотия - какво ще му чистят се чудя... :D :D


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Съб 01 апр 2006 21:00


Съжалявам че не го снимах като го отвориха беше отрупано със сажди. Мазни. И едни джаджки дето движат лопатките немогат да се движат свободно и задържат, а ми обясниха че до 2 сек ако не се върнат и набива грешката. Смених и клапан N75 но без ефект. След като изчистиха турбината на песъко струйка проблема изчезна.
Преди това даваше налягане 1750, а след това 1200.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Съб 01 апр 2006 22:02


imedarov написа:Съжалявам че не го снимах като го отвориха беше отрупано със сажди. Мазни. И едни джаджки дето движат лопатките немогат да се движат свободно и задържат, а ми обясниха че до 2 сек ако не се върнат и набива грешката. Смених и клапан N75 но без ефект. След като изчистиха турбината на песъко струйка проблема изчезна.
Преди това даваше налягане 1750, а след това 1200.


Я кажи каква грешка ти даваше? Че и при мен май проблема е същия. Колко ти взеха за чистене на турбината и сваляне и качване?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deodriver, Пешо123 и 47 госта