може да ти се стори смешно
Проблем с TDI PD
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако е от старите дизели които са с механична помпа има доста логика в това което казваш, Killer, ама при PD-то не мисля че има значение дали подаваш газ или не - така или иначе контролния блок игнорира входа от педала на газта. Някъде ми се стори че порчетох из форума, че на човека са му казали че е за смяна на ПД .. жална майка - над 1000 лева е едната, а те са 4...
:
Продължавам да съм убеден че проблема е некоректно работещ датчик - няма много логика помпите при студена кола да си вдигат налягане, а при топла да нещат и то не винги
да не говорим пък че работят нормално след като запали колата
Продължавам да съм убеден че проблема е некоректно работещ датчик - няма много логика помпите при студена кола да си вдигат налягане, а при топла да нещат и то не винги
- imedarov
- Мнения: 1723
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вчера пак ходих в VW в Овча купел. Според тях си пали съвсем нормално. До 10 секунди въртене било нормално. Тя върти 2 до 4 секунди в най лошия случай. Нямало как да се настрийва. Просто не виждали никакъв проблем.
Закачиха я на компютър и казаха че дава грешка свръхналягане. Понякога ми изключва турбото при много висока скорост. Някакъв клапан трябвало да се смени или да се почисти турбото в RealTurbo на околовръстното.
Закачиха я на компютър и казаха че дава грешка свръхналягане. Понякога ми изключва турбото при много висока скорост. Някакъв клапан трябвало да се смени или да се почисти турбото в RealTurbo на околовръстното.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
-
jeki
- Мнения: 311
- Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
бате аз карам 4 ка от 2 години тди е 90 кония същата работа го прави майкаи да еба много съм доволен от нея ама на - 20 пали веднага ама като се стопли и грездей.Днес уж топло закачал съм я на комп сичко си е 6 някви идеи да имш от какво е много ме дразни
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Знам,че това което ти препоръчвам няма да помогне ако проблема е в електрониката,но може да ти подобри работата на двигателя-
http://www.liquimoly.ru/catalog 2006/Systempflege_Diesel_fur_Common_Rail-Motoren.html
в ХИТ Младост и Люлинския са по-евтини продуктите на фирмата даже и от представителния магазин на вносителя
http://www.liquimoly.ru/catalog 2006/Systempflege_Diesel_fur_Common_Rail-Motoren.html
в ХИТ Младост и Люлинския са по-евтини продуктите на фирмата даже и от представителния магазин на вносителя
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
imedarov написа:Смених си акумулатора че стария беше на 7 години. Взех си такъв с по-висок (голям) стартов ток 800А. Сега е по добре. Преди ако имаше 4 сек въртене сега е макс 1 сек.
Имах същия проблем с паленето при 90градуса и след една прочетена тема по въпроса смених акумулатора с нов 800А ток и сега си пали като кибрит независимо от температурата така че щом и ти казваш че нещата са се оправили с новия акумулатор изглежда става правило този проблем да се решава с смяна на акумулатора! Само да допълня че от време на време се ебаваше датчика който казва каква е температурата на ДВГто и загрял палеше като студен с високи обороти който след малко се нормализираха-решението нов датчик /58лв/+смяна/8лв/ в Проспийд ! Може да помогне ако някой се сблъска с подобен проблем Ако не друго се нагледах на резачки там докато чаках да доставят датчика
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
[quote="jeki"]батка къде се намира този датчик да го видя дали не ми е изгорял точно
Ами специално при мен е наи-долу отдясно на двигателя /като си срещу него:) /до скоростите ! Но за да го провериш трябва да го свалиш и да завиеш нещо на негово място че потича антифриза а и после да имаш необходимия уред което си е доста сложно ! Доста по-лесния но по-скъп /30лв/ начин е да го закачиш на компа в някой сервиз и там да си каже дали дава грешка както беше в моя случай! Но пак да уточня че този датчик няма връзка с показанията на темп. на таблото а служи само за да подаде информация на компа колко е топъл ДВГ за паленето!
Ами специално при мен е наи-долу отдясно на двигателя /като си срещу него:) /до скоростите ! Но за да го провериш трябва да го свалиш и да завиеш нещо на негово място че потича антифриза а и после да имаш необходимия уред което си е доста сложно ! Доста по-лесния но по-скъп /30лв/ начин е да го закачиш на компа в някой сервиз и там да си каже дали дава грешка както беше в моя случай! Но пак да уточня че този датчик няма връзка с показанията на темп. на таблото а служи само за да подаде информация на компа колко е топъл ДВГ за паленето!
- Vi-MAX
- предупреждение за БАН
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
imedarov написа:...Закачиха я на компютър и казаха че дава грешка свръхналягане. Понякога ми изключва турбото при много висока скорост. Някакъв клапан трябвало да се смени или да се почисти турбото в RealTurbo на околовръстното.
Сигурен ли , че дава грешка в клапана ? Подобни проблеми се появяват и след чиптунинг - набива овърбууст като грешка....естествено некадърно направен тунинг....
Това за почистване на турбото е пълна простотия - какво ще му чистят се чудя...
- imedarov
- Мнения: 1723
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Съжалявам че не го снимах като го отвориха беше отрупано със сажди. Мазни. И едни джаджки дето движат лопатките немогат да се движат свободно и задържат, а ми обясниха че до 2 сек ако не се върнат и набива грешката. Смених и клапан N75 но без ефект. След като изчистиха турбината на песъко струйка проблема изчезна.
Преди това даваше налягане 1750, а след това 1200.
Преди това даваше налягане 1750, а след това 1200.
imedarov написа:Съжалявам че не го снимах като го отвориха беше отрупано със сажди. Мазни. И едни джаджки дето движат лопатките немогат да се движат свободно и задържат, а ми обясниха че до 2 сек ако не се върнат и набива грешката. Смених и клапан N75 но без ефект. След като изчистиха турбината на песъко струйка проблема изчезна.
Преди това даваше налягане 1750, а след това 1200.
Я кажи каква грешка ти даваше? Че и при мен май проблема е същия. Колко ти взеха за чистене на турбината и сваляне и качване?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта