Преди някой да ми направи забележка да използвам търсачката - ще кажа, че не съм намерил това, което ме вълнува, а именно:
Колко (не)надеждно е турбото на 1,8Т? Омаслява ли като при дизеляците, като отворя капака на такъв пасат как да позная дали е със или без турбо? Някой ако може да постне снимки...
Може ли да се махне турбото на 1,8Т и да остане нормален двигател без турбо?
Благодара Ви предварително!
Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
Благодаря за бързия отговор и за снимката 

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда





- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
ChimeyJimmey написа:Турбото е достатъчно надеждно ПРИ СЪВЕСТНА ПОДДРЪЖКА.
Ей тов е не е истина .При редовна смяна на масло , филтри се скапа турбо на 62 000 км истински . Локомотив -CDTI набор 10м 2006 г. Колата умря насред кръстовишето при потегляне. Никога не съм предполагал , че печка може да умре насред пътя

- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
kris11 написа:ChimeyJimmey написа:Турбото е достатъчно надеждно ПРИ СЪВЕСТНА ПОДДРЪЖКА.
Ей тов е не е истина .При редовна смяна на масло , филтри се скапа турбо на 62 000 км истински . Локомотив -CDTI набор 10м 2006 г. Колата умря насред кръстовишето при потегляне. Никога не съм предполагал , че печка може да умре насред пътя
Отговорете на човека поне сега се учи, нека поне сме му полезни а не да спориме за това или онова..
- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
И аз така съм чул, че турбото си има определен живот, както и да го поддържаш, просто му идвало времето и - смяна или обслужване (ако е възможно да се обслужва).
В момента карам атмосферна бензинка на газ и се чудя ако сложа на турбо-мотор газов инжекцион, тъй като газта изгаря при по-висока температура това няма ли да доведе до още по-бързото износване на турбото (като гледам последните снимки турбото е сложено след изходящия колектор, т.е. върти се от изгорелите газове, които при пропан-бутана ще са с по-висока температура)?
В момента карам атмосферна бензинка на газ и се чудя ако сложа на турбо-мотор газов инжекцион, тъй като газта изгаря при по-висока температура това няма ли да доведе до още по-бързото износване на турбото (като гледам последните снимки турбото е сложено след изходящия колектор, т.е. върти се от изгорелите газове, които при пропан-бутана ще са с по-висока температура)?
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София / Възраждане
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
Стига с това турбо бе хора, умира та умира, като че ли всяка кола 1.8Т е с умряло турбо. Тук там се чува за някой с умряло турбо и става национален проблеми.
Умира и на 50К, както и на 280К няма никакви проблем, доказано.
Какво толкова сте се вторачили в него.
Цена за ново е около 1000лв, аз за рециклиране с гаранция 300-400лв.
За сравнение оригинални части от Сакар, един дебитомер е 300-500лв, един дросел е 300-400лв. една ламбда е 300-400лв, комплект свещи 120лв, ремонт на предница ......
Кефа цена няма!!!
И batececo, седни покарай едно 1.8Т и после 1.8 без турбо и после питай дали може да се махне,
А доколкото знам всички съществуващи към момента турбини се въртят от изгорелите газове.
Умира и на 50К, както и на 280К няма никакви проблем, доказано.
Какво толкова сте се вторачили в него.
Цена за ново е около 1000лв, аз за рециклиране с гаранция 300-400лв.
За сравнение оригинални части от Сакар, един дебитомер е 300-500лв, един дросел е 300-400лв. една ламбда е 300-400лв, комплект свещи 120лв, ремонт на предница ......
Кефа цена няма!!!
И batececo, седни покарай едно 1.8Т и после 1.8 без турбо и после питай дали може да се махне,
А доколкото знам всички съществуващи към момента турбини се въртят от изгорелите газове.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
1875 лв. - турбина и ЕГР клапан.
Старото турбо не подлежеше на никакво възстановяване - скъсана ос , изпочупени лопатки на турбината и клапан пълен със стружки.
Старото турбо не подлежеше на никакво възстановяване - скъсана ос , изпочупени лопатки на турбината и клапан пълен със стружки.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
За тия пари такъв Garrett ще сложа, че направо ще отвея всички golf-racer-wannabe-та... 

- batececo
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда
Georgi_G написа:И batececo, седни покарай едно 1.8Т и после 1.8 без турбо и после питай дали може да се махне
2 години карах 54 коньова Аскона 1,6D, сега карам бензинова кола 1,6 мотор 8 клапана 90 коня (не е VW, но това в случая няма значение) и съм напълно доволен от вървенето, просто пасата Б5 ме кефи страшно много, но искам да спестя ненужните (за мен) финансови натоварвания. Щом на кола 1100 кг съм пре-доволен от 90 коня ==> от 115 (или колкото са без турбо) на тон и половина купе пак ще съм доволен и за по-мощна кола няма и да помисля, така че дърпането не е проблем

kris11 написа:1875 лв. - турбина и ЕГР клапан.
Старото турбо не подлежеше на никакво възстановяване - скъсана ос , изпочупени лопатки на турбината и клапан пълен със стружки.
Това вече напълно ме отказва от турбо мотора... Може да затваряте темата, благодаря на всички отзовали се

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта