Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
batececo
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот batececo » Вто 21 юли 2009 10:25


Преди някой да ми направи забележка да използвам търсачката - ще кажа, че не съм намерил това, което ме вълнува, а именно:

Колко (не)надеждно е турбото на 1,8Т? Омаслява ли като при дизеляците, като отворя капака на такъв пасат как да позная дали е със или без турбо? Някой ако може да постне снимки...
Може ли да се махне турбото на 1,8Т и да остане нормален двигател без турбо?

Благодара Ви предварително!




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 21 юли 2009 10:51


Ето ти една снимка на доста модифициран 1.8Т Passat - ограденото в червен контур е турбината:

Изображение

Турбото е достатъчно надеждно ПРИ СЪВЕСТНА ПОДДРЪЖКА. Същото важи и за омасляването.
Дългосрочното махане/демонтаж на турбината е някаква уникална глупост, която не си заслужава коментирането...

:beer


Потребителски аватар
batececo
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот batececo » Вто 21 юли 2009 11:18


Благодаря за бързия отговор и за снимката :beer


angel1250p
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот angel1250p » Вто 21 юли 2009 17:41


ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениетва е въпросната турбинка


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот kris11 » Вто 21 юли 2009 19:25


ChimeyJimmey написа:Турбото е достатъчно надеждно ПРИ СЪВЕСТНА ПОДДРЪЖКА.

Ей тов е не е истина .При редовна смяна на масло , филтри се скапа турбо на 62 000 км истински . Локомотив -CDTI набор 10м 2006 г. Колата умря насред кръстовишето при потегляне. Никога не съм предполагал , че печка може да умре насред пътя :twisted:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 21 юли 2009 20:44


Без коментар! :roll:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2401
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот StS » Вто 21 юли 2009 20:47


kris11 написа:
ChimeyJimmey написа:Турбото е достатъчно надеждно ПРИ СЪВЕСТНА ПОДДРЪЖКА.

Ей тов е не е истина .При редовна смяна на масло , филтри се скапа турбо на 62 000 км истински . Локомотив -CDTI набор 10м 2006 г. Колата умря насред кръстовишето при потегляне. Никога не съм предполагал , че печка може да умре насред пътя :twisted:

Отговорете на човека поне сега се учи, нека поне сме му полезни а не да спориме за това или онова..


Потребителски аватар
batececo
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот batececo » Сря 22 юли 2009 9:49


И аз така съм чул, че турбото си има определен живот, както и да го поддържаш, просто му идвало времето и - смяна или обслужване (ако е възможно да се обслужва).
В момента карам атмосферна бензинка на газ и се чудя ако сложа на турбо-мотор газов инжекцион, тъй като газта изгаря при по-висока температура това няма ли да доведе до още по-бързото износване на турбото (като гледам последните снимки турбото е сложено след изходящия колектор, т.е. върти се от изгорелите газове, които при пропан-бутана ще са с по-висока температура)?


Georgi_G
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София / Възраждане

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот Georgi_G » Сря 22 юли 2009 10:00


Стига с това турбо бе хора, умира та умира, като че ли всяка кола 1.8Т е с умряло турбо. Тук там се чува за някой с умряло турбо и става национален проблеми.
Умира и на 50К, както и на 280К няма никакви проблем, доказано.

Какво толкова сте се вторачили в него.
Цена за ново е около 1000лв, аз за рециклиране с гаранция 300-400лв.
За сравнение оригинални части от Сакар, един дебитомер е 300-500лв, един дросел е 300-400лв. една ламбда е 300-400лв, комплект свещи 120лв, ремонт на предница ......

Кефа цена няма!!!
И batececo, седни покарай едно 1.8Т и после 1.8 без турбо и после питай дали може да се махне,

А доколкото знам всички съществуващи към момента турбини се въртят от изгорелите газове.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот kris11 » Сря 22 юли 2009 13:14


1875 лв. - турбина и ЕГР клапан.
Старото турбо не подлежеше на никакво възстановяване - скъсана ос , изпочупени лопатки на турбината и клапан пълен със стружки.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 22 юли 2009 13:36


За тия пари такъв Garrett ще сложа, че направо ще отвея всички golf-racer-wannabe-та... mhihi


Потребителски аватар
batececo
Мнения: 92
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко често се разваля турбото на Пасат 1,8 Т и как изглежда

Мнениеот batececo » Сря 22 юли 2009 13:36


Georgi_G написа:И batececo, седни покарай едно 1.8Т и после 1.8 без турбо и после питай дали може да се махне

2 години карах 54 коньова Аскона 1,6D, сега карам бензинова кола 1,6 мотор 8 клапана 90 коня (не е VW, но това в случая няма значение) и съм напълно доволен от вървенето, просто пасата Б5 ме кефи страшно много, но искам да спестя ненужните (за мен) финансови натоварвания. Щом на кола 1100 кг съм пре-доволен от 90 коня ==> от 115 (или колкото са без турбо) на тон и половина купе пак ще съм доволен и за по-мощна кола няма и да помисля, така че дърпането не е проблем ;)

kris11 написа:1875 лв. - турбина и ЕГР клапан.
Старото турбо не подлежеше на никакво възстановяване - скъсана ос , изпочупени лопатки на турбината и клапан пълен със стружки.

Това вече напълно ме отказва от турбо мотора... Може да затваряте темата, благодаря на всички отзовали се :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 85 госта