Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот siem » Сря 17 юни 2009 20:36


bbboiko2004 написа:а защо гумичките трябва да се сменят като се подава налягане в цилиндрите, какво му е по специалното на този двигател та да не може да се сменят както обикновенно става, демек без налягане да се подава :?



Подава се налягане за да не се сваля главата,свещите стоят на 15 см надоло и няма как нито с какво да се бръкне и да се задържат клапаните да не изпопадат в цилиндрите плюс това самите клапани са достатъчно много(по 5 в цилиндър)и това допълнително усложнява процедурата.
Пак казвам,че всичко това се прави ако не сваляш главата от мотора и то конкретно на този модел двигатели.8 клапанните съм виждал да ги подпират и с отверка когато им сменят гумичките без да махат главата.

Колкото до турбото вчера го проверих(откачих първо горния,а после и долния маркуч на кулера).Масло съвсем няма :banana Единственното място което не съм гледал е топлата част защото е възможно и от там да хвърля директно в колектора,но не ми се вярва.Все пак повечето турбини които съм виждал хвърлят отпред а не отзад.

Друго което установих по прост и достъпен за всеки начин е липсата на картерни газове.Още една причина навеждаща ме на мисълта за гумички.(за незнаещите ще кажа,че когато при запален и позагрял двигател свалите капачката за наливане на масло ако от там започне да излиза синкав или бял дим това са картерни газове и вероятно или маслото не е подходящо или по вероятно има проблем със сегментите).




Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот fly_free » Сря 17 юни 2009 21:29


На голф 2.0 сегментите са 33 лв на цилиндър-Prima и смея да кажа най истински в България


Потребителски аватар
SCIROCCO_86
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 21:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот SCIROCCO_86 » Пон 29 юни 2009 13:12


или гумички или сегменти, няма какво друго да е щом си с ново турбо.


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот siem » Пон 29 юни 2009 21:43


:lol: Бе я това го знам...Работата е там,че между едното и другото разликата е има-няма 1000-1500лв.Сега ме карат да ходя на море пък после ще го оправя това,ще пиша какъв е излязъл проблема и ако е живот и здраве и снимки ще закача... :обичам ви


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот wili98 » Пон 29 юни 2009 23:03


п.п.
Стига теории.. ако си чак толкова зле.. отваряй и почвай... колкото толкова..
ако не .. сменях гумички на клапани.. 200-400 лв.. по какъвто искаш начин..
ако не е от това, просто няма да ги сменяш като свалиш главата..


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот Ronin » Вто 30 юни 2009 19:10


Каспър написа:Мериш компресия. Ако има слаб цилиндър в отвора на свещта капваш малко масълце и пак мериш. Ако слабия цилиндър вдигне компресията си за сегменти. Ако са гумички - припушва сутрин при първо палене(тук може и да бъркам).


Това е методиката.....Абсолютно вярно и изпитано....ако са гумички изпушва и при по дълго стоене повече от 30 мин...


Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот golf_III_2e » Вто 30 юни 2009 20:29


сменяи гуми4ките ако не се оправи сегменти няма смисал да се набурва6 изведнъж


Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот Lion_Heart » Пет 24 юли 2009 10:25


абе водачите не се ли набиват с течен азот,как така си ги сменяте самички???


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19707
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот radotom » Пет 24 юли 2009 10:36


:lol: :lol: Неее...
Това пък за азота от къде си го чул?!


Потребителски аватар
toshko19851985
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот toshko19851985 » Пет 24 юли 2009 11:02


Пробвай с гумичките може и да стане, но пък ако след смяната не се промени нищо...

Отиваш на сваляне на главата и тогава изсипването ще е доста.

Успех!!!
:да:


Потребителски аватар
Lion_Heart
Мнения: 119
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот Lion_Heart » Пет 24 юли 2009 11:30


Ами от едни момчета който работят в една от най-големите шлаифбази в софия,40 години с това се занимават.....казаха ми че за главата на моята кола се набивали с течен азот водачите,но може би има разлика в главите?


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот siem » Пон 27 юли 2009 11:40


Ето нещо ново по темата макар,че то измества малко въпроса.Вчера се върнах от море-изминати около 1200км в двете посоки.Средна скорост около 130 км/ч(карах бързичко).Пълна кола с хора и багаж.
Изгори ми не повече от 150 гр.масло. :shock

Преди да заминем смених маслото и при смяната използвах добавка за почистване на маслените отлагания.
Старото масло беше Мобил 10W40 и с него ми гореше около 700-800 гр.на 1000км.
Новото е Кастрол 0W30 (НЕОДОБРЕНО от VAG за съответния двигател) НО 100% оригинално с доказан произход.Чудя се от къде ли идва тази разлика която никак не е малка.

Последна промяна от siem на Пон 12 окт 2009 22:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот Andonov » Пон 27 юли 2009 11:47


siem написа:Ето нещо ново по темата макар,че то измества малко въпроса.Вчера се върнах от море-изминати около 1200км в двете посоки.Средна скорост около 130 км/ч(карах бързичко).Пълна кола с хора и багаж.
Изгори ми не повече от 150 гр.масло. :shock

Преди да заминем смених маслото и при смяната използвах добавка за почистване на маслените отлагания.
Старото масло беше Мобил 10W40 и с него ми гореше около 700-800 гр.на 1000км.
Новото е Кастрол 0W30 (неодобрено от VAG за съответния двигател) НО 100% оригинално с доказан произход.Чудя се от къде ли идва тази разлика която никак не е малка.


Сам си си отговорил на въпроса


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот didodi » Вто 01 сеп 2009 19:02


Колега при такъв силен мотор който се мачка яко се стягат винаги несамо главата ами и блока(разбирай лагери , сегменти ....)Като я стегнеш отгоре ще избие отдолу ;) Доказано е от практиката на много "тунингисти" .Като не ти се дават кинти , си я карай така докато нещо изтропа и тогва ще му мислиш :Mr Green Fun Поне ще си 100 % сигурен кво ще трябва да се сменя :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Мнениеот Ronin » Вто 01 сеп 2009 20:48


Lion_Heart написа:Ами от едни момчета който работят в една от най-големите шлаифбази в софия,40 години с това се занимават.....казаха ми че за главата на моята кола се набивали с течен азот водачите,но може би има разлика в главите?


Бе то тия момчета трябва да са на преклонна възраст...!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта