Golf2 или Golf3 e по стабилен(и на завои)?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Golf2 или Golf3

Golf2
96
34%
Golf3
184
66%
 
Общо гласове: 280
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 25 мар 2006 0:14


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Съб 25 мар 2006 21:47


2-ката е по-стабилна!!!!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 26 мар 2006 21:09


smurf написа:2-ката е по-стабилна!!!!

Обоснови се ве,гумаджиьо :lol:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Нед 26 мар 2006 21:49


ами даскале мнението ми вече е написано от някой друг:))няма смисъл да повтарям предишни постове.имал сам 2-ка и сам много доволен, не ми се обяснява сега, ако много държиш ще запълня 1-2 страници:)))


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 26 мар 2006 21:52


smurf написа: имал сам 2-ка

:don't worry имал съм и 2-ка,имам и 3-ка :udivitelna
Второто е по-стабилно :wink:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Нед 26 мар 2006 21:54


ами евала бате:))безаварийно да си я караш, и аз мисля да си купувам пак vw, ама кога ли не знам....


Потребителски аватар
master
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 22 сеп 2006 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот master » Нед 08 окт 2006 17:16


Имал съм 2 сега съм с 3. Определенно 3-йката е по стабилна не само в завой но и във возията. Като се качих от голф 2 на голф 3 ми се струва че 2-йката е каручка :)


Потребителски аватар
grooveV
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 22 май 2006 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец

Мнениеот grooveV » Нед 08 окт 2006 18:06


3ката е по добра при по високи скорсти иначе на градско 2ката си е чук


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 08 окт 2006 18:37


grooveV написа:3ката е по добра при по високи скорсти иначе на градско 2ката си е чук


Eeee тази дърта тема пак се зачекна! Колега направи ли си труда да изчетеш всички мнения по темата? Защото аз съм имал две двойки, които нямат ама абсолютно нищо общо в поведението си на пътя и в стабилността си!


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Нед 08 окт 2006 18:56


Безспорно Г3 е по-стабилен и то не само защото е с по-голяма ширина :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 08 окт 2006 19:00


тук зависи дали говорим за сток автомобил или не - това е първото нещо!

Второто е, как ги мерите стабилностите? Една 20 годишна двойка, която не е виждала нови амортисьори и пружини през последните 4-5 години много ясно, че ще е доста по-нестабилна от една 10 годишна тройка :)


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Нед 08 окт 2006 19:06


musura написа:тук зависи дали говорим за сток автомобил или не - това е първото нещо!

Второто е, как ги мерите стабилностите? Една 20 годишна двойка, която не е виждала нови амортисьори и пружини през последните 4-5 години много ясно, че ще е доста по-нестабилна от една 10 годишна тройка :)

Ето най-накрая един човек дето ше си каже мнението като хората. Ако изкате наистина 100% верен отговор тогава Вземете Г2 и Г3,
1.Нека окачването им да бъде на 0 км оригинално стоково и чисто ново.
2.Да се направи теста в един и същи ден и клоиматични условия.
3.Гумите да са с еднакви размери и да са чисто нови.
4.и шофера да е един и същ.
5.Двигателите да са еднакви.
Писна ми от мнения дето единия казва едно другия друго нищо не праим.


timon_tg
Мнения: 303
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот timon_tg » Нед 08 окт 2006 19:18


аз със 2-ката при по висока скорост трудно я удържам на завоите..и както съм с обикновенни седалки имам чуството че ще се залепя за прозореца някой път!


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 08 окт 2006 19:25


И аз съм на мнение че всичко е според зависи но определено според мен по тежкият автомобил би трябвало да е по стабилен при еднакво окачване и гуми :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 08 окт 2006 19:27


timon_tg написа:...


Ами по-горе бях написал, че имах друга двойка преди тази и двете нямат абсолютно нищо общо в поведението на пътя. С предната, независимо, че бах с газови амортисьори билщайн, при скорост над 140 направо олекваше и особенно в завои се усещаше, че е много нестабилна. Със сегашната даже с над 180-200 км/ч не усещам ниакаква нестабилност, налагало ми се е да заобикалям с висока скорост обекти на пътя и просто не мърда. Та затова мнението ми е, че много трудно ще намерим 2-ка и 3-ка сток за да ги премерим (както предлага колегата ТРАКТОРИСТА GL), а в останалите случаи вече зависи от състоянието на автомобила.

П.П. А това, че те залепя на прозореца и не се пързаля говори добре за стабилността й! :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта