



Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Всички казват че дизела не трябва да се кара като бензина, тоест не трябва да се юрка здраво, да се кара в критичните и да се подава рязко газ.А какво ще стане ако дизела се кара като бензинова бегачка 

- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
зависи за кой дизел питаш
някой могат да се ръчкат и вървят повече от бензинките 


Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Еми защото просто няма нужда от това. В диапазона 2000 ~ 3000 оборота, съвременен дизел е в състояние да те измъкне от всякакви ситуаци, а и да ти предостави достатъчно мощност.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Аз моя го правя крив,яко юркане и педала като автоматик, до долу.Грешка няма за сега.И имам чувството че така му харесва.Сипвай нафта,масло и мозък, и газ.Естествено не повече от 4-200-300 оборота.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Писано е по въпроса. Няма проблем да се изцежда дизела, новите така или иначе си имат ограничители.
Няма производител, който да даде гаранция, която при каквото и да е каране да доведе до проблем за него, т.е. да се наложи да сменя двигател или да отстранява за негова сметка каквито и да е дефекти, свързани с т.нар. юркане. Ако беше проблем, ограничителят на дизеловите двигатели щеше да бъде на 2500 или 3000 оборота.
Няма производител, който да даде гаранция, която при каквото и да е каране да доведе до проблем за него, т.е. да се наложи да сменя двигател или да отстранява за негова сметка каквито и да е дефекти, свързани с т.нар. юркане. Ако беше проблем, ограничителят на дизеловите двигатели щеше да бъде на 2500 или 3000 оборота.
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
1 ,че не е хубаво за инжекторите и за помпата да работят на високи обороти. Бързо се скапват- според мен.
2 , както казаха вече ,че дизела при околко 2000 оборота има достатъчно мощност която бензинката примерно на около 3000 ще я има.
3 , ако даваш яко газ ако не е много нов двигателя ще пуши черно а оттам нагар по колектори , гърнета ,клапани .... Ама някой хора найстина прекаляват с ''лекото каране'' да тръгваш всеки път без газ , да буташ 4-та нанагорно при 50-60 км в час също не е добре. Така че трябва да има някакъв баланс.
2 , както казаха вече ,че дизела при околко 2000 оборота има достатъчно мощност която бензинката примерно на около 3000 ще я има.
3 , ако даваш яко газ ако не е много нов двигателя ще пуши черно а оттам нагар по колектори , гърнета ,клапани .... Ама някой хора найстина прекаляват с ''лекото каране'' да тръгваш всеки път без газ , да буташ 4-та нанагорно при 50-60 км в час също не е добре. Така че трябва да има някакъв баланс.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Ами старите които нямат ограничители
При тях има ли проблеми за юркането.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Какво значи "юркане" , дизела е ефективен от 2000 до примерно 3000-3500 об/мин . В този диапазон достигат максимум съответно въртящия момент и мощността . Ако искаш динамика - трябва да не излизаш много от този диапазон . То не е витлов самолет - да иска много обороти " за да Фръкне "
.

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Щото бензинките повечето нямат турбо
А то е доооста капризна част... Бате niksi знае за кво иде реч 


- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
theraven написа:Щото бензинките повечето нямат турбоА то е доооста капризна част... Бате niksi знае за кво иде реч
Тоест чистия дизел не е тлкова опасен а


- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Чистия дизел ше надживее и Лили Иванова, така да се изразя 

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
theraven написа:Чистия дизел ше надживее и Лили Иванова, така да се изразя



Пламенчо (автора на темата) ме знае какво карам - G3 1.9D 1Y 64hp
За 2 месеца и половина немога да си спомня много моменти да съм го карал икономично, винаги съм си го карал стабилно из града. По принцип несъм някой изрод, който да държи само в червената зона докато спре и да не знае как се кара дизел, но просто с всеки изминал ден вървежа на тези 64 коня все повече ме радва и само сипвам и карам като разбира се и пазя.
пп. имаше няколко случая дето да оставя замислени бензинки (1.6/1.8 ми) по светофарите. (не с цел гонка просто ускорението и вървежа)
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
Golf II TD и TDI заз до ламарината !
Каза преди време майсторчето
Пробвал съм го около три години и е вярно!
Колко бензинки съм изнервил
А тия новите глезотии само ядове и капризи...
Тука имаме една обща двойка и я правиме крива
Последно направи някокло курса до Англия и остана там
за оборотна...
Като отидем да не ходим пеш
Каза преди време майсторчето

Пробвал съм го около три години и е вярно!
Колко бензинки съм изнервил

А тия новите глезотии само ядове и капризи...
Тука имаме една обща двойка и я правиме крива

Последно направи някокло курса до Англия и остана там
за оборотна...
Като отидем да не ходим пеш

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
theraven написа:Чистия дизел ше надживее и Лили Иванова, така да се изразя
Това си е самата истина, стига да имате нерви да го карате толкова дълго

- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките
goderzi написа:Golf II TD и TDI заз до ламарината !
Каза преди време майсторчето![]()
тези модели който ти си написал се карат яко в лютеницата и до колкото знам че от дизелите няма по добър дизел на VW от 1.9 TDI верния мотор
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта