Айде стига разбрахме вече за счупените валове как се въртят и т.н.
Проблема на колегата е както казаха другите колеги КРИВО ЧЕЛО НА КОЛЯНОВЯ ВАЛ.
П.П.Аз имах същия приблем при AAZ ,но се разминах с нов вал
Та решението шлайфане на челото на вала и шлайфане на демферната шайба или подмята и с нова.
Само внимай при кой майстор ще ти шлайфат вала и шайбата да не изревеш после че пак ти бие
Оправяй е по - бързо и отново да си брамчиш
Браво братя убихте всичко детско в мен.
. Причината за тоталния стоп (естествено скъсания вал
и, аз не бях чувал за изправяне на вал, но един от майсторите ми каза, че това не е единичен случай и се монтирало някакво приспособление към вала и след обработка нещата си идвали на място. Много ми стана интересно и след, като този проблем е познат, реших да питам във раздела за дизели