Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Мнениеот CrazyTop » Съб 01 авг 2009 19:50


Проблема е следния. На задна дясна врата не се затваря прозореца и след демонтаж на всички карантии установих, че е закъсано металното въженце и поради това, че не е използвано е клеясало в металното кожухче. Същото въженце се държи на една или две струни и ако се натисне на ръка да се прокара ще се скъса. Въпроса ми е дали има някой идея, утре в неделя дали ще мога да намеря такова въженце и дали се продава само то? Ако не намеря такова въженце дали няма начин да се побългари или замени с подобно от велосипед? Дали някой изобщо е имал такъв проблем и ако го е имал как се е отървал от проблема.

Друг проблем е на предната врата. При затваряне на стъклото на горна точка понякога почва да тропа много силно. Предполагам, че е мащинката която продължава да опитва да затваря затвореното стъкло.


Дайте идей като се моля да са за първия проблем :oops: :idea: :bowdown




jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Мнениеот jordanik » Съб 01 авг 2009 22:48


Колега,не знам откъде си,но за София мога да ти дам идея за решаване на проблемите ти.За ремонти по стъклоповдигащите механизми аз използвам услугите на фирма "Микрон-Доцев".Много съм доволен от работата им,произвеждат всякакви видове жила за ел.стъклата,а и дават гаранция за всяко нещо,което са правили.Само не знам дали бачкат и в неделя,но не пречи да им звъннеш и да ги питаш.Адресът им е:кв.Княжево бул.Цар Борис ІІІ №298/028572544/


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Мнениеот CrazyTop » Нед 02 авг 2009 6:17


Благодаря, ще звънна обезателно към 9-10 часа, че утре сутринта се налага да пътувам. :beer


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Мнениеот CrazyTop » Нед 02 авг 2009 23:26


Проблема е отстранен. Или по-точно побългарен.

1. Вместо старите метални въженца използвах закупено такова само, че на метър.
2. При сглобяването използвах металните части на лустра-клеми като ги разрязвах на две и във всяка част на мет. въже слагах по половин част лустра-клема.
3. В средата, където е повдигащото устройство скачено с прозореца, немците са го измислили добре. Там са съединени двете части на въжетата и съединението се явява среда и самото съединение мести прозореца нагоре и надолу.
4. При мен беше изгнило едното въже и се наложи само него да заменя като в единия си край беше здраво и го оставих където е свързано с другото въже, а го отрязах към заменяемата страна и наново го съединих с лустра клема. По този начин на разстояние около 1-2 максимум до 3 см. се явяват две снадки но пък въжето е вече оправено.
5. При направата на снадката или единия край на въжето след завиването на половината от лустра-клемата следва леко да се смачка с чук така, че да се свие още повече като това гарантира по-здраво захващане на новата връзка. Ако на някой му се намира поялник е добре да си го залепи като, мисля, че това ще стане още по-добре.
6. Важни са правилните измервания на разстоянията. При здрава метално въже е най-добре да се измери старото. При скъсано въже се навиват двете въженца на ролката като тя се застопорява да не се движи за по-добри манипулации с въжетата в другия край където ще се нагаждат. След направата на снадката, ролката се освобождава и се пристъпва към монтирането и към електромотора.
7. Забравих да кажа, че оригиналната снадка се захваща впосредством пластинка и движи плъзгача с прозореца нагоре и надолу. При Демонтирането на въжето или монтирането му е нужно да се измести плъзгача в единия край като там има нещо като улей и е направено за удобно разглобяване.
8. Сложете грес ако имате на зъбчатите колела и червяка на електромоторчето и в армираната обшивка на металните въжета малко масло за да се прокарват по-лесно. Проверете връзките добре ли са свързани за да не се наложи да разглобявате отново.

Ако на някой му трябват снимки на все още неразглобено устройство да казва, че не се усетих да снимам когато ги правих българските глупости :oops:

Дано съм бил полезен. Който има проблем да пише ще помагам.


jordan_r
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 25 авг 2009 13:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dupnitza

Re: Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Мнениеот jordan_r » Вто 13 окт 2009 12:45


Закъсало ти се е жилото,можеш да го смениш с ново,но трябва да ходиш при майстор,за да го смени.А за задната врата ти се е счупила една от двете щипки.Мога да ти помогно ,като ти препоръчам майстора дето на мийта я ремонтира.0899287199


Потребителски аватар
CrazyTop
Мнения: 122
Регистриран на: Чет 14 апр 2005 8:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с металните въженца на ел. стъкла на пасат B4

Мнениеот CrazyTop » Вто 13 окт 2009 18:37


Темата е стара, всичко по въжетата си го оправих сам...почти за около 5 лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта