Да,и аз да се изкажа,като клиент и редовен платец на тази иначе много коректна компания.Гледам днес в epay дошла ми е сметката за тока.Като погледнах ми стана лошо,60лв и това е изравнителна сметка.Звъня на телефона им,и питам:
"Бихте ли ми казали каква е тази сметка и защо е толкова"?
От другата страна се почват едни обяснения....
Питам пак:
Бихте ли ми казали как се навърта такава сума при положение,че рабитят постоянно един хладилник,фризер,и компютъра.Апартамента е тристаен,но дефакто ние с жената ползваме една стая и кухнята.КАто през повечето време лампите са загасени,защото гледаме филм.
Тая гледа нещо си,и ми отговаря:
"Ми господине,инкасатора е отбелязал при последното отчитане,че има проблем във вашия електромер.(нещо часовника не отчитал)
Питам аз:
Еми като е остановил проблема защо не сме запознати с проблема,за да предприемем мерки по отстраняването му,или така ви е по-удобно да си траете,а ние да плащаме космически сметки.
Та сега ще ли до седем дневен срок да изпратят човек да провери какъв е проблема и ако се останови щели ни връщат пари.Което силно ме съмнява.
А сега като въведат да се плаща един път на три месеца да ни е честито.
